Valentino Rossi Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Motegi

japan1.jpg


japan2.jpg


japan5.jpg


japan6.jpg


japan7.jpg


japan8.jpg


P20090425120535484.jpg


japaaan.jpg
 
Nee dat wordt hem waarschijnlijk niet. Vind het uitzicht in de haarbocht prachtig, plus mooi zicht op start/finish!
 
Even een vraag hè.
Ik vond de wc-grap niet leuk. Die glorie destijds was omdat het verassend was. Stoppen voor een wc. Net alsof hij echt moest plassen...

Ditkeer zag je de wc al staan en wist je wat hij ging doen. Erin en eruit....
Beetje het mooie van de originele grap eraf halen.

Mijn vraag: delen jullie mijn mening?
 
Laatst bewerkt:
Even een vraag hè.
Ik vond de wc-grap niet leuk. Die glorie destijds was omdat het verassend was. Stoppen voor een wc. Net alsof hij echt moest plassen...

Ditkeer zag je de wc al staan en wist je wat hij ging doen. Erin en eruit....
Beetje het mooie van de originele grap eraf halen.

Mijn vraag: delen jullie mijn mening?
Bart Simpson!


Ehhh...nee?
Ik deel die mening lekker niet. :]
 
Laatst bewerkt:
Even een vraag hè.
Ik vond de wc-grap niet leuk. Die glorie destijds was omdat het verassend was. Stoppen voor een wc. Net alsof hij echt moest plassen...

Ditkeer zag je de wc al staan en wist je wat hij ging doen. Erin en eruit....
Beetje het mooie van de originele grap eraf halen.

Mijn vraag: delen jullie mijn mening?
Ja, en nee. De laatste keer dat hij deze grap uithaalde was in, ik geloof, 1998 toen Rossi nog in de 125cc voor Aprilia reed. Op hetzelfde circuit overigens. Ondertussen zijn we een dikke elf jaar en een jonge generatie motorsportfans verder. Voor de 'eeuwige kijker' is het inderdaad een herhaling van wat toen een originele grap was, voor degene die de MotoGP nog maar kort volgt is het weer een nieuwe, originele grap van Dhr. Rossi.

Ikzelf vond het zeker grappig dat 'ie het deed, origineel is voor mij inderdaad absoluut anders.
 
Ja, en nee. De laatste keer dat hij deze grap uithaalde was in, ik geloof, 1998 toen Rossi nog in de 125cc voor Aprilia reed. Op hetzelfde circuit overigens. Ondertussen zijn we een dikke elf jaar en een jonge generatie motorsportfans verder. Voor de 'eeuwige kijker' is het inderdaad een herhaling van wat toen een originele grap was, voor degene die de MotoGP nog maar kort volgt is het weer een nieuwe, originele grap van Dhr. Rossi.

Ikzelf vond het zeker grappig dat 'ie het deed, origineel is voor mij inderdaad absoluut anders.

1999 tijdens 250cc GP van Jerez
Ik heb dit gemist
Iemand beelden?
 
1999 tijdens 250cc GP van Jerez
Ik heb dit gemist
Iemand beelden?
Ah kijk, één jaar en één klasse later dus. Bedankt voor je correctie! ;)

De beelden wáren er. Ene dvdraceservice had een kanaal op youtube.com met al van dit soort Rossi-achtige grappen en grollen, laatste rondes, memorabele interviews etc. Helaas heeft hij zijn account op last van Dorna moeten sluiten. -O-
Met goed zoeken moet er nog wel ergens wat van te vinden zijn, en anders vrees ik er voor dat er weinig oud, historisch, beeldmateriaal meer op het WWW te vinden is dankzij Dorna.
 
Laatst bewerkt:
Ja, en nee. De laatste keer dat hij deze grap uithaalde was in, ik geloof, 1998 toen Rossi nog in de 125cc voor Aprilia reed. Op hetzelfde circuit overigens. Ondertussen zijn we een dikke elf jaar en een jonge generatie motorsportfans verder. Voor de 'eeuwige kijker' is het inderdaad een herhaling van wat toen een originele grap was, voor degene die de MotoGP nog maar kort volgt is het weer een nieuwe, originele grap van Dhr. Rossi.

Ikzelf vond het zeker grappig dat 'ie het deed, origineel is voor mij inderdaad absoluut anders.

Ik kijk de GP pas sinds 2004. Maar omdat ik zo'n fan ben heb ik mij wel verdiept in het verleden. En dit moet je gewoon wel kennen. Omdat het zo grappig en origineel was, zijn er heel veel filmpjes van op i-net..

En omdat ik het dus ken, vind ik het niet grappig. Hij loopt nu gewoon een toilet in en uit zonder dat je daarbij iets kan denken.
 
Ik kijk de GP pas sinds 2004. Maar omdat ik zo'n fan ben heb ik mij wel verdiept in het verleden. En dit moet je gewoon wel kennen. Omdat het zo grappig en origineel was, zijn er heel veel filmpjes van op i-net..

En omdat ik het dus ken, vind ik het niet grappig. Hij loopt nu gewoon een toilet in en uit zonder dat je daarbij iets kan denken.
Kan me zeker vinden in wat je zegt. Dit is het origineel. Volgens mij is het zelfs hetzelfde toilethokje, waar die inloopt.
 
Volgens mij was de grap door Rossi op het laatste moment ingestudeerd.
Dit omdat Rossi had gedacht toch niet voor de overwinning te kunnen gaan, anders hadden we vast iets originelers gezien.
Maar ondanks dat dit een van de mooiste grappen was in zijn 250cc carriëre was het toch weer mooi om te zien.
30 jaar oud i.p.v 18 zo oud als hij destijds was en zoals het gezegde klinkt een vos verliest wel zijn haren naarmate hij ouder word, maar niet zijn streken.
Het bracht mijzelf ook aan het denken dat de tijd toch behoorlijk snel is gegaan qua jaren en Rossi is er nog steeds bij zonder ooit ernstige blessures te hebben opgelopen en niet aan de start kunnen verschijnen.
Ik denk dat de generatie die opgegroeid is met Rossi of sinds kort volgen al het geluk hebben gehad om Rossi in het echt te kunnen zien rijden.
Volgens mij een fenomeen die we de eerst komende jaren niet weer zullen zien op de startgrid in de vorm van een nieuw persoon.
 
Ik had gehoopt dat hij iets van een doctors jasje aan zou trekken :P dan was het een origineel idee geweest... en was hij net zo als superman naar buiten gekomen :+ _O-

valentino-rossi-celebration-wallpaper-jerez-020408.jpg

RossiSepangD2wheelie_edited.jpg

Valentino%20Rossi.jpg


the KING of KINGS
 
Ik kijk de GP pas sinds 2004. Maar omdat ik zo'n fan ben heb ik mij wel verdiept in het verleden. En dit moet je gewoon wel kennen. Omdat het zo grappig en origineel was, zijn er heel veel filmpjes van op i-net..

En omdat ik het dus ken, vind ik het niet grappig. Hij loopt nu gewoon een toilet in en uit zonder dat je daarbij iets kan denken.

Zoals hij zelf zegt in het interview vond hij het leuk om te doen omdat hij 10 jaar geleden zijn eerste overwinning op Jerez haalde, niks meer en niks minder.

Ik vond het leuk om weer te zien...............
 
Sjonge jonge hoe lame is het nou om zijn geintje te gaan bespreken met of het wel of niet leuk is _O- Die gozer heeft zn ballen eraf gereden en even laten zien wie er gewoon nog steeds de enige, beste is van het veld en dat er niemand is die ooit beter zal zijn/worden :P

Who care's verder wat hij doet, beter gewoon genieten van zijn prestatie :)
 
Sjonge jonge hoe lame is het nou om zijn geintje te gaan bespreken met of het wel of niet leuk is _O- Die gozer heeft zn ballen eraf gereden en even laten zien wie er gewoon nog steeds de enige, beste is van het veld en dat er niemand is die ooit beter zal zijn/worden :P

Who care's verder wat hij doet, beter gewoon genieten van zijn prestatie :)
[me="-XX-"]is with stupid![/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan