Ventilator

11 jul 2020
23
5
Mierlo
Hallo beste mensen, ik heb een vraag die zeker wel iemand weet!
ik heb een Suzuki GSX-R 1000 van bouwjaar 2015 waar ik zeker blij mee ben.
Maar de vraag is … als ik thuis kom en de temperatuur is hoog dan draait de ventilator volop maar als ik de sleutel omdraai en de motor uit zet dan stopt ook de ventilator en koelt hij vervolgens dus niet verder teruw.
hoort deze niet door te draaien ook als ik de motor uit zet??

bedankt Jan
 
Weinig gevoel voor humor en ironie ,denk ik dan 🤗

Maak je niet dik ,lees het eens met een ironische bril🤓,doe je wat plagen:+
Geen idee hij heeft het over een Suzuki GSX-R1000.
Waarom er meteen andere merken en types voor bijkomen als antwoord door anderen ontgaat mij dan even.
Ik mis dan iets het antwoord van iemand ook met een Suzuki GSX-R1000.
Laat ik toevallig die GSX-R in bezit hebben al jaartjes dan geef ik het correcte goede antwoord.
Want anders bleven er allerlei merken en types voorbij komen tot aan motorscooters aan toe en dat voegt niks toe aan een antwoord op topicstarter zijn vraag.

Ben erg serieus nu😉😉😉
Wil ook wel vertellen hoe het bij mijn andere tweede motor een Kawasaki ZZR1400 werkt.
En bij de motor van me broer een KTM 1290GT of bij de buurman zijn KTM 950 of de Ducati van de over buurman maar zoals je ziet voegt dat niks toe.
Want het zijn allemaal geen Suzuki GSX-R1000.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee hij heeft het over een Suzuki GSX-R1000.
Waarom er meteen andere merken en types voor bijkomen als antwoord door anderen ontgaat mij dan even.
Ik mis dan iets het antwoord van iemand ook met een Suzuki GSX-R 1000.
Laat ik toevallig die GSX-R in bezit hebben al jaartjes dan geef ik het correcte goede antwoord.
Want anders bleven er allerlei merken en types,voorbij komen tot aan motorscooters aan toe en dat voegt niks toe aan een antwoord op topicstarter zijn vraag.

Ben erg serieus nu😉😉😉
Ik vind het wel mooi om te illustreren dat andere merken het ook doen (mijn Superbike BMW en supersport Yamaha) en e.a. dus marktconform is. :Y
(En niet totaal technisch van de pot gerukt)
 
Toe,naar ik aanneem? 🤓
Ik glimlachte je tevens ook toe,toen je daar je fietsje,kort reed😀
Ben niet alleen grappig maar ook nog medelevend🤗
Ja, je kwam geïnteresseerd nog even praten en hield snel op toen je de fiets zag.
Netjes, maar ik was er al overheen. :+
Empathisch vermogen gedetecteerd. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan