Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb er meerdere, maar die op de foto is trouwens een speciale...weten jullie waarom?
Nee, de SR500 was wat meer toergericht met een 19" voorwiel. De CB400 is lekker kort en wendbaar op 2x 18". Maar het bouwen is ook al een uitdaging om het voor te doen al is het eindresultaat niets.Tja, Op zich houd ik wel ven wat geknutsel, maar zou je dan niet - min of meer - de SR500 opnieuw uitgevonden hebben??
De tweede tankdop was voor tweetactolie , een pompje met een kabeltje bediend regelde de smeringTank met 2 doppen, en de carburateur zit aan de zijkant van de cilinder en heeft een torpedo achtig luchtfilter.
Verder weet ik er niets van maar dat zijn de bijzonderheden die ik zie.
Tank met 2 doppen, en de carburateur zit aan de zijkant van de cilinder en heeft een torpedo achtig luchtfilter.
Verder weet ik er niets van maar dat zijn de bijzonderheden die ik zie.
Die is van jou?
De tweede tankdop was voor tweetactolie , een pompje met een kabeltje bediend regelde de smering
Mijn Puch had niet de torpedo op de carburateur maar zoals de zwarte.
was de rode een supersport uitvoering??
ik kreeg hem van mijn oom toen ik 18 werd en hij stopte met motor rijden en een kever kocht.
Nee, die op de foto niet - maar ik heb wel zo'n "bijzonder" model inderdaad.
'Apart'?
'Apesnel'?>
Anlasser?nu mag u nog eens raden - waar staat de A voor?
Anlasser?
Anlasser?
Ik wou net zeggen dat 't zou kunnen, daar de SGSA 8 kg. zwaarder is. Maar Sidecarracing heeft 't al bevestigd.
Nochtans nergens terug te zien in dit overzicht. https/www.puchclub.nl/Documents/PCN Puch Data.pdf
Dus de zwaarste modellen waren toen de 250SG, SGA, SGS EN DE SGSA.