Valentino Rossi deel 12 - I'm back, baby!

Hoeveel podiums in 2013?

  • Iedere race op podium - Il Dottore Magnifico!

    Stemmen: 6 4,4%
  • Meer dan 15

    Stemmen: 2 1,5%
  • Tussen 10 en 15 keer

    Stemmen: 55 40,4%
  • Tussen 5 en 10 keer

    Stemmen: 43 31,6%
  • Minder dan 5 keer

    Stemmen: 14 10,3%
  • Helemaal niet - Solo los Espanolos!

    Stemmen: 16 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    136
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie kan dit vertalen voor mij:

418854_10151486531431460_112407192_n.jpg
 
E poi hanno detto
Ze hebben tegen me gezegd:

"Va forte" is een typische uitspraak. Sterk gaan, 'going strong',
Forte -= sterk
va= de hij/zij vorm van "andare", het italiaanse werkwoord van 'gaan'.

ha una moto2 truccata
want je hebt een opgevoerde moto2.
 
Laatst bewerkt:
Dit is het verkeerde topic volgens mij, maar volgens google translate is het:
"En toen zeiden ze: is sterk omdat het een opgevoerde Moto2".

Maar omdat ik verder geen spaans spreek, weet ik niet of er 'hij' voor geplaatst moet worden of dat de 'is' er eigenlijk achter moet ;)
Dit werd door 'Rossi Valentino' op Facebook geplaatst, dus vandaar dat ik dacht dat het een scherts was in de richting van Marquez.

Bedankt voor de vertalingen overigens beiden! :)
 
Laatst bewerkt:
Het is PR-praat natuurlijk. Ook als ze op de nieuwste M1 hadden gezeten en het licht uit de ogen hadden gereden, dan zouden ze dit gezegd hebben, omdat de Honda's sneller waren.

Nu doen ze het simpelweg af als 'beetje data verzamelen, meer wilden wij niet'. Dit hadden ze niet gezegd als ze 1 en 2 hadden gestaan.

Het is geen PR praat. Op racesport heeft ook gestaan dat ze op het allerlaatste moment toch naar Austin zijn gegaan en daardoor allebei maar 1 fiets mee hadden en een beperkt aantal monteurs.
En dan heb je er meer aan om data te verzamelen in plaats van ronde records te rijden en de boel misschien weer te moeten opbouwen met minder mensen.
Dat zou zonde van het geïnvesteerde budget zijn namelijk, wel op Austin aanwezig zijn, maar niet kunnen rijden...
En ook bij deze test werden er wederom geen punten uitgedeeld... :W
 
Laatst bewerkt:
Moment ik heb misschien de originele voor je .....ga hem vragen voor je want ik weet wie de fotograaf is . ;) *D

Sorry Marco heb het hem gevraagd en het zijn niet de foto's van hem helaas....hier een reactie van hem.




Hey mate ...... Sadly no - it's not mine that's why!! ..


Gerrit... I have similar images from the race weekend last year (and the year before etc etc) but I don't offer images as wallpaper as once someone was happy in sharing what a great print they'd made...hahah!!
 
Ja dan kunnen we weer naar motoren van 1 miljoen kijken die na 5 ronden als een treintje met 250+ km/h achter elkaar rijden *O* :+
Dat is 250 tot 500% beter dan na 1-2 rondjes zoals vorig jaar! *O*
Gelukkig zijn de Superbikes en Supersports al wel begonnen. Dat neemt de scherpste randjes weg ;)
Alleen is er even een kleine pauze. :X
 
Laatst bewerkt:
Sorry Marco heb het hem gevraagd en het zijn niet de foto's van hem helaas....hier een reactie van hem.




Hey mate ...... Sadly no - it's not mine that's why!! ..


Gerrit... I have similar images from the race weekend last year (and the year before etc etc) but I don't offer images as wallpaper as once someone was happy in sharing what a great print they'd made...hahah!!

Jammer, maar helaas. Toch bedankt voor je moeite!
 
Het is natuurlijk nog training:
Maar 5e op een sekonde van een nieuwkomer.
Niet meer 2 maar 3 Honda's voor je.
En opnieuw beduidend langzamer dan je teamgenoot.

Dat is niet leuk.
 
Testen zijn een indicatie van de verhoudingen maar meer ook niet wat mij betreft. Ik zie Rossi zijn pluspunten in zijn racepace maar vooral zijn kwaliteiten in rechtstreekse duels tijdens een race. Kan me niet voorstellen dat hij die kwaliteiten kwijt is. Blijft allemaal speculeren.....laat de eerste race maar beginnen dan zullen we het gaan zien.
 
Testen zijn een indicatie van de verhoudingen maar meer ook niet wat mij betreft. Ik zie Rossi zijn pluspunten in zijn racepace maar vooral zijn kwaliteiten in rechtstreekse duels tijdens een race. Kan me niet voorstellen dat hij die kwaliteiten kwijt is. Blijft allemaal speculeren.....laat de eerste race maar beginnen dan zullen we het gaan zien.

:^

waarbij ik op dit moment meer kijk naar de verhoudingen op Sepang daar Yamaha er toch anders instond met de testen op Austin..

kijk maar eens wat races terug van 2010, FFP1 Rossi 3e, FFP2 Rossi 5e, FFP3 Rossi 4e, Quali Rossi 3e en in de race P1... (bijvoorbeeld he)
 
kijk maar eens wat races terug van 2010, FFP1 Rossi 3e, FFP2 Rossi 5e, FFP3 Rossi 4e, Quali Rossi 3e en in de race P1... (bijvoorbeeld he)
Hij was (ook) toen ineens al heel erg aan het struikelen met de afstelling. :?
Pas op de racedag was het voor elkaar. (en hoe :9 vechtertje :} )
 
Testen zijn een indicatie van de verhoudingen maar meer ook niet wat mij betreft. Ik zie Rossi zijn pluspunten in zijn racepace maar vooral zijn kwaliteiten in rechtstreekse duels tijdens een race. Kan me niet voorstellen dat hij die kwaliteiten kwijt is. Blijft allemaal speculeren.....laat de eerste race maar beginnen dan zullen we het gaan zien.

Hij is zijn kwaliteiten ook zeker niet kwijt....
Sorry maar... :X
Kan het zijn dat er enkelen sneller zijn....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan