Verscherpte regels over de bevestiging van db-killers

We wijken natuurlijk een beetje van het onderwerp af maar ik heb een open demper (en K&N filter) voor de vermogens toename.
Demper zonder killer (en filter) geven mij 25% meer vermogen (testbank gemeten) dan met het ekeur rietje waar ie astma van krijgt.
Dat komt niet door de E-keur. Een oud model bandit is begrensd op de uitlaat, dat is iets anders.
 
ik rij met een open systeem op mijn zrx, ik vind het heerlijk klinken!!
overal heb je voor en tegenstanders, leven en laten leven.
Die hele minuut dat je mij zou kunnen horen als ik langs rij, als dat je dag al vergald heb je volgens mij wel meer problemen!! _O- _O-
 
leven en laten leven

Leven en laten leven betekend niet dat je ongebreideld mensen kunt lastig vallen met je geluidsoverlast


Die hele minuut dat je mij zou kunnen horen als ik langs rij


Jij bent niet in je eentje. Dat is zegmaar de reden waarom die regelgeving er uberhaupt is.


Graag strengere regelgeving voor mensen zoals wouter want van logica moeten ze het niet hebben. Van boetes, in beslag names en shredders waarschijnlijk wel.
 
Leven en laten leven betekend niet dat je ongebreideld mensen kunt lastig vallen met je geluidsoverlastJij bent niet in je eentje. Dat is zegmaar de reden waarom die regelgeving er uberhaupt is.


Graag strengere regelgeving voor mensen zoals wouter want van logica moeten ze het niet hebben. Van boetes, in beslag names en shredders waarschijnlijk wel.

Hahaha zo is dat! Alles afpakken en kapot maken!! Dat is de methode!! Kameraad!
 
ik rij met een open systeem op mijn zrx, ik vind het heerlijk klinken!!
overal heb je voor en tegenstanders, leven en laten leven.
Die hele minuut dat je mij zou kunnen horen als ik langs rij, als dat je dag al vergald heb je volgens mij wel meer problemen!! _O- _O-

Er zijn al hotels en campings waar ze helemaal schijtziek worden van die gasten :X
 
ik rij met een open systeem op mijn zrx, ik vind het heerlijk klinken!!
overal heb je voor en tegenstanders, leven en laten leven.
Die hele minuut dat je mij zou kunnen horen als ik langs rij, als dat je dag al vergald heb je volgens mij wel meer problemen!! _O- _O-


Dan moet je harder rijden als dat al een hele minuut duurt :Y voor de rest ben ik t met je eens *D
 
Heng heng heng, KLUNK, BROOOAAAAAAHHHHHÈÈÈÈÈNNNNGGGG, KLUNK BROOOAAAAAAHHHHHÈÈÈÈÈNNNNGGGG.
IEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE (stoplicht) en dan weer overnieuw.

Ik zie de fun er wel van in maar ook de ergernis.
Eergisteren met z'n tweeën een tochtje gemaakt met overnachting in ons tentje, dijkjes gedaan met gepaste snelheid en standaard dempertjes. Zelfs nog complimenten gehad van wielrenners die spontaan aan de kant gingen omdat we net iets sneller dan hun waren.

Vond ik persoonlijk ook wel weer leuk.

Ik word/ben oud en suf aan het worden.
 
Beschermende kleding?
waartegen, achterlijk rijgedrag, knietje aan de vloer?
*D

Oh,.. zijn dat de enige dingen die ongelukken veroorzaken?

Wil je bij deze, dan bij een ongeluk zelf de kosten voor je opnemen die hadden voorkomen/beperkt kunnen worden
met het dragen van beschermende kleding
Gezien je zo sociaal bent ingesteld zal je vast net zo resoluut zijn om jouw stommiteit niet op het bord van je medemensen te laten eindigen
 
Oh,.. zijn dat de enige dingen die ongelukken veroorzaken?

Wil je bij deze, dan bij een ongeluk zelf de kosten voor je opnemen die hadden voorkomen/beperkt kunnen worden
met het dragen van beschermende kleding
Gezien je zo sociaal bent ingesteld zal je vast net zo resoluut zijn om jouw stommiteit niet op het bord van je medemensen te laten eindigen

Zo lang er wereldwijd, in verhouding meer lederhozen bij ernstige ongevallen betrokken zijn, dan ook nog door eigen schuld, mondje dicht.. :X

de schavers die binnen komen zijn dan ook nog eens Lederhozen die toevallig even één keer zonder onderweg waren.....
 
Laatst bewerkt:
Zo lang er wereldwijd, in verhouding meer lederhozen bij ernstige ongevallen betrokken zijn, dan ook nog door eigen schuld, mondje dicht.. :X

de schavers die binnen komen zijn dan ook nog eens Lederhozen die toevallig even één keer zonder onderweg waren.....
Verzin je dit ter plekke, is het een gevoel, of kan je dit onderbouwen met cijfers?
 
Zo lang er wereldwijd, in verhouding meer lederhozen bij ernstige ongevallen betrokken zijn, dan ook nog door eigen schuld, mondje dicht.. :X

de schavers die binnen komen zijn dan ook nog eens Lederhozen die toevallig even één keer zonder onderweg waren.....

Dat jij persoonlijk een probleem met motorrijders lijkt te hebben wil nog niet zeggen dat je automatisch gelijk hebt met je stompzinnige opmerking
want uit onderzoek blijkt in de meeste gevallen de schuldige een medeweggebruiker te zijn
http://www.maids-study.eu/pdf/MAIDS2.pdf
List of findings in the Hurt Report - Wikipedia

Wat betreft dat superioriteitscomplex van je, dat je ergens douwen waar de zon niet schijnt
 
Laatst bewerkt:
ik rij met een open systeem op mijn zrx, ik vind het heerlijk klinken!!
overal heb je voor en tegenstanders, leven en laten leven.
Die hele minuut dat je mij zou kunnen horen als ik langs rij, als dat je dag al vergald heb je volgens mij wel meer problemen!! _O- _O-
het probleem met ikkies is dat ze niet snappen dat het de duizenden ikkies zijn waarmee ze problemen hebben. huh :? sociale vaardigheid :?
 
het probleem met ikkies is dat ze niet snappen dat het de duizenden ikkies zijn waarmee ze problemen hebben. huh :? sociale vaardigheid :?

Nu heb ik ook al geen sociale vaardigheden meer?? het wordt steeds gekker hier! _O- _O-

Er is nog nooit iemand zo boos om mijn uitlaat geweest, dan mijn mede-motorrijders hier :?
 
Je gebrek aan besef van buitenwereld behalve jezelf is stuitend. Hoe weet jij dat de mensen die je voorbij rijdt geen last van je hebben?

Het feit dat regelmatig gemeentes dijken willen afsluiten spreekt het tegenovergestelde.

Je laat voortreffelijk zien hoe egocentrisch luide uitlaten zijn. Chapeau!

Niet alleen hebben mensen last van je, op andere motorrijders en eigenlijk het grootste gedeelte van de mensen kom je ook nog eens een beetje belachelijk over als een sneue puber. Ikzelf moet altijd denken aan jochies van 8 die met zo'n kaartje tussen de spaken van de fiets rijden.
Rij gewoon met normale uitlaten, we hebben niet voor niets wettelijke geluidsnormen vastgesteld zodat iedereen zijn zin heeft. Jij kunt lekker motorrijden, mensen om je heen hoeven niet in te erge herrie te zitten. Fair toch?

Maar dat snap je natuurlijk pas vanaf het moment dat je je beseft dat er ook andere mensen om je heen bestaan.
 
Laatst bewerkt:
Dat jij persoonlijk een probleem met motorrijders lijkt te hebben wil nog niet zeggen dat je automatisch gelijk hebt met je stompzinnige opmerking
want uit onderzoek blijkt in de meeste gevallen de schuldige een medeweggebruiker te zijn
http://www.maids-study.eu/pdf/MAIDS2.pdf
List of findings in the Hurt Report - Wikipedia

Wat betreft dat superioriteitscomplex van je, dat je ergens douwen waar de zon niet schijnt
Sportmotoren en streetfighters verbieden haalt het aantal geblesseerde motorrijders meer omlaag dan iedereen in een ledere handsopje te hijsen..
 
:z Vermoeiend allemaal weer. Brullen met die spullen! :]

Giant-Exhaust.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hou ook wel van een beetje geluid. Weinig mooier dan een Duc met die zware klappen langs horen komen.
En nee zelf nooit een Duc gehad zelfs, wel bijna.
Maar zo'n shopper/custom waar geen gang inzitten en blerren als een binnenvaartboot onder de spoorbrug door?
Alleen verlengde voorpijpen en vooral veel herrie en weinig acceleratie.

Das allemaal zo.... not-done meer sinds jaren 2004
 
Je gebrek aan besef van buitenwereld behalve jezelf is stuitend. Hoe weet jij dat de mensen die je voorbij rijdt geen last van je hebben?

Het feit dat regelmatig gemeentes dijken willen afsluiten spreekt het tegenovergestelde.

Je laat voortreffelijk zien hoe egocentrisch luide uitlaten zijn. Chapeau!

Niet alleen hebben mensen last van je, op andere motorrijders en eigenlijk het grootste gedeelte van de mensen kom je ook nog eens een beetje belachelijk over als een sneue puber. Ikzelf moet altijd denken aan jochies van 8 die met zo'n kaartje tussen de spaken van de fiets rijden.
Rij gewoon met normale uitlaten, we hebben niet voor niets wettelijke geluidsnormen vastgesteld zodat iedereen zijn zin heeft. Jij kunt lekker motorrijden, mensen om je heen hoeven niet in te erge herrie te zitten. Fair toch?

Maar dat snap je natuurlijk pas vanaf het moment dat je je beseft dat er ook andere mensen om je heen bestaan.

Die kaartjes in de spaken heb ik laatst net bij mijn dochters fietsje gedaan en die genoot zienderogen, ik ook natuurlijk. Maar nu weer een sneue puber! ongelooflijk!

Ik vind het jammer dat mensen zich zo enorm opwinden. Mijn uitlaat is inderdaad niet goed gekeurd, maar asociaal hard? Nee dat zeker niet. Ik durf denk ik zelfs wel te zeggen, dat ik ze echt wel eens harder hoor (en geniet er dan ook nog van). Maar de verwijten die ik hier naar mijn hoofd krijg vind ik gewoonweg schitterend. Zonder iemand te kennen hem voor van alles en nog wat uitmaken, heerlijk zo'n forum. Ik denk, dat als je zo kwaad reageert en mensen voor weet ik veel wat uitmaakt, je eerder op een sneue puber, a-sociaal iemand of wat dan ook lijkt. Desalniettemin geniet ik van de druktemakers achter hun toetsenbord. _O- _O-
 
Die kaartjes in de spaken heb ik laatst net bij mijn dochters fietsje gedaan en die genoot zienderogen, ik ook natuurlijk. Maar nu weer een sneue puber! ongelooflijk!

Ik vind het jammer dat mensen zich zo enorm opwinden. Mijn uitlaat is inderdaad niet goed gekeurd, maar asociaal hard? Nee dat zeker niet. Ik durf denk ik zelfs wel te zeggen, dat ik ze echt wel eens harder hoor (en geniet er dan ook nog van). Maar de verwijten die ik hier naar mijn hoofd krijg vind ik gewoonweg schitterend. Zonder iemand te kennen hem voor van alles en nog wat uitmaken, heerlijk zo'n forum. Ik denk, dat als je zo kwaad reageert en mensen voor weet ik veel wat uitmaakt, je eerder op een sneue puber, a-sociaal iemand of wat dan ook lijkt. Desalniettemin geniet ik van de druktemakers achter hun toetsenbord. _O- _O-

vooral niet druk maken om wat de gemiddelde flapdrol hier uitkraamt, daar dat voornamelijk bedoeld is om te provoceren })
 
vooral niet druk maken om wat de gemiddelde flapdrol hier uitkraamt, daar dat voornamelijk bedoeld is om te provoceren })

Stiekem doe ik dat ook een beetje ;) ik ben mijn fiets op het moment volledig aan het restaureren, maar reed destijds met een ingekorte akra zonder db killer en dat was nog best heel rustig qua geluid.

13321874_755439051264640_8083100805504370885_n.jpg


Zo maakt hij in elk geval nooit te veel lawaai. _O- _O-
 
Aha, dus jij vind het schitterend, dus moet het maar kunnen. Jouw wensen zijn immers belangrijker dan die van anderen toch? Als mensen last hebben van jouw aso-gedrag is dat nog hun schuld ook? Het moet niet gekker worden! :P

Als ik keiharde black metal concerten in mijn tuin wil organiseren midden in de nacht dan moet dat dus ook kunnen. Mijn wensen zijn immers belangrijker. Iedereen die dan klaagt is maar een zeurkous en een druktemaker. Het is verdomme een vrij land hier toch zeker?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan