Valentino Rossi deel 12 - I'm back, baby!

Hoeveel podiums in 2013?

  • Iedere race op podium - Il Dottore Magnifico!

    Stemmen: 6 4,4%
  • Meer dan 15

    Stemmen: 2 1,5%
  • Tussen 10 en 15 keer

    Stemmen: 55 40,4%
  • Tussen 5 en 10 keer

    Stemmen: 43 31,6%
  • Minder dan 5 keer

    Stemmen: 14 10,3%
  • Helemaal niet - Solo los Espanolos!

    Stemmen: 16 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    136
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie kan mij helpen aan hoge resolutie foto's van Rossi met de 2013 test livery? Op yamaha-racing.com blijf ik van die achterlijke watermerken houden -O-

Watermerk vrije foto's zijn alleen voor de pers beschikbaar, heeft iemand hier toevallig een pers login O-)
 
Zoiets:
46rossi_120_t04_rossiaction_original.jpg
 
Naaien met het uitlaatsysteem?

Datzelfde systeem staat al 4 jaar op mijne Hyper, nooit geen problemen mee gehad?

Hij bedoelt waarschijnlijk dat je voor een meerprijs het uitlaatsysteem kan overnemen en ze geven vervolgens alleen aan wat de kit nieuw kost.

Grote kans dat ze voor het gebruikte systeem nog een aanzienlijke meerprijs willen hebben.

Ik hoop wel dat ze eigendomspapieren erbij hebben, waaruit blijkt dat het de motor van Rossi is geweest. Anders kan iedereen dit beweren natuurlijk.
 
Hooguit, hooguit, HOOGUIT een motor waar ie een promotierondje mee gereden heeft.

Maw: koud vol in de begrenzer gejaagd om op te warmen :+ (Staat me bij dat er eens een stukje in MotorMagazine stond hoe ie even op een nieuwe Super Tenere ging rijden, bij Isle of Man (?))
 
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je voor een meerprijs het uitlaatsysteem kan overnemen en ze geven vervolgens alleen aan wat de kit nieuw kost.

Grote kans dat ze voor het gebruikte systeem nog een aanzienlijke meerprijs willen hebben.

Ik hoop wel dat ze eigendomspapieren erbij hebben, waaruit blijkt dat het de motor van Rossi is geweest. Anders kan iedereen dit beweren natuurlijk.

Aah ok op die manier... :?

Tja, dan staan ze wel voor aap, mochten ze er niets van bewijs van hebben... :Y
 
Hooguit, hooguit, HOOGUIT een motor waar ie een promotierondje mee gereden heeft.

Maw: koud vol in de begrenzer gejaagd om op te warmen :+ (Staat me bij dat er eens een stukje in MotorMagazine stond hoe ie even op een nieuwe Super Tenere ging rijden, bij Isle of Man (?))

Als je zijn diavel tegenkomt zou ik iig toch maar even doorlopen

Normaal gesproken zoekt iedereen naar een auto of motor met als sterkste verkoopargument "hij was van een oud vrouwtje" dit moet dan toch het andere uiterste zijn :P
 
Ja, maar dan het liefst ook nog zonder motoGP logo er op. Helaas is er op Google ook niks. Zelfs op racingfor.me staan geen motoGP foto's meer..

En iemand met een pers login is ook nog lastig te vinden, dus ik hou me aanbevolen :)

Heb je geen gum dan? ;) :P
 
Als je zijn diavel tegenkomt zou ik iig toch maar even doorlopen

Normaal gesproken zoekt iedereen naar een auto of motor met als sterkste verkoopargument "hij was van een oud vrouwtje" dit moet dan toch het andere uiterste zijn :P

net of de auto's van oude vrouwtjes betrouwbaar zijn:

 
Naaien met het uitlaatsysteem?

Datzelfde systeem staat al 4 jaar op mijne Hyper, nooit geen problemen mee gehad?

Dat hij niet bij de motor zit bedoel ik. (terwijl hij er eerst op zat) en dat je de nieuwprijs voor dat systeem neer moet plempen terwijl hij gebruikt is. ;)
 
hopen dat we weer krijgen wat we in 2010 voor het laatst zagen :9 Rossi in trainingen en quali niet op 1 maar in de race wel *O*
 
Soms lijkt het erop dat Rossi meer tijd nodig heeft om aan een nieuw circuit te wennen
(Aragon 2010?)in vergelijking met andere coureurs.
Extra rondjes op een nieuwe circuit zijn in ieder geval geen overbodige luxe
 
Laatst bewerkt:
Soms lijkt het erop dat Rossi meer tijd nodig heeft om aan een nieuw circuit te wennen
(Aragon 2010?)in vergelijking met andere coureurs.
Extra rondjes op een nieuwe circuit zijn in ieder geval geen overbodige luxe

Ze hebben beiden ,zowel Rossi als Lorenzo relatief veel binnen gestaan omdat ze beiden maar 1 Yamaha bij zich hebben.

Honda budget zal wat groter zijn vrees ik :/
 
Ze hebben beiden ,zowel Rossi als Lorenzo relatief veel binnen gestaan omdat ze beiden maar 1 Yamaha bij zich hebben.

Honda budget zal wat groter zijn vrees ik :/

Yamaha kon niet op tijd voorbereiden want in eerste instantie zouden ze niet gaan , maar kregen in Sepang een uitnodiging om er ook aan deel te nemen ....vandaar dat men heeft besloten om er met één machine heen te gaan en een handje vol monteurs en de opdracht dat tijden minder belangrijk zijn dan het verkennen van het circuit en een beetje data.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan