van Heerdt motoren Hilversum

Oké, ben vanavond geweest en een proefrit gemaakt, en de deal is gesloten. Is inderdaad een hele leuke zaak, en het viel me op dat ze alle klanten bij naam kennen. Dat betekend dus dat je geen nummer voor hun bent, en dat vind ik het allerbelangrijkste.
:^
 
mijn ervaring is minder met deze zaak...... ze hebben zelf multistada met 55 dkm te koop staan voor 4000 euro en geven mij een inruil van 2000 op multistrada met 20 dkm.... dus 2000 minder terwijl de helf van kilometers minder...Contact gehad met ene Dennis....toen ik prijs hoorde en zei dat belachelijk weinig vond er niks meer van vernomen....
Niet mijn zaak dus
 
WoW eindelijk na 9 jaar iemand gevonden die een negatieve ervaring heeft met het bedrijf.
Naar mijn idee erg netjes 🤣🤣
 
tsja.....maar dit was afgelopen week....inruil prijzen slecht daar dus meer zeg ik er niet over en reactie als je het belachelijke prijs vind geven ze niet dus ik er klaar mee
 
bij inruilen moet je in principe altijd geld meebrengen, is mijn ervaring. ik heb het recent met mijn auto (Volvo V60 T3, 2015. sinds 09/17 op naam) meegemaakt: ik moest al geld meenemen als ik 'm wilde inruilen op een V40 Diesel (€22k)van een jaar jonger. een afschrijving op de V60 van zeker 7 mille, terwijl je zou denken dat de dagwaardes wel ongeveer gelijk zijn..dus dan maar oprijden :Y
 
Hele goede ervaringen mee. Denken altijd mee en zijn behulpzaam. Een van de weinig zaken waar de klant helpen belangrijker is dan puur geld verdienen .
 
Ik vroeg om een lampje (achterlicht was doorgebrand). Minuut later holt er een mannetje naar buiten om hem gelijk ff te vervangen. Vervolgens ook nog eens €0,- vragen... Dan kan je bij mij niet meer kapot en gaat er wat in de fooienpot :t:t:t
 
tsja.....maar dit was afgelopen week....inruil prijzen slecht daar dus meer zeg ik er niet over en reactie als je het belachelijke prijs vind geven ze niet dus ik er klaar mee
Ik zie helemaal het probleem niet..........................?
Een aankoop is een overeenkomst tussen een verkoper en een koper. De wensen, eisen en prijs moet dan van 2 zijden ge-accepteerd worden.
Als 1 van de 2 partijen niet verder tegemoet kan/ wil komen dan is er geen deal!!

Niks aan de hand, gewoon op zoek naar een volgende motor. Of van de andere zijde naar een volgende klant.
Als de prijswens of aanbod al te extreem, dan nooit een koop of verkoop. Oke, mss komt 'Gekke Henkie' voorbij........................?

Soms zal er nooit een verkoop zijn.
Hier vlakbij een auto-dealer die al meerdere jaren Fiats voor de deur heeft staan. Nee, de prijs gaat niet zakken.
Ze blijven net zo lang te koop tot ze weggerot zijn. Over een paar jaar kan een sloper de roestige restanten komen afhalen.....................
 
Een keer ben ik bij deze zaak geweest en heb daar een Street Triple te koop zien staan. Zag er op het eerste gezicht ok uit, maar na iets beter kijken bleek er een olielekkage bij het blok te zitten en ook de voorvorkkeerringen waren lek. Heb het aangegeven bij het personeel en de reactie was vrij lauw. Ik zou me schamen als ik een motor in die staat te koop zou hebben staan. Maar goed, wellicht is die later gerepareerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan