v85 tt

En je hebt een 1 sleutel systeem
Dan heb ik wel de video instructie te volgen om de sloten aan te passen naar het contactslot.

Kan je delen hoe het met de belading zit, de opgegeven 5KG per koffer vind ik persoonlijk wat laag voor de capaciteit van de koffers.
Zonder iets aan een eventuel schrijven te verbinden, zou een max van 8 tot 10KG max per koffer haalbaar zijn zonder dat het bevestigings systeem hiermee teveel overbelast wordt.
 
Laatst bewerkt:
Dan heb ik wel de video instructie te volgen om de sloten aan te passen naar het contactslot.

Kan je delen hoe het met de belading zit, de opgegeven 5KG per koffer vind ik persoonlijk wat laag voor de capaciteit van de koffers.
Zonder iets aan een eventuel schrijven te verbinden, zou een max van 8 tot 10KG max per koffer haalbaar zijn zonder dat het bevestigings systeem hiermee teveel overbelast wordt.
Ik weet niet zo goed hoe het met de belading zit. ik ben alleen 2 dagen naar een hotel geweest en dat ging prima. ik let er eigenlijk niet op. het geheel voelt stevig aan.
 
In dit topic zijn er mensen die de v85TT te tam vinden (vind ik overigens niet), maar hier komt de oplossing:


de V100

misschien komt er ook wel een TT versie van.
 

Bijlagen

  • 2022-Moto-Guzzi-V100.jpeg
    2022-Moto-Guzzi-V100.jpeg
    30,2 KB · Weergaven: 33
In dit topic zijn er mensen die de v85TT te tam vinden (vind ik overigens niet), maar hier komt de oplossing:


de V100

misschien komt er ook wel een TT versie van.
Nee hè. Rommel op/aan het blok......🤬
 
Hebben er nog wat V85tt eigenaren de trots uitgelaten op deze zon overgoten zondag.

Vandaag en rondje waar de weg naar toe gaat gereden, richting gouda, stolwijk, cabauw, gorinchem. Wat een onderhoud aan de N-wegen, vele omleidingen wat je dan weer op onverwachte plekken brengt. Ik heb zelf geen andere V85's gezien tijdens de rit.
 
Ik sta nu aan het Como meer met vrouw en kind met de caravan.
Denk op 15km van Mandello del Lario af.
Opvallend weinig Guzzi's op de weg hier.
Zelf ook geen motor bij en Mandello heb ik vorig jaar al gezien ga er dus niet nog eens heen.
Mijn V85 staat thuis op me te wachten.
 
Vrijdag langs de maas naar Duitsland gereden en via de rijn weer terug. Zaterdagmiddag mijn nieuwe Mosko moto tassen gepast en afgesteld. Hitteschildje gemonteerd. Zondag klein rondje richting Wijk bij Duurstede en weer terug. Vandaag nog een TT zien staan op de Meridiaan in Gouda.
 
Vrijdag langs de maas naar Duitsland gereden en via de rijn weer terug. Zaterdagmiddag mijn nieuwe Mosko moto tassen gepast en afgesteld. Hitteschildje gemonteerd. Zondag klein rondje richting Wijk bij Duurstede en weer terug. Vandaag nog een TT zien staan op de Meridiaan in Gouda.
Mooi tassen van Mosko, heb je lang op de levering gewacht. En mag ik vragen welke zijbeugels je hierbij gebruikt. Zelf gekeken gekeken naar de lone rider met quickrelease, maar een passende zijbeugel is moeilijk te vinden voor de V85tt. Op dit moment overweeg ik toch de urban koffer set. (ff sparen)
 
1630953142967.png
Heb de reckless 80 revolver V3. Hierbij heb je dus geen rek nodig en ben je veel minder breed. +- 90 cm.
Mosko moto heeft door de coronashizzle ruim 3 maanden niet kunnen leveren. Nu zijn ze weer op voorraad. De levering was bijzonder snel.
Maandagavond besteld, Donderdagmiddag binnen. Dit komt mede omdat Mosko in Mijdrecht het steunpunt voor Europa heeft zitten.
 
Bekijk bijlage 1673748Heb de reckless 80 revolver V3. Hierbij heb je dus geen rek nodig en ben je veel minder breed. +- 90 cm.
Mosko moto heeft door de coronashizzle ruim 3 maanden niet kunnen leveren. Nu zijn ze weer op voorraad. De levering was bijzonder snel.
Maandagavond besteld, Donderdagmiddag binnen. Dit komt mede omdat Mosko in Mijdrecht het steunpunt voor Europa heeft zitten.
Idd ik dacht aan de backcountry kit 25L, mooie set de reckless. Ga zo de youtube bekijken en nieuwe ideeen op doen. Top Dank je wel Ron70.
 
Vanavond de Pyramid Front mudguard gemonteerd en de Aprilia Caponord front mudguard weer verwijderd. De Pyramid Front Mudguard ziet er naar mijn mening beter uit op de kleur Nero Etna dan de eerder gemonteerde Aprilia Caponord front mudguard.

De internet plaatjes van de meer kleurrijke V85tt's uitgerust met de Aprilia Caponord front mudguard met de stickers in kleur van de motor waren voor mij de reden om de Aprilia Caponord front mudguard aan te schaffen. Zo zie je dat kleur van de motor heel bepalend kan zijn voor een accesoires.

Screenshot_20210910-204836_Chrome.jpg
 

Breaking News: Moto Guzzi’s New V100 Mandello​


WTTRSWUOHFEYVMBIZRYYMC7XSY.jpg
Heel eerlijk, mooie motor. Wauw.

Moto Guzzi Preview van de V100

Kijk 'Ecco la MOTO GUZZI V100 MANDELLO 2022! L'Aquila di Mandello vola in PRIMA CLASSE' op YouTube
 
Laatst bewerkt:
Even delen, mijn nieuwste aanwinst. De hepco en Becker handkapbeschermers.

Dit om bij (offroad) valpartijen te voorkomen dan er een hendel breekt
 

Bijlagen

  • D461F52C-4E02-4E9B-9F8C-69AC5E79D65D.jpeg
    D461F52C-4E02-4E9B-9F8C-69AC5E79D65D.jpeg
    222,4 KB · Weergaven: 32
  • 41EBD1EC-97E4-4D7A-A836-36D79EF36756.jpeg
    41EBD1EC-97E4-4D7A-A836-36D79EF36756.jpeg
    253,6 KB · Weergaven: 34
  • 99D393EE-DA69-4A97-9245-C7952547795F.jpeg
    99D393EE-DA69-4A97-9245-C7952547795F.jpeg
    232,8 KB · Weergaven: 31
  • 6F061481-435F-446B-B4A5-FD9F29C42809.jpeg
    6F061481-435F-446B-B4A5-FD9F29C42809.jpeg
    254,6 KB · Weergaven: 31
Even delen, mijn nieuwste aanwinst. De hepco en Becker handkapbeschermers.

Dit om bij (offroad) valpartijen te voorkomen dan er een hendel breekt
Ziet er goed uit Bolder, ze staan ook op mijn verlanglijst en blij met je foto's. Ben benieuwd of de Hepco & Beckers handkapbeschermers samengaan met de Isotta handkap extenders die ik reeds gemonteerd heb.
 
Zo te zien wel. De bevestiging zit hier aan de buitenkant en de beugel van de handkapextender zit aan de binnenkant. Je zal hooguit een langere bout nodig hebben als er te weinig vlees op zit voor beiden. Ziet er netjes uit. Is niet zo lomp als de Barkbuster. De Isotta handkapextenders zijn overigens een aanrader! Geven meer bescherming als de Barkbuster storm en ziet er gewoon mooi uit. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan