Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik dacht dat je met een gele motor altijd voor lul reed. Het is toch geen duc he, dat zou het extra zuur makenvreselijk die hesjes, rij je mee voor lul, laat ik wel aan die BMW rijders over en trouwens mijn motor is al geel
Dit weten jullie ook:
1 motor verdwijnt achter een palpen/deur steil.
Al draag je van top tot teen orange der zijn momenten dat ze je niet zien.
Dus tegen het hesje.
nee hoor ik rij niet voor lul zeker niet nu het Pasen is en ja het is een DUCIk dacht dat je met een gele motor altijd voor lul reed. Het is toch geen duc he, dat zou het extra zuur maken
Ik heb een hele vette van Hyperpro, in t donker draag ik 'm Niet alleen maar voor de veiligheid, maar omdat hij ook gewoon vet staat
Ik heb er ook een in mijn buddy, maar na al die berichten zit ik er toch zwaar over te denken om het afzichtelijke en het "lesgehalte" maar voor lief te nemen.
ga hem toch maar dragen bij minder of donkerder weer.
(als mijn motor weer klaar is.....)
Doe dan de regenjasuitvoering.Geel vestje, draag hem zelfs in bed. Veiligheid voor alles.
Nog even en een oranje zwaailamp op je helm word verplicht !!!
Overdag rijd ik meestal met grootlicht op, en op kruisingen draai ik het gas ff dicht totdat ik er zeker van ben dat ze mij gezien hebben .
Eigen verantwoordelijkheid is heel belangrijk met motorrijden .
Anticiperen noemen ze dat geloof ik .
Maar zo lang het niet verplicht is draag ik geen hesje.
als er niet gekeken wordt, zien koekblikkers je toch niet, vest of geen vest.
Nee groot licht aanzetten en iedereen verblinden, dat is verantwoordelijk
Dubbele xenon koplamp voor, geen db-killer achter. Knappe koekblikker die me niet opmerkt