UK petitie tegen klagers motorsport geluid

Even terug on topic??? Het gaat hier over motorsport, niet over vliegvelden
 
:^

Ik woonde hier al voordat de Polderbaan aangelegd werd. We wonen hier 25km van Schiphol af. Als de Polderbaan echter in gebruik is, is het niet prettig om buiten te zitten. Om de paar minuten gebulder, zodanig dat je elkaar niet meer verstaat.

Wie zit er nu met dit weer buiten :?
Je kan altijd nog een motor kopen en gaan :]
 
Laatst bewerkt:
:^

Ik woonde hier al voordat de Polderbaan aangelegd werd. We wonen hier 25km van Schiphol af. Als de Polderbaan echter in gebruik is, is het niet prettig om buiten te zitten. Om de paar minuten gebulder, zodanig dat je elkaar niet meer verstaat.

Je had toen niet kunnen bedenken dat het luchtverkeer toe zou kunnen nemen en dat daardoor een van de grootste luchthavens van Europa uit zou kunnen breiden? Mogelijke in een voor jouw ongunstige richting? 25km afstand is een steenworp voor een luchthaven van dit caliber (toen én nu).

Ik begrijp dat de overlast vervelend is, maar als het niet zag aankomen, dan ben je gewoon naïef.
 
Ik denk dat dit probleem zich eerder oplost doordat de brandstof op is (of wellicht nog eerder, compleet onbetaalbaar hier in NL) dan dat hier een oplossing voor wordt gevonden.

Ik geloof direct dat er mensen zijn die er last van hebben en er al eerder woonden dan het circuit er lag. Maar er zitten ook een hoop rotte appels tussen die klagen en protesteren tot een hobby hebben verheven.
 
Volgens mij zit er een wereld van verschil tussen het gebulder van vliegtuigen op startbanen en een circuit (waar overigens niemand echt vlakbij woont, behalve de boeren die er een TT-camping hebben).
Je hoort het circuit misschien wel als je buiten zit, maar het verstoort je gesprek absoluut niet.
 
Laatst bewerkt:
Het komt ergens op hetzelfde neer (vliegtuig-motoren) geluiden .
Hier in Belgie als de luchtmacht uit heel Europa aan het oefenen is op de schiet terreinen .
Dat is niet te doen, buiten zitten :N gesprek voeren :N er onnozel van worden :Y
En dat is alle dagen hetzelfde liedje .

Toch vind ik dat Bolski een heel klein beetje overdrijft, bbq gaat wel .
 
Terug
Bovenaan Onderaan