Valentino Rossi deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
een klein vraagje: zijn er mensen die weten waar ik de races van valentino in zijn 125 en 250 jaren kan downloaden of krijgen. Heb al op racing underground gekeken maar helaas nog niet gevonden. alvast bedankt!
Denk dat je daarvoor óf heel lang op kan wachten, óf je moet opzoek naar gaan de echte verzamelaars. :)
 
Precies, specificaties moeten wel goed zijn :P
En de prijs ook :+

Ja inderdaad. Moet wel een beetje in verhouding zijn. Hoewel ik persoonlijk vind dat de prijzen van laptops de laatste jaren al zover gedaald zijn dat ik me soms af vraag hoe ze het ervoor kunnen maken.

Ben benieuwd wanneer ze uit komen.
 
Ja inderdaad. Moet wel een beetje in verhouding zijn. Hoewel ik persoonlijk vind dat de prijzen van laptops de laatste jaren al zover gedaald zijn dat ik me soms af vraag hoe ze het ervoor kunnen maken.

Ben benieuwd wanneer ze uit komen.


ik denk dit ook wel eens, maar je ziet het wel aan de kwaliteit dikwijls, mijn scherm 6 weken oud 5weken weg geweest bij 2 reparaties later, krijg ik het trug was het na een half uur weer trug stuk B| (daardoor komt het ook dat mijn website niet kan updaten :( )je kan soms beter hiyamoatchimotopirowikitiki kopen dan een samsung of een ander bekend merk :) :+
 
Laatst bewerkt:
Je kunt alleen maar beter worden als je kritisch naar je eigen werk kunt kijken.
Stilstand is achteruitgang¹.
Wat betreft de opmerking dat het het apparatuur is het is altijd nog de man/vrouw achter de camera die het meeste werk moet doen².

¹²Ja uiteraard, maar dan nog is het zonder goede spullen lastig mee te komen... Net als je kennis/kunde, moet je ook je materiaal up to date houden...
 
ik denk dit ook wel eens, maar je ziet het wel aan de kwaliteit dikwijls, mijn scherm 6 weken oud 5weken weg geweest bij 2 reparaties later, krijg ik het trug was het na een half uur weer trug stuk B| (daardoor komt het ook dat mijn website niet kan updaten :( )je kan soms beter hiyamoatchimotopirowikitiki kopen dan een samsung of een ander bekend merk :) :+

Tja alle waar is naar zijn geld. De consument wil alles voor minder geld. De marges op laptops en zeker op desktops zijn inmiddels minimaal. Dat zie je ook aan de meeste laptops tegenwoordig, de laatste jaren zijn de materialen in zijn algemeenheid minder geworden.

En je kan ook niet verwachten dat je voor bijvoorbeeld E 500,- een snelle laptop hebt. Voor die bedragen heb je een instap laptop met een celeron processor. En dat zijn niet de snelsten.

Persoonlijk koop ik liever een wat duurdere laptop met betere specificaties. Die zijn sneller en hebben vaak ook betere materialen.

Neemt niet weg dat het frustrerend is als je laptop in een korte periode vaker defect gaat. Maar dat je daarom je website niet meer kan updaten :?

Vaak hoor je gemopper van mensen waarvan "hun bedrijf" stil ligt omdat hun systeem defect is. Maar men wil niet investeren in een backup systeem. Dat kan je een computer fabrikant mijns inziens niet kwalijk nemen.

Overigens wil ik niet teveel offtopic gaan. Voor computer problemen zijn andere bekende fora :) Aangezien dit het Rossi topic is, ben ik wel benieuwd of er mensen interesse zouden hebben in een Rossi laptop.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan