dat zal het dan in de toekomst dan wel worden; TT, Toeristen Trekplijster
wel met geluidschermen natuurlijk en alleen bestemd voor bezitters van electrische voertuigen
Enja natuurlijk een Museum !; ''vroeger jongens en meisjes reden hier mannen en ja soms zelfs vrouwen, onverantwoordhard op benzine verbrandende motoren met oorverdovenlawaai rondjes over een asfalt laken , waarbij ze veelal ten val raakten en zich daarbij onverantwoord verwonden ,tegen woordig dekt onze ziekte kosten verzekering dat soort uitspattingen niet meer ..ondenkbaar!! wat een tijd dames en heren !!
\En kwam er afgelopen TT ook achter dat er heel veel taluds zijn verdwenen, al zal dat met de teruglopende bezoekersaantallen niet echt een probleem zijn.
Ja als je die gezellige taluds waar je een zelf meegenomen 6 packie mag verorberen weghaald blijft het publiek vanzelf wel weg .......(dat soort) publiek is alleen maar lastig joh !!
Dat ze meer inkomsten willen genereren via een evenementenhal en al wat je nog meer kan verzinnen, is nog te begrijpen. Maar dat dit ten kosten moest gaan van het mooiste gedeelte van het circuit is voor iedereen een raadsel...
Echter is dat stuk weggehaald ivm geluidsoverlast. Lang leve de decibelmeters
Ik denk dat deze man wat meer toelichting als eerbetoon behoeft .....
Gary Nixon (January 25 1941 – August 5 2011) was an American motorcycle racer who, when on Triumph motorcycles, most notably won the A.M.A. Grand National Championship in 1967 and 1968. He was also a former winner of the Daytona 200 motorcycle race on a 500cc Triumph, claiming a victory in the 1967 event. Nixon was also known for his partnership with legendary tuner Erv Kanemoto when they won the 1973 U.S. National Road Racing Championship for Kawasaki.
In 1976 he competed at the international level, laying claim to the Formula 750 world championship until international politics denied him that prize. He was inducted into the AMA Motorcycle Hall of Fame in 1998 and the Motorsports Hall of Fame of America in 2003.halloffame He last resided in Maryland and participated in vintage motorcycle racing as well as testing motorcycles for the locally produced syndicated public TV automotive review program MotorWeek.
Nixon suffered a heart attack on July 29 2011 and died on August 5 from complications.
[afbeelding]
Mooi man, dat je deze foto's allemaal met ons deelt
Ik heb er ook zat maar kan niet scannen hier, heelaas.
Dat publiek in Finland,ze staan gewoon voor de vangrail.
En langzaam gingen ze zeker niet in die tijd,je moet er niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren.
Kicke foto's.
Deze foto's zijn gewoon gaaf om te zien je had veel minder TV beelden etc:van de GP'S .
Dat kwam omdat die t@#%leiers van studio voetbal eerst de hele godganse zondag aan voetbal
doorgaven inclusief de zaterdag standen van het 3e van fc Maasssluis...
en er dan nog ff ''de moeite'' voor namen om motorsport,basketbal en roeien in 30 seconden te proppen .....
ach gelukkig is er dus 'íets' beter dan vroeger
Goedemiddag heren,
Heeft iemand van jullie fotos van Jonnie Boerman, ben al lange tijd op zoek naar mn vader zijn fotos.
Wie wil en kan me helpen.
Gr stephan
Tja, had ie nooit moeten doen ..naar Yamaha overstappen ........
Moet je nodig zeggen tegen een Yamaha-man!!
Ik ben ook zeker niet anti Yamaha !!! alleen was de begeleiding van Yamaha naar Sheene ronduit waardeloos ,op een gegeven moment was het gewoon een veredelde privé rijder...
Als hij bij Suzuki was gebleven had de geschiedenis er heel anders uitgezien