Valentino Rossi deel 11 - Stay or leave?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonde! Moto2 en Moto3 zijn doorgaans vveeeeeeeeeeeelllllllllllllllllll leuker dan de GP :Y


full
 
zou gerrit 1957 zo aardig willen zijn om mijn die link ook te willen sturen?:D
Gerrit zal je vast wel sturen wat je nodig hebt. In de tussentijd:

www.motogp.com videopass kost momenteel 50 euro, daarvoor krijg je al het videomateriaal van alle races... Zowel de races die geweest zijn, als die nog komen dit seizoen. High definition, Brits commentaar, altijd beschikbaar. *O*

(Eén van de weinige online diensten, waarbij je waar voor je geld krijgt wat mij betreft. :Y )
 
Laatst bewerkt:
Gerrit zal je vast wel sturen wat je nodig hebt. In de tussentijd:

www.motogp.com videopass kost momenteel 50 euro, daarvoor krijg je al het videomateriaal van alle races... Zowel de races die geweest zijn, als die nog komen dit seizoen. High definition, Brits commentaar, altijd beschikbaar. *O*

(Eén van de weinige online diensten, waarbij je waar voor je geld krijgt wat mij betreft. :Y )
ik vind het belachelijk duur voor een online dienst, daardoor doet ik het niet!
kijk altijd via bbc2... dezelfde commentaar en HD!
enige nadeel is inderdaad live of niks! maar wel gratis bij mij!!!!

25 p/maand slaat nergens op!
 
Laatst bewerkt:
ik vind het belachelijk duur voor een online dienst, daardoor doet ik het niet!
kijk altijd via bbc2... dezelfde commentaar en HD!
enige nadeel is inderdaad live of niks! maar wel gratis bij mij!!!!

25 p/maand slaat nergens op!

Via BBC2 krijg je de race van de MotoGP met een voorbeschouwing, en verder niks. ;) Op MotoGP.com betaal je veel, en als je alleen maar de MotoGP race wil zien dan is het erg duur, dat klopt. Maar je betaalt voor de trainingen, de kwalificaties én de races van de Moto3, Moto2 en MotoGP. Je betaalt per race ongeveer 50 cent. Het is echt voor de liefhebber, dat geef ik toe, maar belachelijk duur is het niet als je alles zien wil...

Volgens mij kon je voorheen voor €2,50 losse raceweekenden kopen - duur als je dat iedere keer zou doen, maar te overzien als je eens een weekendje gemist hebt. Ik weet niet of dat nog steeds zo is.

Hoe kom je trouwens aan 25 euro per maand? :?
 
Via BBC2 krijg je de race van de MotoGP met een voorbeschouwing, en verder niks. ;) Op MotoGP.com betaal je veel, en als je alleen maar de MotoGP race wil zien dan is het erg duur, dat klopt. Maar je betaalt voor de trainingen, de kwalificaties én de races van de Moto3, Moto2 en MotoGP. Je betaalt per race ongeveer 50 cent. Het is echt voor de liefhebber, dat geef ik toe, maar belachelijk duur is het niet als je alles zien wil...

Volgens mij kon je voorheen voor €2,50 losse raceweekenden kopen - duur als je dat iedere keer zou doen, maar te overzien als je eens een weekendje gemist hebt. Ik weet niet of dat nog steeds zo is.

Hoe kom je trouwens aan 25 euro per maand? :?
videopass p/m 24,95
 
Laat Ome Gerrit nou maar schuiven ,.....die rijd nml Ducati. :+
Nog steeds :?


:+


Jongens ff geduld want heb een probleem met verzenden .....ik hou het lekker spannend .....maar voor Aragon heb je hem .
_O- ..zet 'em op on line Gerrit!

Rossi had voorafgaand aan de race al gezegd vertrouwen te hebben in de nieuwe spullen die recent waren getest, en zie..een tweede plaats is zijn deel *D
Weliswaar zonder Pedrosa maar dan nog was het een podiumplaats geweest, waarvan hij dacht dat het mogelijk was.

Kijk nu al uit naar volgend seizoen! 8-)
 
Nog steeds :?


:+_O- ..zet 'em op on line Gerrit!

Rossi had voorafgaand aan de race al gezegd vertrouwen te hebben in de nieuwe spullen die recent waren getest, en zie..een tweede plaats is zijn deel *D
Weliswaar zonder Pedrosa maar dan nog was het een podiumplaats geweest, waarvan hij dacht dat het mogelijk was.

Kijk nu al uit naar volgend seizoen! 8-)

Volgend seizoen komt Yamaha in een dip, waarvan Ducati verrassend profiteert :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan