Valentino Rossi deel 11 - Stay or leave?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is meer die 0.457 achterstand die hoop doet leven. [afbeelding]

Leuk he dat harkie
full
 
.. ik wordt er nogmaals gewoon doodziek van al die stumperds die hier alleen maar komen zeiken over van alles en nog wat.. als Rossi goed rijd zie je ze nooit maar als er weer iets negatiefs is kunnen ze het niet laten om hier de boel op te naaien...

Zoals in alle sporten helaas ... volgens de echte fans kon Verstappen ook alleen maar grindbak rijden, Alberts reed kut, die of die voetbalt kut ... enz ....

Negeren maar die hap
 
Zoals in alle sporten helaas ... volgens de echte fans kon Verstappen ook alleen maar grindbak rijden, Alberts reed kut, die of die voetbalt kut ... enz ....

Negeren maar die hap


Precies .....zonde van je energie vandaar ik tegenwoordig alleen maar naar de avatars kijk .....bijvoorbeeld zie ik appiepappie of baasm en nog meerdere dan lees ik het wel want dat is geen bullshitverhaal maar sommige die skip ik gewoon. ;)
 
Precies .....zonde van je energie vandaar ik tegenwoordig alleen maar naar de avatars kijk .....bijvoorbeeld zie ik appiepappie of baasm en nog meerdere dan lees ik het wel want dat is geen bullshitverhaal maar sommige die skip ik gewoon. ;)

Wijsheid komt met de jaren ;) ... al moet ik zeggen dat het soms jeukt om niet te reageren, maar dan voedt je de "fans" alleen maar :Y
 
_O- je bewijst mijn punt zelf wederom..

1. nee ik heb geen rood-wit petje maar, meerdere, blauw-gele
2. ik heb geen vrouw
3. ik geef geen geld uit voor de bok z'n kloten

dus ga jij nou maar lekker "fan zijn van de sport" zoals je dat zelf noemt :Wprovocateur? jij hebt zijn post waar ik op reageerde zeker niet gelezen of je kent hem persoonlijk en houd em het handje boven het hoofd.. ik wordt er nogmaals gewoon doodziek van al die stumperds die hier alleen maar komen zeiken over van alles en nog wat.. als Rossi goed rijd zie je ze nooit maar als er weer iets negatiefs is kunnen ze het niet laten om hier de boel op te naaien...


;) _O- :Y


Laat gaan. Ze zijn gewoon gefrusteerd dat een coureur met goede staat van dienst het niet waarmaakt op hun zo geweldige merk.... :z
 
Rossi zesde op +1.049 achter Pedrosa, maar drie tienden van een seconde achter Ben Spies, de nummer twee van FP3. Dat is dus een positief resultaat.
 
MotoGP
Qualifying Practice
Finished
Po. Name TeamGap First
1LORENZO J.Yamaha Factory Racing1:55.799
2CRUTCHLOW C.Monster Yamaha Tech 3+0.196
3PEDROSA D.Repsol Honda Team+0.528
4SPIES B.Yamaha Factory Racing+0.532
5DOVIZIOSO A.Monster Yamaha Tech 3+0.760
6ROSSI V.Ducati Team+0.936

Wel een stuk langzamer als vorige keer maarja minder als 1 seconden achterstand

jeeuuj.....


(op naar yamaha)
 
Barcelona en Brno waren vorig jaar minder dramatisch als de rest, dit jaar niet anders dus.
 
Precies .....zonde van je energie vandaar ik tegenwoordig alleen maar naar de avatars kijk .....bijvoorbeeld zie ik appiepappie of baasm en nog meerdere dan lees ik het wel want dat is geen bullshitverhaal maar sommige die skip ik gewoon. ;)

Doe ik idd ook :)
 
maar 6e.... is dat niet Rossi zijn allerbeste line-up ooit bij duc?

nee. exact evengoed als vorig jaar op Brno... en toen stond hij op 0.7 van de eerste en nu op 0.9. hij is toen 6de gefinished op 12 seconden.

motogp.com en daar wat spelen met "results" is altijd leuk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan