Vandaag is het de grote dag

YES YES YES Yes yes yes!! (sorry voor de caps)
Ben zo blij als klein kind :) , Geslaagd!!!!

Ben ik nog de 1e?
[edit] bij lange na dus niet...[/edit]
In iedergeval VAN HARTE!!!! veel plezier met je papiertje...

Net naar gemeentehuis geweest, gvd burgerzaken alleen smorgens open , r#k ambtenaren
Vanaf morgen dan dus pas echt plezier....veel goede :] Zie je op die weg (als ik ook eens mag....)
 
Tnx allemaal, petje af voor al die snelle reacties

Moet alleen nog even wachten tot dat ik kan :] :(

Als t weer nou beetje beter wordt eerst maar is even eentje huren, en dan kijken of hij bevalt of dat t allemaal beetje teveel van t goede is.
 
van harte, en heb je al een motor op het oog

Vind de R6 wel erg :9~ , wil alleen even kijken of ie bevalt, of dat ik er met knikkende knietjes van af kom :)

dus eerst effe eentje huren voor weekendje ofzo zodra t weer er goed genoeg voor is, hopelijk doen ze niet al te moeilijk over nog geen 1 jaar rijbewijs bij t zaakje wat ik op t oog heb om hem te huren. ( anders moet me pa hem maar op halen :9 )

Daarna moet ik nog even wachten op schip met geld (maart komt ie aan, lang leve de bonusstructuur)
 
Gewoon gaan man. Ten eerste moeten ze je staande houden om je rijbewijs te controleren en dan moet het nog een heel lullige agent zijn ook die je hierop pakt.

Bovendien kan je dan vast wennen aan \"in overtreding zijn\", je zal je ook vast niet altijd aan de snelheid houden of dergelijke....

Maar als ze het vragen: ik ontken alles.
 
...ze niet al te moeilijk over nog geen 1 jaar rijbewijs bij t zaakje wat ik op t oog heb om hem te huren. (anders moet me pa hem maar op halen)

Dat wordt dan je vader want ik kreeg er ook geen mee.
Heeft te maken met de verzekering van de verhuurders...
 
Dat wordt dan je vader want ik kreeg er ook geen mee.
Heeft te maken met de verzekering van de verhuurders...

Was ik idd al beetje bang voor, alleen dat doet ie vast wel voor me,
Tenminste als ie zich niet teveel laat beinvloeden door me moeders, want anders gaat t vast niet goed :) .

vind wel raar, wat als ik nou mooie R6 zie bij zaakie, proefritje zit er dan ook niet in ???
 
Was ik idd al beetje bang voor, alleen dat doet ie vast wel voor me,
Tenminste als ie zich niet teveel laat beinvloeden door me moeders, want anders gaat t vast niet goed :) .

vind wel raar, wat als ik nou mooie R6 zie bij zaakie, proefritje zit er dan ook niet in ???

Niet huren, KOPEN zo\'n brommer!! R6 is goooeeed!! :} . gefeliciteerd met het briefje overigens!
 
vind wel raar, wat als ik nou mooie R6 zie bij zaakie, proefritje zit er dan ook niet in ???

Dat is een lastige... geen idee eigenlijk.

Misschien zijn de verhuur-verzekeraars niet eens zo dom om zich in te dekken voor groentjes op een ss... :)
 
Niet huren, KOPEN zo\'n brommer!! R6 is goooeeed!! :} . gefeliciteerd met het briefje overigens!

Alles op zijn tijd, eerst kijken of ie beetje is zoals ik het verwacht.
straks koop je zon ding , en dan kom je elke keer met het dunne in de broek thuis van een ritje :) , dat is ook beetje zonde.
 
motoport druten verhuurt een r6 zonder eisen. Ook een zx6r of een cbr600f kun je daar zonder problemen huren....de cbr 600f en een f-blade kun je huren bij de valkenier in barneveld....ook zonder problemen. Maar als je een beetje geld hebt koop dan een zx7r. Ga naar mobile.de zoek de zx7r en ga kijken. Je kunt zelf op een gebied in duitsland zoeken zodat je maar een klein stukje hoeft te rijden. Wel even wat werk maar dat scheelt je toch al snel 1000 euro. Echt waar, heb het zelf ook gedaan. Over invoeren staat genoeg op het net. De zx7r is ideaal voor de wat langere man. Kun je rustig mee rijden maar als het moet gaat het als de brandweer....de 280 haal je makkelijk.
 
Gefeliciteerd met het behalen van je belangrijkeste papiertje in je leven :} :] File\'s weer een stukkie korter nu¿¿
En voor hen die nog \'op\' moeten...alle suc6 toegewenst alvast *D
 
gefeliciteerd met je papiertje. gewoon ieder weekend proefritjes gaan maken hoef je ook niet te huren. maar is wel wel leuker natuurlijk. ik heb ook eerst 2 keer een motor gehuurd.
 
YES YES YES Yes yes yes!! (sorry voor de caps)
Ben zo blij als klein kind :) , Geslaagd!!!!

Maar tjonge jonge wat reed ik beroerd in mijn ogen, volgens mij ging me alle eerste les nog beter als t examen. Oefeningen gingen dikke bagger, zat als houten jan klaas op dat ding, hoezo zenuwen :) .

Net naar gemeentehuis geweest, gvd burgerzaken alleen smorgens open , r#k ambtenaren

Gratuliert! Nou kun je morgen weer vroeg op!!! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan