De prijs zegt niet zoveel, het type wel. Een U-slot kost ze 8 minuten (nogal lang), is alleen niet op te rollen..En dan zit ik ook nog te denken over het kettingslot.
Je hebt een aantal goede van ABUS zo rond de €120,-. Maar je hebt er ook een die 2x zo duur is: de Granit Extreme Plus 59. In hoeverre is dat duurdere slot nu zijn geld waard, is die inderdaad lastiger te openen dan een iets goedkopere of hebben ze ook die dure in minder dan 60 seconden open?
Als ze je motor willen hebben, krijgen ze hem toch wel. Ook als hij in de garage staat met 3 sloten, alarm en een flinke hondIs het niet een beetje bangmakerij? zie wel vaker motoren gewoon buiten geparkeerd staan in de stad.
@MrOi: mag ik vragen of je hem daar incidenteel wegzette of stond hij daar permanent (uitgezonderd de momenten dat je erop reed natuurlijk)? En met wat voor sloten had je hem beveiligd?
Als ze je motor willen hebben, krijgen ze hem toch wel. Ook als hij in de garage staat met 3 sloten, alarm en een flinke hondIk zet mijn motor met een gerust hart in Utrecht of Den Haag neer, slot erom en klaar. Als ik me druk moet gaan maken om dat soort dingen kan ik wel stoppen met rijden