Ben gisteren aan de kant gezet door een motoragent die undercover was.
Ik had een inhaalactie gedaan waar er wel een onderbroken lijn was, maar volgens de borden mocht je er niet inhalen. (Heb ik dat gemist bij mijn rijopleiding, maar in Belgie is er toch altijd een volle lijn als je niet mag inhalen)
Maar goed, hij is mij blijven volgen tot Heimbach en heeft mij daar aan de kant gezet.
Ik had hem wel snel in de mot, want dacht nog 'amai diene touring gaat nog vlot mee ' Ik hou altijd direct in als auto's meevolgen, maar undercovermoto's kende ik nog niet
Moet wel zeggen dat hij redelijk vriendelijk was, want over mijn snelheid (die 20 a30km/h te hoog lag) zei hij niks.
Heeft iemand een idee hoeveel er daar zo rijden, hoe ze te herkennen, en of het enkel motoren zijn of ook auto's?
Het was 'maar' €50 gezien het inhaalverbod en te hoge snelheid, maar zou het liever in het vervolg kunnen voorkomen door ze te herkennen als ze achter mij rijden. In dit geval was het een grijze bmw met grote kunststofzijkoffers
Ik had een inhaalactie gedaan waar er wel een onderbroken lijn was, maar volgens de borden mocht je er niet inhalen. (Heb ik dat gemist bij mijn rijopleiding, maar in Belgie is er toch altijd een volle lijn als je niet mag inhalen)
Maar goed, hij is mij blijven volgen tot Heimbach en heeft mij daar aan de kant gezet.
Ik had hem wel snel in de mot, want dacht nog 'amai diene touring gaat nog vlot mee ' Ik hou altijd direct in als auto's meevolgen, maar undercovermoto's kende ik nog niet
Moet wel zeggen dat hij redelijk vriendelijk was, want over mijn snelheid (die 20 a30km/h te hoog lag) zei hij niks.
Heeft iemand een idee hoeveel er daar zo rijden, hoe ze te herkennen, en of het enkel motoren zijn of ook auto's?
Het was 'maar' €50 gezien het inhaalverbod en te hoge snelheid, maar zou het liever in het vervolg kunnen voorkomen door ze te herkennen als ze achter mij rijden. In dit geval was het een grijze bmw met grote kunststofzijkoffers