Turbo inbouwen in R1 of Ninja

Waarom serieus reageren op een topic wat niet serieus bedoeld kan zijn? :P

Heb je wel deels gelijk in maar vind de meeste reacties te kinderachtig voor woorden alsof die personen wel alle wijsheid in pacht zouden hebben.

Snap best dat de topicstarter wat kort door de bocht overkomt maar als ik dan lees hoe jochies van net 20 hier neerbuigend op reageren omdat die toevallig net anderhalf jaar het brommertijdperk ontgroeid zijn, eens een R1 gezien hebben, sja is het dan niet de pot verwijt de ketel?

Ga er uiteraard niet verder op in want verschillende meningen zul je altijd houden maar in mijn optiek zeggen de diverse reacties meer over de onwetendheid van die betreffende persoon dan over hoe dom de topicstarter wel of niet zou wezen in hun ogen.

Just my 2 cents :)
 
He piemel, heb je al wel es achterop gezeten, op een R1? B|
Neem van mij aan .. dan wil je niet harder :Z

En jochie, je bent 16 .. droom lekker verder :X

Pubertijd O-)
 
Heb je wel deels gelijk in maar vind de meeste reacties te kinderachtig voor woorden alsof die personen wel alle wijsheid in pacht zouden hebben.

Snap best dat de topicstarter wat kort door de bocht overkomt maar als ik dan lees hoe jochies van net 20 hier neerbuigend op reageren omdat die toevallig net anderhalf jaar het brommertijdperk ontgroeid zijn, eens een R1 gezien hebben, sja is het dan niet de pot verwijt de ketel?

Ga er uiteraard niet verder op in want verschillende meningen zul je altijd houden maar in mijn optiek zeggen de diverse reacties meer over de onwetendheid van die betreffende persoon dan over hoe dom de topicstarter wel of niet zou wezen in hun ogen.

Just my 2 cents :)

hahaha met zulke vragen kan je zulke antwoorden verwachten.
Denk niet dat het gros op een R1 heeft gereden maar meer
uit ervaring spreken. Dit natuurlijk in verhouding tot hun
eigen machine. Want bv. een 400cc is al geen kattenpis om het
zo maar ff lomp te zeggen. En een R1 met een turbo. Het kan best,
waarom niet? Er zijn mensen die een straalmotor op een bus lassen.
Maar wat de meeste gewoon willen zeggen is niet doen. Heel simpel.
Het is niet dat de topic starter dom is maar meer ontwetend.
En denk dat de gezegde met vallen en opstaan leert men hier geen
optie meer is. Denk ook wel dat de topic starter dit door heeft
na zo veel reacties. Natuurlijk zijn er mensen die het tegendeel
bewezen hebben op dit forum. Misschien dat de topic starter tegen
die tijd ook het tegendeel gaat bewijzen.
 
Heb je wel deels gelijk in maar vind de meeste reacties te kinderachtig voor woorden alsof die personen wel alle wijsheid in pacht zouden hebben.

Snap best dat de topicstarter wat kort door de bocht overkomt maar als ik dan lees hoe jochies van net 20 hier neerbuigend op reageren omdat die toevallig net anderhalf jaar het brommertijdperk ontgroeid zijn, eens een R1 gezien hebben, sja is het dan niet de pot verwijt de ketel?

Ga er uiteraard niet verder op in want verschillende meningen zul je altijd houden maar in mijn optiek zeggen de diverse reacties meer over de onwetendheid van die betreffende persoon dan over hoe dom de topicstarter wel of niet zou wezen in hun ogen.

Just my 2 cents :)

:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan