cranium
Die hard MF'er
- 19 apr 2004
- 918
- 0
in de bocht voor de crash rijd hij 111km.volgens de teller van de filmer gaan ze zow gemiddeld 100/110? met een beetje afremmend door de bocht ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
in de bocht voor de crash rijd hij 111km.volgens de teller van de filmer gaan ze zow gemiddeld 100/110? met een beetje afremmend door de bocht ...
you kill it, we grill it, welcome to The Roadkill Café
ja vanaf hier is het natuurlijk makkelijk praten, maar ik denk toch dat je beter het gas erop had kunnen houden. over de kop is funsest voor je nek en rug. maar mocht je nou 'gewoon' doorrijden en je voorwiel alsnog over dat beest wegglijden, dan heb je een glijer en heb je waarschijnlijk 'alleen' je linkerarm en been in de kreukels. en dat dan toch nog liever dan koppie en nek.
Ik denk idd dat ie gewoon vol op z'n voorrem is gegaan. Ben ik blij dat ik ABS heb
Maar wel klote als je op zo'n manier je fiets aan gort rij...
ook zegt iets in mij dat het nou ook weer niet zo verstandig is om op zo'n weg te gaan sporten met het bos direct aan de weg en bochten waar je totaal niet door kan kijken...
Ik denk idd dat ie gewoon vol op z'n voorrem is gegaan. Ben ik blij dat ik ABS heb
Volgens mij ga je met die snelheid gewoon hartstikke onderuit of je nou remt of vol gas doorrijdt.
Edit: ok, jouw LT walst er dwars doorheen
Kans is fors dat je onderuit gaat, maar al remmend is de kans groot dat je over de kop gaat zoals in het filmpje en dat is veel risicovoller dan 'normaal' onderuit.
BTW: lees dit topic eens Reebok overleden Je kan dus wèl overeind blijven!
Verhaal ken ik Maar het zou ook mijn reactie zijn om te remmen ook al weet je wellicht beter. Achteraf is idd makkelijk praten maar op het moment zelf en vooral alstie zo plotseling voor je staat knijp en druk je volgens mij automatisch alles aan de rechter kant in.
Daarom noemen ze het bij VRO-1 ook mental training. Door over een mogelijke verkeerssituatie na te denken en te beslissen wat je moet doen, blijk je in de parktijk vaak in die situatie ook zo te handelen.
Je weet nu dat je niet moet remmen en het gas erop moet gooien. Kans dat je het doet zodra het moet is daardoor groter geworden. Zo reed ik een paar weken na mijn VRO-1 op de snelweg met windkracht 7 over een stuk spatscherm van een auto heen. Uitwijken had geen zin omdat het object bewoog door de wind. Koers gehouden en 10 meter voordat ik er voorbij zou rijden kreeg het van de wind nog een zetje... ik er overheen zonder een enkel probleem... (op een parkeerplaats gecontroleerd of ik schade had, niets aan de hand).
Voor de zoveelste keer; het is geen haas, het is een ree
Al had die vast wel gehoopt dat het een haas was
machtig
eff serieus.. als er iets op de wegligt ( objecten) moet je toch geen extra gas gaan geven? alleen bij los lopend wild toch? of heb ik het nou verkeerd begrepen???
Ookal is het maar een klein hert denk ik dat je al snel een 50kg tegenkomt. Daar doe je niets aan. reken erop dat dat lelijk remt. Die schuif je niet mee.ja vanaf hier is het natuurlijk makkelijk praten, maar ik denk toch dat je beter het gas erop had kunnen houden. over de kop is funsest voor je nek en rug. maar mocht je nou 'gewoon' doorrijden en je voorwiel alsnog over dat beest wegglijden, dan heb je een glijer en heb je waarschijnlijk 'alleen' je linkerarm en been in de kreukels. en dat dan toch nog liever dan koppie en nek.
Volgens mij ga je met die snelheid gewoon hartstikke onderuit of je nou remt of vol gas doorrijdt.
Op een Monster voel je alleen maar iets alsof je een verkeersdrempel iets te hard neemt
Op een Monster voel je alleen maar iets alsof je een verkeersdrempel iets te hard neemt