update GT caferacer

Vandaag ben ik met het blok begonnen,

blok%20gepolijst.JPG
 
ooooooooh wa mooi :-)

Ik me nog herrinneen dat mijn Pa van die motorbloken in zijn racezijspan had zitten vroeger, toen ik nog een vuist hoog was

3 expansie`s aan de ene kant , en dat geluid >>>>>> kwijl , kwijl , kwijl

750 klasse en ongelimiteerde maakten toen ook veel gebruik van dat blok
 
ooooooooh wa mooi :-)

Ik me nog herrinneen dat mijn Pa van die motorbloken in zijn racezijspan had zitten vroeger, toen ik nog een vuist hoog was

3 expansie`s aan de ene kant , en dat geluid >>>>>> kwijl , kwijl , kwijl

750 klasse en ongelimiteerde maakten toen ook veel gebruik van dat blok
foto's van dat zijspan s.v.p :}
 
foto's van dat zijspan s.v.p :}

ik zal eens bij mijn ma navragen of die der nog foto`s van heeft

ik weet wel dat de blokken zwaar werden getuned door iemand uit gilze (kan zo snel niet meer op de naam komen, maar dat komt nog wel).

electriche krober onstekingen , weg met het smeersysteem en mengsmering derin , en zo`n mooi roodkoperen buffertankje voor benzine boven de carbs, dat zijn de dingen die me nu nog voor ogen staan .

mar ik zal eens kijken of der nog foto`s van kan vinden tis namelijk een jaar of 25 geleden dat mijn ter ziele gegane pa races reed bij de NMB
 
zoals ze het in de jaren 80 deden (en zo te zien aan de achtergrond in Frankrijk.............) :

1806-gt750-81b.jpg


mooi is anders maar oldskool is het wel.....
 
gisteren de andere kant van het blok gedaan, en een foto hoe het blok was.

blok%20onb.jpg


blok%20rechts.JPG
 
Superproject, Ron! Netjes kunsstof trouwens, Ruig's glasfiber?

Ik kwam een jaar of twee geleden bij hotel Groenedijk in Belgie een Belg tegen met een soortgelijk project op basis van een CB750, die trok me toch een publiek! Mijn Buelleke werd niet meer bekeken, hahaha.

Groet en succes, Jilles.

PS. Heb trouwens een klant met een GT750 waar we speciale olie voor hebben besteld. De hele parkeerplaats stond blauw!!!
 
Hé Ron ZRX,

Het gaat de goede kant op met de GT zie ik. super zoals dat blok er nu uitziet.

Maak 'm niet TE mooi!


Gr,

Hakinnen (kwam je een paar maanden terug nog tegen in Epen /vijlen)
;)
 
inderdaad, hoe weet jij dat? ik heb ze nog zelf van Ton Riemersma :} gekregen tig jaar geleden.
Hij heeft mij in 1978 uitgenodigd om de grand prix van Belgie bij te wonen Wil Hartog won die Grand prix.
pitskaart%20be.JPG
 
Laatst bewerkt:
inderdaad, hoe weet jij dat? ik heb ze nog zelf van Ton Riemersma :} gekregen tig jaar geleden.
Hij heeft mij in 1978 uitgenodigd om de grand prix van Belgie bij te wonen Wil Hartog won die Grand prix.
(Afbeelding)

Hoe weet jij dat? Een beetje oudere brikker herkent in die kleuren wel Riemersma en Wil Hartog daarbij als coureur! :+ ;) Ziet er geweldig uit Ron :} :}
 
blok geplaatst......en even de uitlaat er onder gehangen om te kijken hoe het staat.
BLOK1.JPG


BLOK3.JPG
 
Nice, ziet er al erg veelbelovend uit, die uitlaat heb je die zelf zo gefabriekt? En die schokbrekers zijn dat koni's ?! waar heb je die vandaan? ik wil ook van die zwabberdingen af op mijn cb 750...
 
ik wordt al bang als ik er naar kijk, ik voel dat gezwabber zo weer beginnen bij alleen al het kijken naar de foto's ;)
 
Nice, ziet er al erg veelbelovend uit, die uitlaat heb je die zelf zo gefabriekt? En die schokbrekers zijn dat koni's ?! waar heb je die vandaan? ik wil ook van die zwabberdingen af op mijn cb 750...
Die zaten op de motor, maar ik heb ze dan wat opgeknapt ;)

schok.JPG


Pict0190.jpg
 
dat kun je wel zeggen, ja :)
bij mij zaten ze er niet op, en ik wil ook niet meteen voor die peperdure ikon gaan heeft iemand heel misschien nog iets tweedehands liggen of een tip misschien [voor CB750 = 34 cm oog op oog]?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan