Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Past alles dan nog wel wat schroefdraad betreft. Zink vormt altijd een laagje bovenop het bestaande materiaal en bij schroefdraad kunnen de toleranties nogal klein zijn.en van roest naar blingbling...
kan weer een paar jaar vooruit....
Past alles dan nog wel wat schroefdraad betreft. Zink vormt altijd een laagje bovenop het bestaande materiaal en bij schroefdraad kunnen de toleranties nogal klein zijn.
Volgens mij zijn dat wel wat meer boutjes dan van 1 CB350, of niet? Ik ga van die van mij de boutjes denk ik ook maar opnieuw laten verzinken. Hoe moet je dat aanleveren? Alleen ontroest? En bijten ze dan eerst de oude laag er af of zo? Ik moet nog effe op zoek naar die HG ontroester want die lag in ieder geval niet in de Jumbo. Per stuk poetsen kan nog een aardig klusje zijn.
Zeg een vraagje.
Ik zie fotos voorbij komen van 350/400 cafe/custom modellen waar enkel een kelk op de carb zit,je kijkt in princiepe zo de cilinder in.
Nou ben ik geen expert maar stof,zand en ander vuil zuigd hij dan toch zo direct je cilinder in?
Dit kan toch nooit lang goed blijven of ben ik nou gek?
Verder,zit de krukas is kogel of glijlagers?
En is dit nog verschillen tussen de 350 en de 400 twin?