edpa97
Die hard MF'er
Zeker maar het blijft ItaliaansEn allen tevreden v85tt rijders?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker maar het blijft ItaliaansEn allen tevreden v85tt rijders?
wat bedoel je daarmee?Zeker maar het blijft Italiaans
Karakter (wint het van betrouwbaarheid)en sommige dingen zijn niet helemaal betrouwbaar. ( heb meerdere Japanners gehad. Allemaal stuk voor stuk betrouwbaarder)wat bedoel je daarmee?
Die is niet standaard ,)Vandaag handel gedaan, levering waarschijnlijk eind deze maand
Mmmmm ik vraag me dan toch wel af wat jij niet betrouwbaar vindt en of je er al echt problemen mee hebt gehad. Persoonlijk komt de Guzzi voor mij heel betrouwbaar en degelijk over en ik heb al behoorlijk veel motoren gehad en de Guzzi doet het echt prima in alles dus ik ben wel benieuwd eigenlijk.Karakter (wint het van betrouwbaarheid)en sommige dingen zijn niet helemaal betrouwbaar. ( heb meerdere Japanners gehad. Allemaal stuk voor stuk betrouwbaarder)
7 jaar en 50000 kilometer en norge gehad. 6 keer lekke kleppendeksel pakking gehad. Olie censor defect.Mmmmm ik vraag me dan toch wel af wat jij niet betrouwbaar vindt en of je er al echt problemen mee hebt gehad. Persoonlijk komt de Guzzi voor mij heel betrouwbaar en degelijk over en ik heb al behoorlijk veel motoren gehad en de Guzzi doet het echt prima in alles dus ik ben wel benieuwd eigenlijk.
Je hebt gelijk dat je Moto Guzzi dan als onbetrouwbaar bestempeld.7 jaar en 50000 kilometer en norge gehad. 6 keer lekke kleppendeksel pakking gehad. Olie censor defect.
Met de V85TT defecte dynamo en nieuwe kleppendeksel.
Daarvoor kawasaki zzr1200,hyosung 650,suzuki gsf650 en nog een aantal Japanse en nooit problemen gehad.
Ik ga er van uit dat de kleppendekselpakking van de Norge was... Lijkt mij toch ook dat er dan structureel iets door een monteur niet goed opgelost is of over het hoofd gezien. Oliesensor kan bij iedere motor eens gebeuren in de 50.000km dus lijkt mij niet verontrustend. Dat de dynamo en je kleppendeksel vervangen is van je huidige v85tt is wel heel snel lijkt mij... Waarom de kleppendeksel nu al?7 jaar en 50000 kilometer en norge gehad. 6 keer lekke kleppendeksel pakking gehad. Olie censor defect.
Met de V85TT defecte dynamo en nieuwe kleppendeksel.
Daarvoor kawasaki zzr1200,hyosung 650,suzuki gsf650 en nog een aantal Japanse en nooit problemen gehad.
De vorige lekte olie, deze niet.En bommen de eerste van jou deed ook raar. De nieuwe gaat wel goed toch?
Ach je hebt altijd een stukje kauwgom bij je om een pakking even dicht te drukken toch,..een keer opnieuw starten en alle lampjes en storingen zijn weg, of even aan je kabeltjes frommelen en de sensor doet het weer. Niet te snel opgeven,..het is een Guzzi,..liefde is alles.Maar ik geef toe dat een storing, die je zelfs doet stranden (zoals ikzelf laatst), het vertrouwen in het machien enorm doet afnemen.
Zo’n stomme sensor, relais of lekke pakking zijn eenvoudig en vaak duurzaam te herstellen. Maar hun falen doet veel dramatischer vermoeden. Want als je daardoor langs de kant van de weg komt te staan piep je wel anders.
Been there, done that...
Er kan nu eenmaal veel kapot aan een motor (of auto).
Pech als het je treft. Maar allez... repareren en door.