Uiteraard heb ik die erbij besteld...Bij ouwe meuk kan je beter ook gelijk de geleiderbussen vervangen,doe je dat niet is de kans groot dat ook SKF keerringen
weer gaan lekken.
..bij bv een serie ribbels snel achter elkaar krijg je veel minder dat stuitergevoel, vooral bij aanvang van de eerste ribbels..
Voor de meelezersVoor de meelezers: als dat zich voordoet op je machine dan heb is de vooras misschien onsecuur gemonteerd. En trekt ie mogelijk de (upsidedown) onderpoten naar elkaar toe. De lichte kromming in de poten geven dan een hoger losbreekmoment. Alleen de band geeft dan mee op kleine, vloeiende oneffenheden.
ik kan ook aan de meelezersVoor de meelezers, dit was bij dus absoluut niet het geval.
Je gaat er iig geen spijt van krijgen, ondanks de hogere prijs.
het gaat progressieve veren die nu geplaatst worden neem ik aan?
Voor de meelezers, dit was bij mij dus absoluut niet het geval.
Dan nog een paar banden van jou erom...Je gaat er geen spijt van krijgen, dit wordt een wereld van verschil.
Ik ken wel een aantal mensen die bij Hyperpro zijn geweest waaronder circuitrijders,ze waren allemaal tevreden.Ik heb zelfs hier op het forum bijna helemaal nox, dus ook nix positiefs kunnen vinden, bijna niet meer dan dat er motoren te koop staan met Hyperpro's erin, dacht ik als weer dat die mensen zo'n spijt van die veren hadden dat ze daarvoor hun motor wegdeden
Ja, en andere seals, geleiders, stodzakken, olie
Over die olie zei Bas (van Hyperpro, voor de meelezers) dat die veel vertter en smerender was dan standaard voorvorkolie...Dat zou de werking ten goede komen
Olie staat nu op mijn vriendin d'r nachtkastje
De 400tjes hier zijn tzt ook aan de beurtik kan ook aan de meelezersmeedelen dat de bevindingen van MLC door Hyperpro bevestigd worden. Het gaat bij de 600 eerst om een right side up vork, als die klaar is moet mijn 1000 er aan geloven met USD vork, mochten de meelezers daar nog interesse in hebben
Kost per motor net zo veel als de hele motor
oude meuk is leukEn zo blijven de coole, oude motoren op straat..