Verdient iedereen hier kisten met geld of zo...?

Op maandag 21 januari 2002 18:57 schreef Daniel Leenders het volgende:
..........en werk in de vakanties zwart :)

[belasting speurhond modus]

dat weten we ook weer

[/belasting speurhond modus]
 
Op dinsdag 22 januari 2002 14:35 schreef zut het volgende:Natuurlijk was het student zijn wel erg leuk en kunnen sommige dingen inderdaad niet meer. brandslanggevechten heb ik inderdaad niet meer gehouden in mijn eigen huis. Experimenten met vuurwerk doen ik nu buiten ipv in de keuken :P

Om 1600 uur ontbijten met bier en chips, pissen vanaf het balkon, vuurtje stoken van een meter hoog in de keuken... Ach, dass war einmal 8-)
 
Tja, het kan dus ook anders. Ik verdien dus echt bakken met geld, en ook nog op een eerlijke manier!!! :)
Afgelopen jaar een nieuwe auto van 70.000.
Dit jaar een nieuwe R1 met stuurdemper en raceuitlaat.
6X per jaar op vakantie.
Diverse geldverslindende hobby\'s.
en nog te veel geld over....
*D
 
Tja, het kan dus ook anders. Ik verdien dus echt bakken met geld, en ook nog op een eerlijke manier!!! :)
Afgelopen jaar een nieuwe auto van 70.000.
Dit jaar een nieuwe R1 met stuurdemper en raceuitlaat.
6X per jaar op vakantie.
Diverse geldverslindende hobby\'s.
en nog te veel geld over....

Hebbie een paar vrouwen voor je werken?
 
Laatst bewerkt:
Tja, het kan dus ook anders. Ik verdien dus echt bakken met geld, en ook nog op een eerlijke manier!!! :)
Afgelopen jaar een nieuwe auto van 70.000.
Dit jaar een nieuwe R1 met stuurdemper en raceuitlaat.
6X per jaar op vakantie.
Diverse geldverslindende hobby\'s.
en nog te veel geld over....
*D
Tering.....even ruilen? :)

Weekje naar Texel telt trouwens niet als vakantie heh.
 
Tja, het kan dus ook anders. Ik verdien dus echt bakken met geld, en ook nog op een eerlijke manier!!! :)
Afgelopen jaar een nieuwe auto van 70.000.
Dit jaar een nieuwe R1 met stuurdemper en raceuitlaat.
6X per jaar op vakantie.
Diverse geldverslindende hobby\'s.
en nog te veel geld over....
*D
Gelukkig ik ben niet de enige.
 
ik heb altijd een beetje geluk gehad met mijn baantjes. Het motto: weinig doen, veel plezier en ook veel geld sprak mij altijd aan (wie niet??). Alleen ging het tijdens mijn studenten tijd vooral weg aan bier.

Na 9 maandjes werken keek ik weer eens een keer op mijn rekening en zag ik genoeg geld staan om een leuke brommert te kunnen kopen. Nu is het alleen nog maar rijden en verdienen. Dan weer inruilen en een trapje hoger gaan snuffelen. Hoop dit jaar een R1 / vuurblaadje / zx9r te kunnen kopen. Lekker testrijden, beetje ouwehoeren e.d.

Iemand nog interesse in een R6??

[off-topic]
stoppen met roken is niet fijn!! maar scheelt wel geld en schijnt gezonder te zijn, maar dit laatste geloof ik niet.
[/off-topic]
 
Sommige IT-studenten klussen een beetje bij. En de mazzelaar loopt op het juiste moment naar binnen bij een zaak, waar de motor net 15 minuten binnen is. Dan moeten ze nog snel rekeningen opduiken, met wat het moet kosten. En zo betaal je snel te weinig.... :)
Er werd ons later wel verteld, dat de rek eruit was. Ik had hem eigenlijk al te goedkoop. En inderdaad, ik heb een groot aantal slechtere fietsen gezien voor een groter bedrag.
Some guys have all the luck!!! })
 
Tja, het kan dus ook anders. Ik verdien dus echt bakken met geld, en ook nog op een eerlijke manier!!! :)
Afgelopen jaar een nieuwe auto van 70.000.
Dit jaar een nieuwe R1 met stuurdemper en raceuitlaat.
6X per jaar op vakantie.
Diverse geldverslindende hobby\'s.
en nog te veel geld over....
*D
Ik heb anders nog wel een adres waar je dat teveel aan geld naartoe kan zenden ;) , zoek nl nog een sponsor })
Wat doe je trouwens voor de kost?
 
Tja, het kan dus ook anders. Ik verdien dus echt bakken met geld, en ook nog op een eerlijke manier!!! :)
Afgelopen jaar een nieuwe auto van 70.000.
Dit jaar een nieuwe R1 met stuurdemper en raceuitlaat.
6X per jaar op vakantie.
Diverse geldverslindende hobby\'s.
en nog te veel geld over....
*D
En wie is de baas?
Je komt in de buurt Paul :+
 
Safe heeft de financiering ondergebracht bij DEFAM en die gaat voorlopig niet failliet.

Het enige wat ze kunnen doen is het onderpand opeisen..... :j :j
 
Dankzij de nodige spaarcentjes (en hulp van mijn ouders, waar=waar) hebben wij ons droomhuisje kunnen bouwen . Mijn auto heb ik laatst verkocht en met dat geld mijn motor gekocht. Mijn vrouwtje heeft binnenkort een firmawagen zodat wij haar klein autootje (205) als 2é wagen kunnen houden voor als het weer echt te slecht zou zijn om met de motor te rijden. Voor de rest geen te gekke aankopen doen en sparen, sparen, sparen ...
:^
 
Hoop dit jaar een R1 / vuurblaadje / zx9r te kunnen kopen. Lekker testrijden, beetje ouwehoeren e.d.

Iemand nog interesse in een R6??

[off-topic]
stoppen met roken is niet fijn!! maar scheelt wel geld en schijnt gezonder te zijn, maar dit laatste geloof ik niet.
[/off-topic]

Vuurblaadje :}

Stoppen met roken levert mij (ons liever gezegd want we zijn samen gestopt met roken) sinds eind november toch een kleine 350 gulden per maand op, en dat is mooi meegenomen 8-) , alleen waarom zou het niet gezonder zijn dan?
 
En hoe veel rente BETAALD iedereen maandelijks??? Of verdient iedereen zich ook nog eens helemaal suf aan de rente/dividend? :}
 
Verdiensten variëren nogal; soms 2 x minium, soms 5 x minimum :9~ en nog een bult vrij op de koop toe (waarmee ik dan vervolgens nix mee doe... |( )
 
Ik heb 2x de eerste maanden dat ik ging werken* zo veel mogelijk gespaard. Omdat ik nog in een studentenhuis woonde, ging dat erg snel. Bovendien heb ik het kopen van een auto zo lang mogelijk uitgesteld. dat scheelt ook enorm veel. En zelfs nu ik aardig verdien woon ik nog steeds erg goedkoop, dan hou je maandelijks aardig wat over om te sparen voor een nieuwe motor.



Ik heb gewerkt ben toen weer gaan studeren en werk nu weer vandaar dat ik 2x ben begonnen met werken.
 
En hoe veel rente BETAALD iedereen maandelijks??? Of verdient iedereen zich ook nog eens helemaal suf aan de rente/dividend? :}

onderhandse lening bij m\'n vader tegen een \'zal ik jou motor ook even wassen pa?\' rentetarief. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan