Uit de oude doos..

Is dat jongetje in het midden(die met zijn vingers in het stopcontact heeft gezeten) soms je vader Brian? _O- _O-

Haha, dat zou goed kunnen. Folgert Jan kostwinder met zoon Jan(tje).

Ik weet in ieder geval zeker dat Folgert in de jaren 50 met NSU en Triumph reed.

Jan *de schietschijf* heeft de motorsport met de paplepel van zijn vader binnen gekregen.

Mooie foto trouwens.
 
Haha, dat zou goed kunnen. Folgert Jan kostwinder met zoon Jan(tje).

Ik weet in ieder geval zeker dat Folgert in de jaren 50 met NSU en Triumph reed.

Jan *de schietschijf* heeft de motorsport met de paplepel van zijn vader binnen gekregen.

Mooie foto trouwens.
Daar houden we het op Wilddam, Brian moet maar zeggen of het anders is......
 
Haha, dat zou goed kunnen. Folgert Jan kostwinder met zoon Jan(tje).

Ik weet in ieder geval zeker dat Folgert in de jaren 50 met NSU en Triumph reed.

Jan *de schietschijf* heeft de motorsport met de paplepel van zijn vader binnen gekregen.

Mooie foto trouwens.
Ja dat is helemaal goed,leuke foto, vraag eens aan je vader waar dat was Brian?
Ik heb je opa nog wel eens zien rijden op Tubbergen.
 
Hoi,

Jullie hebben het geraden. *O* *O*

Links met de NSU is mijn opa Folgert, met dat "stopcontact" haar is me vader.
Daarnaast staat Cees Van Dongen, het circuit is Zandvoort in 55 of 56.

Deze wedstrijd reed de 250 samen met de 500 ivm vakantie tijd.

Schietschijf was zijn bijnaam daarom hebben mijn broer en ik ook dezelfde helm in ere gehouden. :}

(imgatt)

Jongens bedankt voor de leuke reacties zal een keer bij me pa in de oude doos gaan zoeken daar zal vast wel meer inzitten.

Fazerpeet , ronald1962 , sidecar wie zijn jullie? Van wilddam weet ik het.
Volgens mij kennen jullie me vader goed van vroeger.

Gr brian

 
Foto ging fout komtie

full
 
Hoi,

Jullie hebben het geraden. *O* *O*

Links met de NSU is mijn opa Folgert, met dat "stopcontact" haar is me vader.
Daarnaast staat Cees Van Dongen, het circuit is Zandvoort in 55 of 56.

Deze wedstrijd reed de 250 samen met de 500 ivm vakantie tijd.

Schietschijf was zijn bijnaam daarom hebben mijn broer en ik ook dezelfde helm in ere gehouden. :}

(imgatt)

Jongens bedankt voor de leuke reacties zal een keer bij me pa in de oude doos gaan zoeken daar zal vast wel meer inzitten.

Fazerpeet , ronald1962 , sidecar wie zijn jullie? Van wilddam weet ik het.
Volgens mij kennen jullie me vader goed van vroeger.

Gr brian
Mijn naam is Peter Vrijdag en ik ken je vader al heeeeel lang, mijn vader (Piet) en zijn broer (Rinus)gingen al met Cees van Dongen om toen Cees nog niet aan races deelnam.
Toen Cees ging racen gingen zij mee naar de wedstrijden,en daar was Cees vader,opa van Dongen uiteraard ook altijd aanwezig.
Dus toen ik een paar jaar oud was liep ik al in het rennerskwartier te stekkeren in mijn korte broekie.
Dus ik heb je vader al zien rijden toen hij nog verkeering had met je moeder :)
Later ben ik zelf gaan racen bij de N.M.B. vijf jaar 50cc en drie jaar 125cc.
Met de 50cc kreidler werd ik altijd geholpen door opa van Dongen, en later heeft Cees een 125 cc yamaha voor mij gebouwd en getuned.
 
:) leuke foto
Ik heb je vader een tijd terug nog ff gesproken, was bij de classic races in de spaansepolder.

Als ik je bij een of andere classic race zie, dan spreek ik je wel ff aan.
Trouwens, ik woon vlak bij je (Capelle) ;)
 
Boet en Cagiva ;

Ik heb diep moeten spitten maar nu toch wat gevonden . In de twee laatste nummers van motor in 1981 staan korte berichtjes over Boet . Hij hoopte eerst nog op een fabrieks Yamaha waarmee hij in het team van Ago kon rijden , maar Ago koos voor Crozby , waarna boet naar Italie ging om met Cagiva te praten . Tegelijkertijd was ook Angel Nieto daar , maar die kwam alleen maar om Jan Thiel op te halen die nog maar amper een week bij Cagiva werkte . Misschien mede daardoor had Boet er weinig vertrouwen meer in , ging terug naar Nederland en ontving begin januari de eerste Suzuki racer van Nimag als eerste prive rijder . Walter Villa is toen voor Cagiva gaan rijden . (het lijkt wel een soap story)
 
Inderdaad raar aan zijn eind gekomen.toen hijzelf met racen gestopt was stond zijn sponsornaam "John B Racing"op de machines van o.a Aart Valster,Henkie Lodder en Bert Smit, wie heeft er foto's van deze rijders ,en van Jan Warners en Goos Letterman de 50cc coureurs uit de Hoekse Waard?
Plaatje gebruiken hier op MF :Y :W
Ik kreeg een hele leuke reactie van John Valster op de vraag over foto's van genoemde coureurs n.l foto'van Henk Lodder ,die staan inmiddels op de site, dit is er 1 van Nogmaals bedankt John !
full
 
Laatst bewerkt:
hoi, leuke foto heb gelijk door gestuurd naar me vader.
ik weet 1 ding zeker hij heeft nooit zijspan gereden, maar deze rijder komt redelijk in de buurt van me vader kwa postuur :X :X

sorry pa.

gr brian
 
Terug
Bovenaan Onderaan