Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lorenzo had Dovi gewoon moeten laten passeren, Dovi had namelijk meer druk kunnen uitoefenen op Marquez. Naar diegene voor je toe rijden is een voordeel, maar dan moet je er daarna wel voorbij want erachter blijven hangen kan ook weer nadelig werken, wat vandaag dus gebeurde imo. Als je tijdens de slotrace 5x een teamorder negeert ben je echt wel een dipshit in optima forma..
Maakt toch geen zak uit wat dovi zou doen?
Als gaat die achterstevoren op z'n fiets zitten.
Lorenzo kreeg genoeg meldingen op z'n cockpit en via zijn pitbox dat hij dovi voorbij moest laten.
Dat is toch reden genoeg, lijkt mij.
Bovendien heeft hij toch zelf aangeven dat hij dovi zou helpen, indien nodig?
Omdat hij op deze wijze heeft gewonnen.Blijft briljant om zo kampioen te worden
Omdat hij op deze wijze heeft gewonnen.
Als hij die titel door dit euveltje dus puntloos had verloren (en Dovi had gewonnen) was het waarschijnlijk een sukkel die onnodige risico's nam.
Terechte wereldkampioen maar nam heel veel risico terwijl hij met slippertjes aan ook het binnen had gereden.
Omdat hij op deze wijze heeft gewonnen.
Als hij die titel door dit euveltje dus puntloos had verloren (en Dovi had gewonnen) was het waarschijnlijk een sukkel die onnodige risico's nam.
Terechte wereldkampioen maar nam heel veel risico terwijl hij met slippertjes aan ook het binnen had gereden.
Mee eens.
Ik bedoelde het positief. Anderen hadden hem niet overeind gehouden en waren geen kampioen geworden in een zelfde situatie. Dat pleit voor Marquez. Maar je hebt gelijk: Hij nam ook teveel risico's. Misschien kan hij niet anders? De winnaar heeft iig het gelijk aan zijn kant.
Inderdaad.mwah. Zelfs met een 0 score voor Marquez had Dovi nooit P1 gehaald en was hij alsnog kampioen.
Inderdaad.
Volgens mij had Pedrosa nog wel wat extra over gehad zodra Dovi in de buurt was gekomen. Ik schat zo in dat Pedrosa het eerste deel van de race er op beducht was dat hij indien nodig Dovi moest blokken. Toen duidelijk werd dat dat niet meer nodig was kon hij er vol voor gaan, en dat deed hij dan ook.
Maar wat vind je zelf nou mooier?Omdat hij op deze wijze heeft gewonnen.
Als hij die titel door dit euveltje dus puntloos had verloren (en Dovi had gewonnen) was het waarschijnlijk een sukkel die onnodige risico's nam.
Terechte wereldkampioen maar nam heel veel risico terwijl hij met slippertjes aan ook het binnen had gereden.
Was de Honda wel zo slechte in combinatie met de huidige Michelins? Ducati en Honda hadden gewoon de beste machine dit jaar, waarbij je niet duidelijk kunt aangeven welke de betere was in mijn ogen.Maar wat vind je zelf nou mooier?
We weten allemaal heus wel wat verstandig en het beste is, maar hij gaat er gewoon voor, spektakel toch!
Wanneer hij was gecrasht en Dovizioso had als door een wonder de GP gewonnen, dan was het spektakel des te groter geworden en was er voor Honda ook niks verloren. Tuurlijk, die japanners zijn gek op cijfertjes en WK-titels, maar ze weten zelf ook wel dat hun 2017 RCV niet best was.
Door dit spektakel stijgt de MotoGP alleen maar in aanzien.
Just my 2 cents en as is verbrande turf...
Bij Honda zeggen ze dat de fiets niet top is, bij Ducati ook en bij Yamaha al helemaal.
Zo zie je maar, de duurste prototypes en het is blijkbaar allemaal troep.
Laten wij allen blij zijn met onze simpele brommertjes
Mat Oxley heeft ook een blog over de teamorders geschreven. Spijker op z'n kop naar mijn mening....
http://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/team-spirit-not-team-orders
Goed stukje inderdaad. Het interesseert hem inderdaad geen reet. En dan mag je blij zijn met een gentleman als Dovi. Men probeert voorlopig subtiel de vrede te bewaren. Maar of dit lang gaat duren met dergelijk oncollegiaal gedrag is de vraag.
Op deze manier wordt Jorge zijn contract helemaal niet verlengd. Slechte resultaten en oncollegiaal. Er staan genoeg goeie te springen om zijn zitje... en een te royaal salaris...