upgraden Garmin 2610

2 apr 2010
18
0
het volgende probleem: ik heb een Garmin 2610 waar de laatste kaartudate opzit: city navigator Europe 2009. Nu heb ik via marktplaats een andere 2610 gekocht en daar kan ik niet die update inzetten omdat de ontrgrendelsleutel gerelateerd is aan het apparaat id van de oude Garmin. Hoe krijg ik nu die update 2009 op mijn andere 2610?
Heeft iemand daar ervaring mee?

Groetjes van Harrie
 
en de update gaat wel in die nieuwe 2610 maar dan vraagt hij om een sleutel en die accepteert hij niet omdat die sleutel al gebruikt is voor mijn oude 2610
 
Als het goed is kan heb je bij de "nieuwe" 2610
een geel briefje met een ontgrendel gekregen.

Bij hulpprogramma`s in mapsource kan je met deze
code ook de kaarten voor je "nieuwe"toestel ontgrendelen.

Op het gps forum staat ook de nodige info.
;)
succes
 
Laatst bewerkt:
Kon bij mijn Streetpilot III gewoon legaal via de Garmin site 2 GPSen registreren op dezelfde Mapsource software. Misschien dat dit ook bij de 2610 nog kan.
 
nee, kan niet voor City Navigator Europe 2009, Deluxe All Regions helaas. Anders had ik dat waarschijnlijk al gedaan. En ik heb wel een ontgrendelcode voor deze kaarten maar die is gebruikt voor mijn oude 2610 en kan deze dus niet nog een keertje gebruiken.
 
Bij je "nieuwe" gps heb je ook een ontgrendel code
gekregen hiermee kan je de kaarten ook voor de nieuwe
gps unlocken.
Of is je nieuwe gps van de vrachtwagen gevallen :+

Die illegale code programmaatjes knutselen ook een code
gebaseerd op de id nrs van de gps en het kaartmateriaal.
 
Laatst bewerkt:
Die illegale code programmaatjes knutselen ook een code
gebaseerd op de id nrs van de gps en het kaartmateriaal

die is al aangeboden maar wat een boer niet ken eet die niet IK HEB TE VROEG COMMENTAAR GEGEVEN hij heeft het toch geprobeerd en het is gelukt
 
Laatst bewerkt:
hij is niet van de vrachtwagen gevallen maar ik heb geen code voor de laatste city navigator 2009 die bij de nieuwe GPS hoort en de code die ik wel heb is al gebruikt voor de oude en die kan niet meer op de nieuwe. Anders had ik er geen probleem mee :)

Harrie
 
hij is niet van de vrachtwagen gevallen maar ik heb geen code voor de laatste city navigator 2009 die bij de nieuwe GPS hoort en de code die ik wel heb is al gebruikt voor de oude en die kan niet meer op de nieuwe. Anders had ik er geen probleem mee :)

Harrie

Die code hoort dus wel bij je nieuwe gps te zitten,
het beroemde gele briefje.
Even de verkoper contacten.

Maar het is nu gelukt!?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan