Valentino Rossi deel 11 - Stay or leave?

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O-

mythe doorbroken.. Rossi beweerde toch dat de mens belangrijker was dan de machine :?
Daarom stapte hij ontevreden van Honda naar Yamaha.
En daarna naar Ducati met volle overtuiging..
In de regen bewees hij het nog wel eens omdat hij dan niet op volle kracht reed.
Misschien, heel misschien.. is de Duc wel te sterk. ;)


Nop, enorm triest dat die deze move maakt.
Hij kan nu alleen maar nog meer verliezen.
kwaak...
 
:N

Ik hou mijn rug recht.
Dood- en doodzonde dat hij niet doorgaat bij Ducati.
Doodsteek voor het merk in de GP :/

En mocht hij volgend jaar WK worden dan is het een goede move geweest, alles minder is een deceptie voor vele volgelingen hier en daar.

Nee.. ik heb mijn mening over dit en nu Rossi dit gedaan heeft is het The Goat zonder karakteristieke en spreekwoordelijke sik.

In mijn ogen heeft hij gefaald bij Ducati. Met of ondanks of dankzij Ducati maakt mij geen fok uit.
Hij was degene die een motor winnend kon maken maar nu is het gebleken dat hij het dus niet (meer) kan.
Enorme deceptie voor mij als fan van het eerste uur.

Rossi nam een groot risico, toen hij naar Ducati ging. En vanaf race 1 zijn ze niet heel veel verder dan nu, 2 jaar later. Is toch begrijpelijk dat je dan ervoor kiest om uit elkaar te gaan? Hij heeft toch geen levenslang contract getekend bij die rooien? Nu blijkt dat het niet werkt, en ik kan me goed voorstellen dat op een gegeven moment de lol eraf is. Begrijpelijke keuze dan toch, om te kappen? Nu kiest hij er zelf voor om te stoppen, maar al had hij nu rond de 10e plek gebungeld hadden ze hem bij ducati er waarschijnlijk zelf uitgetrapt. Zo werkt het ook....Had je je dan niet meer laten zien in het Ducati-topic? Hij zit gewoon aan het eind van z'n carriere en de keus is dan ga je nog 2 jaar aankloten met de ducati, of heb ik nog 2 jaar plezier met de yamaha? Hij kiest voor het laatste en dat begrijp ik. Kom op zeg, hij heeft de motorsport zoveel gegeven, is niet bang geweest om risico te nemen in en met z'n carriere, mag hij dan nu een iets makkelijker weg kiezen? Laten we wel wezen, wanneer hij nooit van die honda was gestapt, was hij waarschijnlijk nu onderweg naar WKtitel nummer 14. Dat zou pas een makkelijke weg geweest zijn.
 
Ik snap 't niet zo goed... Stoner wordt geprezen omdat hij stopt met de MotoGP omdat hij het niet meer leuk vindt. Rossi stopt bij Ducati omdat hij het daar ook niet meer leuk vindt en krijgt een hoop bagger over zich heen. Overigens... hij stopt niet bij Ducati... zijn contract liep volgens mij af en hij heeft besloten een contract bij een ander team te tekenen... vind ik iets anders dan stoppen bij een team...
 
Laatst bewerkt:
pffff eerst de duc verkloten en dan terug naar yamaha........

hoeveel zou yamaha hem daarvoor betaald hebben.......
 
Ik snap 't niet zo goed... Stoner wordt geprezen omdat hij stopt met de MotoGP omdat hij het niet meer leuk vindt. Rossi stopt bij Ducati omdat hij het daar ook niet meer leuk vindt en krijgt een hoop bagger over zich heen. Overigens... hij stopt niet bij Ducati... zijn contract liep volgens mij af en hij heeft besloten een contract bij een ander team te tekenen... vind ik iets anders dan stoppen bij een team...
Hoge bomen...... :+
 
Ik als Ducati bezitter ben blij dat hij weggaat. Hij en zijn crew zijn niet in staat zijn geweest om te winnen met de Desmosedici, terwijl Stoner en zijn crew nog drie overwinningen pakte met de duc in 2010. Enerzijds ligt dat aan de fiets anderzijds zal dat Rossi zijn rijstijl hebben gelegen. Voor de spanning in het kampioenschap is dit ook beter want met een Rossi op een voor hem competitieve fiets gaan we hopelijk weer de magie van de Yamaha jaren zien.
 
Goede zet vanuit Rossi's standpunt... Als Rossi wat jonger zou wezen en nog aantal jaren te gaan zou hebben in de GP dan had hij wellicht Ducati nog een kans gegeven, Tuurlijk faalt Rossi in deze ook maar ook Ducati.

zo op naar de Beste fiets van het veld! :)
 
Jij laat je meer kennen dan Rossi, RideRick.
We zullen je ook zeker niet missen.

Ik ben iig wél blij dat Rossi volgend jaar weer op een competieve machine zit!
 
Ik als Ducati bezitter ben blij dat hij weggaat. Hij en zijn crew zijn niet in staat zijn geweest om te winnen met de Desmosedici, terwijl Stoner en zijn crew nog drie overwinningen pakte met de duc in 2010. Enerzijds ligt dat aan de fiets anderzijds zal dat Rossi zijn rijstijl hebben gelegen. Voor de spanning in het kampioenschap is dit ook beter want met een Rossi op een voor hem competitieve fiets gaan we hopelijk weer de magie van de Yamaha jaren zien.
100%
 
Jammer dat hij terug gaat.. met de staart tussen de benen.
Ik zie hem graag winnen en vooraan maar niet zo :)
Maar goed we gaan het zien hoe het loopt.
 
Ik denk dat Rossi zelf, en Rossi fans er héél anders over denken...

Btw: hij zal er de ballen om geven, dat mensen lastig op hem zijn omdat hij nu geswitched is.
De man heeft nog een aantal jaren, die wil je met plezier afsluiten, en niet zoals 2011-2012..


Precies,.. we willen mooie races zien.. en of ie het dan aflegt tegen Lorenzo zou jammer zijn maar dta hoort erbij.. Zolang ze maar weer met elkaar kunnen strijden, en rossi kan rijden zoals ie wil/kan, das het belangrijkst..
 
Laatst bewerkt:
_O-

mythe doorbroken.. Rossi beweerde toch dat de mens belangrijker was dan de machine :?
Daarom stapte hij ontevreden van Honda naar Yamaha.
En daarna naar Ducati met volle overtuiging..
In de regen bewees hij het nog wel eens omdat hij dan niet op volle kracht reed.
Misschien, heel misschien.. is de Duc wel te sterk. ;)


Nop, enorm triest dat die deze move maakt.
Hij kan nu alleen maar nog meer verliezen.

dacht dat jij het topic voor gezien hield, blijf dan ook weg...

ik vind het enorm jammer dat hij bij ducati weggaat maar ik snap het wel, Ducati heeft niet de wil of de middelen om met enige spoed een competitieve motor neer te zetten... als er na 2 jaar nog niks is verbeterd moet je soms eieren voor je geld kiezen.. en natuurlijk is de coureur niet belangrijker dan de motor maar vice versa net zo min... een goede motor met een slechte coureur werkt niet (spies) en een slechte motor met een goede coureur werkt niet (rossi)...

desalniettemin, ik respecteer zijn keuze en zal met genot kijken naar de races/gevechten die volgen... want hij gaat het Lorenzo zeker nog even ongemakkelijk maken..

verder @ alle droeftoeters met opmerkingen als "ik hoop dat hij niks meer presteert" "ik hoop dat lorenzo hem aan snot rijdt" "ik hoop dat Stoner op de duc stapt en iedereen naar huis rijdt" .. stop alsjeblieft met naar de motorsport kijken want blijkbaar zijn jullie daar intellectueel niet toe in staat :W
 
pffff eerst de duc verkloten en dan terug naar yamaha........

hoeveel zou yamaha hem daarvoor betaald hebben.......
_O- geloof me Rossi heeft geld genoeg, het gaat zich hélemaal niet om het geld, zou jij op een motor willen rijden waarmee je niet uit de voeten kunt?! Nee niemand hier op het forum.

Als je op een motor rijdt waarmee je geen potten kan breken, en ondertussen een ideaal aanbod krijgt om op de beste gp fiets te rijden, zal ook hier iedereen hem aannemenen O-) :X

Het is makkelijk om als outsider ( ja ik ook) over alles te mekkeren, maar dit sprak toch echt wel voor zich :Y
 
pffff eerst de duc verkloten en dan terug naar yamaha........

hoeveel zou yamaha hem daarvoor betaald hebben.......

Dit is krasse taal van Subduc, ik weet zeker dat als Subduc de kans zou krijgen om een
rondje op die verklote Ducati te rijden (wat die echt niet kan!!) het dunne door de broekspijpen naar buiten loopt.

Yamaha heeft hem binnen gehaald voor de simpele reden, en dat is het
Constructeurs en merken kampioenschap, en dan is de wereldkampioen mooi meegenomen.

Verder vind ik het taal gebruik van diverse posters ver beneden alle peil.

Als recht geaarde motorsportliefhebber heb ik bewondering voor alle coureurs
in welke klasse dan ook, wat ik niet op kan maken van vele betweters hier op het forum.

Verder wens ik U allen nog veel motorsport plezier.
 
Het zij zo, ik had hem liever strijdend ten onder zien gaan op de Duc..

Maar goed als alles mee zit krijgen we 2 interessante jaren, zowel een mentale strijd in de pers en fysieke op de baan :Y


Plus een nieuw muurtje :P
 
Dit is krasse taal van Subduc, ik weet zeker dat als Subduc de kans zou krijgen om een
rondje op die verklote Ducati te rijden (wat die echt niet kan!!) het dunne door de broekspijpen naar buiten loopt.

Yamaha heeft hem binnen gehaald voor de simpele reden, en dat is het
Constructeurs en merken kampioenschap, en dan is de wereldkampioen mooi meegenomen.

Verder vind ik het taal gebruik van diverse posters ver beneden alle peil.

Als recht geaarde motorsportliefhebber heb ik bewondering voor alle coureurs
in welke klasse dan ook, wat ik niet op kan maken van vele betweters hier op het forum.

Verder wens ik U allen nog veel motorsport plezier.

:^
 
Rossi doet wat iedere liefhebber van circuitrijdenracen zou doen. Nl. Zorgen dat je dit doet op een motor waar je vertrouwen in hebt en zo lekker en hard mogelijk mee rond kan.
Maar zo ff wch worden zal m nog tegen vallen met een lorenzo in deze vorm.
 
Ik sta helemaal achter de keus van Rossi! Heb nu al zin in volgend aeizoen!!!


Welcome back baby! Lets have some fun! *D
 
dacht dat jij het topic voor gezien hield, blijf dan ook weg...

ik vind het enorm jammer dat hij bij ducati weggaat maar ik snap het wel, Ducati heeft niet de wil of de middelen om met enige spoed een competitieve motor neer te zetten... als er na 2 jaar nog niks is verbeterd moet je soms eieren voor je geld kiezen.. en natuurlijk is de coureur niet belangrijker dan de motor maar vice versa net zo min... een goede motor met een slechte coureur werkt niet (spies) en een slechte motor met een goede coureur werkt niet (rossi)...

desalniettemin, ik respecteer zijn keuze en zal met genot kijken naar de races/gevechten die volgen... want hij gaat het Lorenzo zeker nog even ongemakkelijk maken..

verder @ alle droeftoeters met opmerkingen als "ik hoop dat hij niks meer presteert" "ik hoop dat lorenzo hem aan snot rijdt" "ik hoop dat Stoner op de duc stapt en iedereen naar huis rijdt" .. stop alsjeblieft met naar de motorsport kijken want blijkbaar zijn jullie daar intellectueel niet toe in staat :W

:}
 
dacht dat jij het topic voor gezien hield, blijf dan ook weg...

ik vind het enorm jammer dat hij bij ducati weggaat maar ik snap het wel, Ducati heeft niet de wil of de middelen om met enige spoed een competitieve motor neer te zetten... als er na 2 jaar nog niks is verbeterd moet je soms eieren voor je geld kiezen.. en natuurlijk is de coureur niet belangrijker dan de motor maar vice versa net zo min... een goede motor met een slechte coureur werkt niet (Spies) en een slechte motor met een goede coureur werkt niet (rossi)...

desalniettemin, ik respecteer zijn keuze en zal met genot kijken naar de races/gevechten die volgen... want hij gaat het Lorenzo zeker nog even ongemakkelijk maken..

verder @ alle droeftoeters met opmerkingen als "ik hoop dat hij niks meer presteert" "ik hoop dat lorenzo hem aan snot rijdt" "ik hoop dat Stoner op de duc stapt en iedereen naar huis rijdt" .. stop alsjeblieft met naar de motorsport kijken want blijkbaar zijn jullie daar intellectueel niet toe in staat :W
Ben Spies:
1 overwinning in de AMA Supersport,
1X AMA Formula Xtreme kampioen
1X AMA Superstock kampioen
3X AMA Superbike kampioen
1X WSBK kampioen
1 MotoGP overwinning..dan ben je géén slechte coureur B|

Verder veel bull shit over Rossi en zijn merkwissel :r
 
zo zie je maar ook Rossi is ook maar een "mens ".
het is hem en zijn team jammergenoeg niet gelukt om races te winnen.

Terug naar yamaha ik wens hem veel succes , ben benieuwd wie hem opvolgd bij Ducati.

en inderdaad het zegt ook genoeg over de capaciteiten van Capirossi en Stoner toen die nog op de Duc reden (en een gelegenheidsrit van bayliss die even zijn thuisrace won)

Wie weet nu Audi eigenaar is van Ducati , er genoeg geld wordt ingepompt om met het ontwerp van die fiets een totaal andere koers op te gaan.

Groet
Fons
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan