twee keer afrijden

ratelketting

Die hard MF'er
9 mrt 2003
355
0
Enschede
Ik mag per 14-11-2004 vol vermogen motorrijden, maar ik word op 2-8-2004 21, in principe zou ik dan op 2 augustus weer examen kunnen afleggen op een paar maanden eerder te rijden met een volvermogen motor.
Nu beweert mijn collega (ook een MF lid) dat dat niet mogelijk is, maw ik heb geen recht om op mijn 21e examen af te leggen, volgens mij kan het dus wel.

Iemand ervaring hiermee ???
 
ja hoor, je kan gewoon opnieuw examen doen, nu voor zwaar rijbewijs.
Of het slim is voor die korte tijd??????????????/
 
Heb ik ook gedaan. Ik moest nog een klein jaar 25 KW toen ik 21 werd. Heb toen opnieuw afgereden.
 
ik moest nog anderhalf jaar 25kw, heb toen opnieuw afgereden..heeft me in totaal zo'n 300 euro gekost (examen en paar lesjes), voor die anderhalf jaar vond ik het dat wel waard.. Voor zo'n korte tijd zou ik persoonlijk dit niet doen..

Maar om je vraag te beantwoorden, het kan dus wel, gewoon opnieuw examen aanvragen.
 
Hhhhmmmmm, volgens mij kan het wel......

[me]Baksteen heeft een hekel aan mensen die zo goed als letterlijk herhalen wat al meerdere keren in een topic is gezegd[/me]
 
Nou al....?? Je moet wel even de gerenomeerde topicver**kers de kans geven dit topic eerst even helemaal te verzieken en op z'n kop te zetten en van alles te posten wat niets met de topictitel te maken heeft. })

[me]ik ken ze persoonlijk niet hoor, maar ze schijnen te bestaan[/me]
 
Nou nou nou..

Maar het kan dus wel ja, dat kan ik je met zekerheid vertellen. Ik heb het ook overwogen, maar ik ga nog wel een wintertje door op m'n ER-5 en dan koop ik daarna een wat duurdere dan ik nu zou kunnen betalen. Nieuwe Fazer bijvoorbeeld :) :) Eigenlijk bevalt het me wel zo, ik ga in de winter toch geen gekke dingen doen dus dan is 25 kw meer dan genoeg.

Bij jou is het anders, jij hebt dan een hele zomer vol vermogen.. ik denk dat ik het dan wel gedaan zou hebben
 
Voor die 3 maanden zou ik het geld niet over hebben. Klein beetje geduld nog. Dat extra geld wat je in rijlessen/examen zou steken kan je dan uitgeven aan accesoires/addons/gadgets :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan