Valentino Rossi deel 11 - Stay or leave?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tegen de tijd dat-ie daar mee klaar is, is het alweer tijd voor deel 13. Komt goed uit, scheelt maar 1 cijfertje. ;)
 
:^

Eerst een grote mond en als het puntje bij het paaltje komt, te druk met andere bezigheden. En zo laat je je wel heel erg kennen.

Luister eens meneertje, ik weet niet wat jij doet behalve de hele dag achter de pc te zitten, maar ik heb een praktijk waar ik voor moet zorgen dus nee, buiten het weekend heb amper tijd voor deze dingen, ik zou het wel eens willen doen meer ook niet
AMEN!
 
Luister eens meneertje, ik weet niet wat jij doet behalve de hele dag achter de pc te zitten, maar ik heb een praktijk waar ik voor moet zorgen dus nee, buiten het weekend heb amper tijd voor deze dingen, ik zou het wel eens willen doen meer ook niet
AMEN!

Geef mij ook zo'n praktijk ................gezien de tijden dat je op MF zit .........niet beginnen te bekken tegen mij want ik heb de hele dag de tijd . :+
 
Luister eens meneertje, ik weet niet wat jij doet behalve de hele dag achter de pc te zitten, maar ik heb een praktijk waar ik voor moet zorgen dus nee, buiten het weekend heb amper tijd voor deze dingen, ik zou het wel eens willen doen meer ook niet
AMEN!

Gezien het commentaar dat jij hebt op de OP op pagina 2 van dit topic, val je gewoon door de mand. En dat staat echt los van de tijd die je hebt. Er zijn mensen die hun hart en ziel in de OP gestoken hebben.

Eerst zeik je dat af met de mededeling dat je dat beter gaat doen en nu krabbel je terug wegens tijdgebrek. Beetje jammer.
 
Luister eens meneertje, ik weet niet wat jij doet behalve de hele dag achter de pc te zitten, maar ik heb een praktijk waar ik voor moet zorgen dus nee, buiten het weekend heb amper tijd voor deze dingen, ik zou het wel eens willen doen meer ook niet
AMEN!
Heb dan ook niet zon grote mond als iemand WEL de moeite neemt om n topic te openen
 
Geef mij ook zo'n praktijk ................gezien de tijden dat je op MF zit .........niet beginnen te bekken tegen mij want ik heb de hele dag de tijd . :+

Nee, mijn probleem is dat iedereen hier wel vooroordelen heeft, of tenminste iets zoekt om de ander af te zeiken.

De post rond 4 was toen ik mijn e-mail aan het bekijken was op mijn telefoon, en ik heb mijn vaste volgorde van sites die ik daarna af ga, zoals nu.nl/motor-forum etc. ;) snap wel dat daar raar over gedacht wordt maarja. Ik moest gewoon even mijn ei kwijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan