Vervelende mooi weer rijders

ik zie er nog steeds de lol niet van in. hoe grappig kan het nou zijn als iemand een hoop schade valt aan zijn motor :?

Geeft niet,.. noemen ze leed vermaak,.. je weet wel, waar ongeveer heel "American most funnies home video's" op teert....
 
[offtopic] hoe gingen je examens vandaag???
nouja laten we zeggen redelijk pak een 60 procent ofzo ( alles op de trein nog snel effe in grafisch rekenmachien gestoke dat ik er nog in kon krijge ;) ) , heb alleen boel gehad met een iritante leerkracht , ik was aan het tekenen op een kladblad , pakte hij dat af , heb halve blocknote opgebruikt en hij pakte het elke keer trug af , ben dan maar begine te tekenen op achterkant van examen en dan pakte hij mijn examen af en wouw hij mij 0 geven |(
( moet wel toegeven dat ik die mens een heel jaar aan een stuk op zen zenuwe heb zite werken ) is dus redelijk hard boel van gekomen , ik heb gewoon iets met leerkrachten , ik kan ze niet uitstaan en ze kunnen mij niet uitstaan , is vanaf de eerste dag al zo en gaat altijd zo blijven :P
 
nouja laten we zeggen redelijk pak een 60 procent ofzo ( alles op de trein nog snel effe in grafisch rekenmachien gestoke dat ik er nog in kon krijge ;) ) , heb alleen boel gehad met een iritante leerkracht , ik was aan het tekenen op een kladblad , pakte hij dat af , heb halve blocknote opgebruikt en hij pakte het elke keer trug af , ben dan maar begine te tekenen op achterkant van examen en dan pakte hij mijn examen af en wouw hij mij 0 geven |(
( moet wel toegeven dat ik die mens een heel jaar aan een stuk op zen zenuwe heb zite werken ) is dus redelijk hard boel van gekomen , ik heb gewoon iets met leerkrachten , ik kan ze niet uitstaan en ze kunnen mij niet uitstaan , is vanaf de eerste dag al zo en gaat altijd zo blijven :P


als dat zo is, hoef jij je geen zorgen te maken...dan KRIJG je je diploma wel...al is het alleen maar om van je af te zijn :+
 
Op vrijdag 13 juni 2003 00:12 schreef genesisde2de het volgende:ik heb gewoon iets met leerkrachten , ik kan ze niet uitstaan en ze kunnen mij niet uitstaan , is vanaf de eerste dag al zo en gaat altijd zo blijven :P

da had ik vroeger ook
ben blij dak daar vanaf zen :}

wat de mooiweer rijders betreft
ik :r ervan
 
Krijg zo langzamerhand het idee dat er een hele vervelende horde mooi weer rijders rond kachelen.
Zo vandaag:

Ik rij op de weg Ede-Hoenderloo, berucht om de mobiele flitspaaltjes. Een aantal automobilisten knipperden al met hun lichten :} . Hele tijd later, nog steeds geen flitsding gezien. Gelukkig mooi weertje, dus lekker in tourmode, had ookk geen haast. Kom ik een groep, ongeveer 8, motoren tegen, ik zwaai vrolijk. Helemaal niks van die gasten, nouja ok geeft niks, die mooi weer knakkers poepen al in hun broek bij het idee dat ze een vingertje van het stuur moeten halen. Nog geen 200 meter verder staat dus die flitser.
Dus bij deze BEDANKT (ben niet geflitst ofzo, maar erg collegiaal is het niet he).
Hoop dat het snel winter wordt, blijven de Die-Hard's tenminste over.

NB. van de week: zie iemand langs de weg staan, denk he ik kan stoppen. Dus ik ernaast, is hij zijn motorpak aan het dichtdoen (er vielen twee druppels). Geloof wel dat ie het kon waarderen, elkaar goede reis gewenst en weer weg gereden 8-)

grz pCave

Dus we zullen maar thuisblijven want "jij" hebt vrije baan nodig? Denk 2 keer na man. Wil je doorgaan, van mij mag dat, maar daar zijn andere plaatsen voor dan de openbare weg... Ik krijg soms krampen, wanneer ik de arrogantie hier van sommigen lees: het is nooit snel genoeg, de zondagrijders moeten van de baan en enkele topics verder lees je dan dat ze op hun zak zijn gegaan... En ze zijn er dan nog fier op ook, de nodige pics van hun gehavende motor en kledij mogen zeker niet ontbreken...
Wel, haal die "heroes" van de baan en dan mag "iedereen" eens buiten komen op een zonnige dag!!
Heb je problemen met mensen, die de wegcode volgen? Zo ja, dan heb je problemen met jezelf want dan ben "jij" de veroorzaker!!
Na een 2-tal weken hier gelezen te hebben, heb ik me geregistreerd om eindelijk eens te reageren op jullie laagvliegers en nu begrijp ik ook waarom verzekeringen zo duur geworden zijn... Hoog tijd dat ze eens grote kuis gaan houden en zulke "elementen" van de baan gaan halen. Maar ja, dat doe je uiteindelijk zelf wel hé *D
En neen, ik ben niet heiliger dan de paus...
 
Krijg zo langzamerhand het idee dat er een hele vervelende horde mooi weer rijders rond kachelen.
Zo vandaag:

Ik rij op de weg Ede-Hoenderloo, berucht om de mobiele flitspaaltjes. Een aantal automobilisten knipperden al met hun lichten :} . Hele tijd later, nog steeds geen flitsding gezien. Gelukkig mooi weertje, dus lekker in tourmode, had ookk geen haast. Kom ik een groep, ongeveer 8, motoren tegen, ik zwaai vrolijk. Helemaal niks van die gasten, nouja ok geeft niks, die mooi weer knakkers poepen al in hun broek bij het idee dat ze een vingertje van het stuur moeten halen. Nog geen 200 meter verder staat dus die flitser.
Dus bij deze BEDANKT (ben niet geflitst ofzo, maar erg collegiaal is het niet he).
Hoop dat het snel winter wordt, blijven de Die-Hard's tenminste over.

NB. van de week: zie iemand langs de weg staan, denk he ik kan stoppen. Dus ik ernaast, is hij zijn motorpak aan het dichtdoen (er vielen twee druppels). Geloof wel dat ie het kon waarderen, elkaar goede reis gewenst en weer weg gereden 8-)

grz pCave

Dus we zullen maar thuisblijven want "jij" hebt vrije baan nodig? Denk 2 keer na man. Wil je doorgaan, van mij mag dat, maar daar zijn andere plaatsen voor dan de openbare weg... Ik krijg soms krampen, wanneer ik de arrogantie hier van sommigen lees: het is nooit snel genoeg, de zondagrijders moeten van de baan en enkele topics verder lees je dan dat ze op hun zak zijn gegaan... En ze zijn er dan nog fier op ook, de nodige pics van hun gehavende motor en kledij mogen zeker niet ontbreken...
Wel, haal die "heroes" van de baan en dan mag "iedereen" eens buiten komen op een zonnige dag!!
Heb je problemen met mensen, die de wegcode volgen? Zo ja, dan heb je problemen met jezelf want dan ben "jij" de veroorzaker!!
Na een 2-tal weken hier gelezen te hebben, heb ik me geregistreerd om eindelijk eens te reageren op jullie laagvliegers en nu begrijp ik ook waarom verzekeringen zo duur geworden zijn... Hoog tijd dat ze eens grote kuis gaan houden en zulke "elementen" van de baan gaan halen. Maar ja, dat doe je uiteindelijk zelf wel hé *D
En neen, ik ben niet heiliger dan de paus...
 
Wel grappig om te lezen dat er ook nu nog steeds een felle discussie los kan barsten over wat 'beginnende' en/of 'mooi weer rijders' nu eigenlijk zijn.
Dat hadden we namelijk vroegah ook al.... })

Ik kan alleen maar zeggen dat een 'mooi weer rijder' of een beginneling door mij altijd onmiddelijk herkend wordt, door zijn/haar manier van rijden.
Anticiperen op auto's is daarbij het sleutelwoord.
Een ervaren rijder doet dat zonder er verder over na te denken en zonder aarzeling, een beginneling of 'mooi weer rijder' heeft daar veel meer moeite mee, wat zich dan weer vertaalt in afwijkend en aarzelend rijgedrag.
En dan is er natuurlijk nog het bochtengedrag waarbij je ook al snel ziet of iemand ervaren is of niet.
En niet te vergeten de 'vloeiende' manier waarop er gereden wordt door de ouwe rotten.

Ook ben ik van mening dat je heden ten dage niet per sé in de winter hoeft te rijden om als ouwe rot gezien te worden.
In mijn tijd was een motorfiets rijden een bewuste keuze voor je manier van vervoer, nu hoeft dat niet meer omdat bijna iedereen wel een auto èn een motor tegelijk kan rijden. (uitzonderingen daargelaten)
Daardoor gaat die regel nu niet meer zo goed op, als het gaat om het maken van onderscheid tussen 'echte' motorrijders en 'mooi weer rijders' volgens mij.

Just my 0,2 Eurocents.... ;)


Dex.
 
Dus we zullen maar thuisblijven want "jij" hebt vrije baan nodig? Denk 2 keer na man. Wil je doorgaan, van mij mag dat, maar daar zijn andere plaatsen voor dan de openbare weg... Ik krijg soms krampen, wanneer ik de arrogantie hier van sommigen lees: het is nooit snel genoeg, de zondagrijders moeten van de baan en enkele topics verder lees je dan dat ze op hun zak zijn gegaan... En ze zijn er dan nog fier op ook, de nodige pics van hun gehavende motor en kledij mogen zeker niet ontbreken...
Wel, haal die "heroes" van de baan en dan mag "iedereen" eens buiten komen op een zonnige dag!!
Heb je problemen met mensen, die de wegcode volgen? Zo ja, dan heb je problemen met jezelf want dan ben "jij" de veroorzaker!!
Na een 2-tal weken hier gelezen te hebben, heb ik me geregistreerd om eindelijk eens te reageren op jullie laagvliegers en nu begrijp ik ook waarom verzekeringen zo duur geworden zijn... Hoog tijd dat ze eens grote kuis gaan houden en zulke "elementen" van de baan gaan halen. Maar ja, dat doe je uiteindelijk zelf wel hé *D
En neen, ik ben niet heiliger dan de paus...

Ten eerste voor een flamewar ga je maar naar TMF.NL.
Ten tweede lastig he posten (gezien de dubbelpost).
Ten derde reed ik niet te hard, dus lul niet.
Ten vierde een Scania wil niet harder dan 80.

p.s. Ben nog nooit gevallen en rijd ook niet dusdanig dat dat zo gebeurd (excl. grind en andere troep natuurlijk)
 
Ten eerste voor een flamewar ga je maar naar TMF.NL.
Ten tweede lastig he posten (gezien de dubbelpost).
Ten derde reed ik niet te hard, dus lul niet.
Ten vierde een Scania wil niet harder dan 80.

p.s. Ben nog nooit gevallen en rijd ook niet dusdanig dat dat zo gebeurd (excl. grind en andere troep natuurlijk)
Waarom ga jij niet weg ?

FLamewar ben je zelf begonnen en doet het nu weer met je kan niet harder dan 80.
Dubbelposten komt door het systeem wat niet lekker werkt.

Nog meer op te merken, dan vul ik graag aan.
 
Waarom ga jij niet weg ?

FLamewar ben je zelf begonnen en doet het nu weer met je kan niet harder dan 80.
Dubbelposten komt door het systeem wat niet lekker werkt.

Nog meer op te merken, dan vul ik graag aan.

Wie heb ik persoonlijk aangesproken dan in eerste post?
 
Die hards in de winter?
Dat valt best wel mee,in januarie heb ik van Den Helder naar Maastricht gereden, ben maar EEN motorrijder tegengekomen.
 
Ten eerste voor een flamewar ga je maar naar TMF.NL.
Ten tweede lastig he posten (gezien de dubbelpost).
Ten derde reed ik niet te hard, dus lul niet.
Ten vierde een Scania wil niet harder dan 80.

p.s. Ben nog nooit gevallen en rijd ook niet dusdanig dat dat zo gebeurd (excl. grind en andere troep natuurlijk)

1) Ik leef nog altijd in een vrij land en ik denk dus niet dat "jij" me te zeggen hebt waar ik zijn moet, ik kan zelf nog wel beslissen.
2) Voor dubbelposten moet ge je bij de mod's beklagen. Dat is trouwens niet het enige probleem met het forum, het is bovendien zeer traag met laden.
3) Juist, je rijdt nooit te hard, het zijn altijd de anderen.
4) Leer eerst een scania kennen voordat ge je daarover uitspreekt. Trouwens, hij rijdt 90 en tegen die snelheid rij ik met hem en niet vice verca, kan niet van iedereen gezegd worden, toch...

ps. Nooit gevallen, happy voor jou. Wat niet is kan komen... Ik dacht dat je intelligenter zou zijn, nadat je alle verhaaltjes over de schuivers hier gelezen hebt. Maar ja, dat zijn nogmaals...de anderen. Grow up, het komt na de jaren (bij sommigen echter nooit...)
Verder vind ik het onzinnig om nog op zulke reply's te reageren, het leven is te kort om me daarmee in te laten.
 
ach heb vandaag ook genoeg mooi weer rijders gezien...

stelletje eikels op hun choppers met blousje aan !! korte broek, motor laarzen.. doe toch normaal..

2 oudere van rond de 45/50, een op een dragster en een op een nieuwe toer honda.. beide korte mouwtjes, spijkerbroekje, etc.. kijk rondje dorp moet je zelf weten..maar ze reden op de snelweg!!


zelfs de volwassenen zijn imbieciel...

erg triest..
 
er is maar 1 die-hard en dat is de topic starter, wat een held is dat.... met zo iemand win je de oorlog wel! Laat iedereen in zijn waarde! Ik rij in de winter ook, mits er niet teveel pekel ligt (dat noemen we zuinig omgaan met mijn spullen). de temperatuur maakt mij niet zoveel uit, daar heb je kleding voor. Maar uit dit verhaal begrijp ik dat als je alleen met lekker weer rijdt, dat je een slechte bestuurder bent :?
 
Op dinsdag 17 juni 2003 21:54 schreef Scania 124G het volgende:1) Ik leef nog altijd in een vrij land en ik denk dus niet dat "jij" me te zeggen hebt waar ik zijn moet, ik kan zelf nog wel beslissen.
2) Voor dubbelposten moet ge je bij de mod's beklagen. Dat is trouwens niet het enige probleem met het forum, het is bovendien zeer traag met laden.
3) Juist, je rijdt nooit te hard, het zijn altijd de anderen.
4) Leer eerst een scania kennen voordat ge je daarover uitspreekt. Trouwens, hij rijdt 90 en tegen die snelheid rij ik met hem en niet vice verca, kan niet van iedereen gezegd worden, toch...

Verder vind ik het onzinnig om nog op zulke reply's te reageren, het leven is te kort om me daarmee in te laten.

Shit, daarnet een flinke reactie in elkaar gezet, knalt mijn verbinding er weer uit....

Even een korte pogin de posting te herhalen:

1- wat een gelul om iemand in een hokje te douwen: "mooi weer rijder", "vrouw achter het stuur", "chopperrijder" (al dan niet in korte broek e.d.), "buikschuiver", wat dan ook. Bull over anderen is altijd makkelijk. Moeten we daarom iedereen in hokjes stoppen? En dus gelijk naar een bepaald forum (TMF of wat dan ook) stoppen?
2- ik zie hier wel vaker geklaag over het forum, te langzaam, daarom dubbelpostings en blaatblaatblaat. Weten jullie wel wat er bij komt kijken om zo'n forum voor een flink aantal gebruikers een beetje vooruit te trappen? Als dat zo vervelend is, zorg dan voor oplossingen of wees wat meer geduldig... Hoef je niet gelijk voor naar een mod.
3- Iedere weggebruiker rijdt wel eens te hard en de gemiddelde motorrijder volgens mij zeker. Ik rij zelf op een niet al te enthousiaste brommert maar ga zelf toch ook regelmatig te hard of heb situaties waarvan ik naderhand zoiets heb van "dat had ik netter kunnen doen"
4- Tja die snelheidsbegrenzer van onze vrachtwagenchauffeurs. Mijn pa heeft ooit de nodige grote jongens bestuurd. En dan rij je zo in België in de buurt van Brussel en dan merk je wat zo'n begrenzer voor nadelen kan hebben. Ik heb niets dan respect voor de vrachtwagenchauffeurs (uitzonderingen uiteraard).

Life is shot, game more, of ben ik nu ergens anders mee in de war ?!?!?!??!

Heel simpel: om iemand te bestempelen als mooi weer rijder omdat hij/zij niet zwaait/waarschuwt... Mij komt het ook niet altijd uit om iemand te groeten. Probeer uiteraard wel te waarschuwen als het nodig is, maar we weten allemaal hoe sommige weggebruikers de kunst van het kijken beheersen.. En dat geldt voor alle vormen van weggebruikers (helaas).....
 
Als andere vinden dat ik niet hard genoeg ga, dan halen ze me maar in.
Maar als ik dan bij de volgende bocht achter ze moet blijven hangen vind ik dat niet leuk :( .

Ook vind ik dat pakken die lijken op politie outfits verboden moeten worden. Rijdt er zo'n ep in rood/wit pak op een of andere enduro achter me.....ik netjes 80 rijden totdat ie me inhaalt. Blijkt het een gewone rijder te zijn |(
 
Shit, daarnet een flinke reactie in elkaar gezet, knalt mijn verbinding er weer uit....

Even een korte pogin de posting te herhalen:

1- wat een gelul om iemand in een hokje te douwen: "mooi weer rijder", "vrouw achter het stuur", "chopperrijder" (al dan niet in korte broek e.d.), "buikschuiver", wat dan ook. Bull over anderen is altijd makkelijk. Moeten we daarom iedereen in hokjes stoppen? En dus gelijk naar een bepaald forum (TMF of wat dan ook) stoppen?
2- ik zie hier wel vaker geklaag over het forum, te langzaam, daarom dubbelpostings en blaatblaatblaat. Weten jullie wel wat er bij komt kijken om zo'n forum voor een flink aantal gebruikers een beetje vooruit te trappen? Als dat zo vervelend is, zorg dan voor oplossingen of wees wat meer geduldig... Hoef je niet gelijk voor naar een mod.
3- Iedere weggebruiker rijdt wel eens te hard en de gemiddelde motorrijder volgens mij zeker. Ik rij zelf op een niet al te enthousiaste brommert maar ga zelf toch ook regelmatig te hard of heb situaties waarvan ik naderhand zoiets heb van "dat had ik netter kunnen doen"
4- Tja die snelheidsbegrenzer van onze vrachtwagenchauffeurs. Mijn pa heeft ooit de nodige grote jongens bestuurd. En dan rij je zo in België in de buurt van Brussel en dan merk je wat zo'n begrenzer voor nadelen kan hebben. Ik heb niets dan respect voor de vrachtwagenchauffeurs (uitzonderingen uiteraard).

Life is shot, game more, of ben ik nu ergens anders mee in de war ?!?!?!??!

Heel simpel: om iemand te bestempelen als mooi weer rijder omdat hij/zij niet zwaait/waarschuwt... Mij komt het ook niet altijd uit om iemand te groeten. Probeer uiteraard wel te waarschuwen als het nodig is, maar we weten allemaal hoe sommige weggebruikers de kunst van het kijken beheersen.. En dat geldt voor alle vormen van weggebruikers (helaas).....

In hokjes stoppen doet iedereen, doet elk levend wezen. Had al in een eerdere post gezegt dat mijn term mooi weer rijders misschien beter verwoord had kunnen worden. Ik heb voor de meeste vrachtwagen chauffeur ook niet dan respect (je zou maar de hele dag tussen een stel mafkezen rijden, zo'n ding achteruit tot op de milimeter kunnen in parkeren :} en de meeste gaan in de file ff voor mij opzij 8-) ). De situatie was dusdanig dat iedere motrorijder had kunnen waarschuwen, was volgens mij gewoon een keuze om het niet te doen.

Vandaag op dezelfde weg: weer flitser, auto's gaven signalen (geen motor in de beurt). Alle motorrijders die ik tegen kwam zwaaiden terug (joeppie!!!), toch ook een unicum.

gr. pCave
 
Tussen de flame-war door een vraagje: er zijn toch niet echt nog mensen die met lintjes aan hun stuur rondrijden :?

En nog een opmerking; een Scania wil wel harder dan 90, maar dan doen z'n knipperlichten het niet meer. :+
 
Vandaag op dezelfde weg: weer flitser, auto's gaven signalen (geen motor in de beurt). Alle motorrijders die ik tegen kwam zwaaiden terug (joeppie!!!), toch ook een unicum.

gr. pCave

De NL koekblikpiloten zouden eens op cursus in Duitsland of, beter nog, Frankrijk gestuurd moeten worden. Als je in F achter een gendarme zit zwaaien die zelfs dat je er rap langs moet om daarna zowat de berm in te sturen om plaats te maken.

En dat zwaaien....ik zwaai, nou ja zwaai, is meer ff wapperen, alleen de paus en sinterklaas zwaaien, altijd. Behalve bij diegenen die denken dat ze in kort broekkie, t-shirtje en slippers voldoende gekleed op de motor zitten. Liefst nog met een minirok op de buddy als assistent piloot. Mooi uitzicht (meestal) totdat.......
Zijn dat mooi weer rijders?? Ja en nee! Ook hier kom je namelijk alle lagen van de bevolking tegen is gebleken. Van sjoppers tot en met RR/R1/... Van jaargemiddelden van 2000km tot en met 20k+.
Ach.... het zal altijd wel zo blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan