Valentino Rossi deel 11 - Stay or leave?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh oh Gerrit.
full
 
mooie foto's! stuk voor stuk de moeite om thuis in een lijstje aan de muur te hangen!
maar mijn vrouw kennende, zal ik ze in de garage moeten hangen ;-)

:Y

Kun je je vrouw niet in de garage h... euh zetten? }) :P
 
Laatst bewerkt:
Mooi zo'n relatie: Alles wat je leuk vindt, hangt en staat in de garage. Je vrouw happy maar ze ziet je nooit meer naast haar op de bank _O-

Beter wacht je tot het bed...je zou maar schrikken in het licht van de staande lamp :)
 
De documentaire was bijna niet gemaakt na de dubbele beenbreuk van Rossi.
Alle investeerders wilden in eerste instantie hun geld terug.
Faster is gemaakt rond de commercieel meest interessante coureur van het afgelopen decennium. Rossi sells. :)
 
Laatst bewerkt:
Hoe je het ook went of keert , jullie hebben beiden wel een beetje gelijk .
Kwa persoon is het een arrogant mannetje maar rijden dat kan hij is zeker alleen zal hij toch zijn gedrag en actie's op de baan moeten gaan aanpassen want dat tolereren de mannen niet en op ongelukken die daar uit voort kunnen vloeien met deze hoge snelheden zit niemand op te wachten want dat hebben we de laatste jaren al te vaak meegemaakt .

Hier moet ik Gerrit1957 volledig gelijk in geven, Marquez is tot nu toe met zijn capriolen en onsportief rijgedrag goed weggekomen, al dan niet geholpen door div. instanties.
De zelfde streken in de MotoGP kan hem weleens
op gaan opbreken, GELUK kan je niet afdwingen, zeker niet in de MotoGP. Ik citeer Gerrit even,
( op ongelukken die daar uit voort kunnen vloeien met deze hoge snelheden zit niemand op te wachten want dat hebben we de laatste jaren al te vaak meegemaakt )
Helaas heb ik dit vorig jaar in Maleisie live gezien.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat je nu de duc gewent bent, maar bij de yamaha de gashendel aan de rechterkant :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan