Dan is er toch een contactje wat dat water niet lekker vind. Als je ook nog wel is in de regen gaat rijden zou ik het wel opzoeken/uitzoeken.De mijne (E5) heeft bij de eerste beurt een update gehad en dat had wel een positief effect echter houd hij er nog steeds niet van om gewassen te worden. Na het wassen kun je maar beter niet de motor starten want dan gaat hij bij stationair of weinig toeren uit zichzelf dotten gas geven. Het houd pas weer op als hij weer volledig droog is. Het maakt daarbij niets uit of je hem met de hand wast of voorzichtig afspuit. RRRRaaarrr....
Heb je geen garantie meer dan?Dat was mijn vermoeden dus ook. Op een vrij dag dan toch maar eens zo veel mogelijk stekkertjes en contacten nalopen dan.
De stekker verbindingen kun je zelf prima doen. Als het om de knoppen op het stuur gaat zou ik toch langs de dealer gaan.Jazeker wel. Hij is nog geen jaar oud. 7200 km so far.
Alleen komt hij bij Niwa vandaan en ik zit in Gouda. Daar wip ik niet zomaar ff langs.
Gelukkig regent het bijna nooit meer.jullie doen aan symptoombestrijding.
je moet de oorzaak aanpakken: de V85TT niet wassen en het probleem is opgelost.
@Ron70De mijne (E5) heeft bij de eerste beurt een update gehad en dat had wel een positief effect echter houd hij er nog steeds niet van om gewassen te worden. Na het wassen kun je maar beter niet de motor starten want dan gaat hij bij stationair of weinig toeren uit zichzelf dotten gas geven. Het houd pas weer op als hij weer volledig droog is. Het maakt daarbij niets uit of je hem met de hand wast of voorzichtig afspuit. RRRRaaarrr....
Met vet of montage pasta!Ik heb de passagiersvoetsteunen er voor een offroadrit afgeschroefd, maar nu moeten ze er weer op. Heeft iemand de nm moment aandraaiwaardes?
Ik zie hier een garmin xt, als ik het goed heb. Heb je nou naast die beugel nog ander materiaal nodig om die garmin te bevestigen? Er is zo'n optionele 'clamping adapter' verkrijgbaar, moet die er bij besteld worden?Bekijk bijlage 1577863Ik heb er ook een, stevige beugel
Door de dwarstrillingen van de V twin bij de stationaire loop vibreert de navigatie altijd wel. Als je gaat rijden verdwijnt dit. Ik heb zelf de Isotta bevestiging, die is zeer degelijkDaar kwam ik ook rap achter. Heb wel de steun maar met de bijgeleverde spullen van de XT krijg je hem niet gemonteerd. Heb het opgelost met de Rammount spullen die ik nog had liggen. De navigatie zit nu zelfs wat strakker op het dashbord als met de dwarsbeugel. Ik heb alleen wegens een enkelblesssure nog geen proefrit kunnen maken om te kijken of het niet te veel vibreert. Anders ga ik alsnog ff langs Waypoint.
Dank voor het aanbod. Maar waarom heb je die Isotta gekozen? En waar heb je die gekocht?Ben nog in het bezit van een niet gebruikte Gimpo Garage V85tt RAMPER GPS holder met een TomTom mount, als er interesse is (stuur een PM). Zelf heb ik uiteindelijk de Isotta houder gemonteerd.