...... het blijft schoon en je klaagt????
ben je diesel gewend ofzo???
.... aan een schone uitlaat na 500km kun je weinig problemen herleiden imho :S
maaruh maak eerst meer kilometers voordat je je zorgen maakt om niks
...... het blijft schoon en je klaagt????
ben je diesel gewend ofzo???
.... aan een schone uitlaat na 500km kun je weinig problemen herleiden imho :S
maaruh maak eerst meer kilometers voordat je je zorgen maakt om niks
Oeps!!! wist niet dat je boos werd!!
Maar ben (erg) zuinig op mijn motortje en voorkomen is beter dan genezen is mij wel eens verteld.
Maar moet dus nog eerst wat meer rijden begrijp ik. Nou dat is met zo'n Bos demper geen straf.
als je écht zuinig was, had je de motor weggebracht naar een testbank om de motor daar meteen tiptop af te laten stellen, nadat je die demper erop had gezet.......
of is dat nu net zuinigheid?
Tja dat is inderdaad zuinigheiden komt voort uit het feit dat de meningen hierover verschillen. En bij bosdempers geven ze duidelijk aan dat er geen modificatie(lees afstellingen) aan de carburateurs hoeft plaats te vinden. Tja en wie ben ik dan om daar aan te twijfelen.
Behalve als je de dempers eruit schroeft. Dan moet het dus wel.
Buiten dat staat een motor in NL sowieso altijd erg arm ivm de milieu eisen van de NL overheid.
Dus afstellen kan sowieso geen kwaad.
Motor van 11 jaar oud, met 8800km. En dat noem jij zuinig zijn?
Dure km's hoor...
Oke!! Ik heb inderdaad de DB killer eruit gehaald. Tja alles voor het geluidje he
En voor jou te hopen dat die tellerstand ook echt klopt.Ja dat waren inderdaad dure kilomters van de vorige eigenaar.
Na 9 jaar (vorige eigenaar) is het merendeel toch al afgeschreven. Dus ik (hoop ik) voordelig te kunnen
En voor jou te hopen dat die tellerstand ook echt klopt.
Ja dat is waar. Maar daar hebben we het in een ander topic als eens eerder over gehad. En als je de motor zou zien, zou je hem/haar ook echt geen 11 jaar geven. Zelfs de ori bandjes zitten er nog onder. Ja ja weet het waarschijnlijk ook verkeerde zuinigheid. Maar bandjes zijn nog in prima staat. Maar goed nu dwalen we wel heel erg af.
Maar ben (erg) zuinig op mijn motortje en voorkomen is beter dan genezen is mij wel eens verteld.
Orginele banden zitten er nog op en zijn nog goed?? 11 jaar oud??
Weet het niet hoor mare heb je een deadwish ofzo? banden drogen uit door natuurlijke uitdroging of er nou op gereden word of niet. maakt dus niet uit of er nog veel profiel op zit. waarom denk dat je altijd caravans langs de weg ziet staan met verrot gereden banden. Weinig kmers per jaar maar wel 5 jaar oude bandjes want het profiel is nog zo goed
Met de APK letten ze op de profieldiepte maar ook de algemene staat van de banden hoor. Droogtescheurtjes en dingen.
Is ie al toe aan zijn eerste onderhoud? (jaja, hijs flauw)
Met de APK letten ze op de profieldiepte maar ook de algemene staat van de banden hoor. Droogtescheurtjes en dingen.
11 jaar oude banden is wel een beetje oud ja. Maar als het rubber nog goed voelt en er geen droogtescheurtjes enzo in zitten zou ik me met een gewone motor niet zo druk maken met een band van een paar jaartjes oud.
Kijk, meer richting de high performance motoren gekeken, daar kan het natuurlijk niet.