verzamelen van motor miniaturen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo boomhauer,bedoel jij deze van Biaggi,model 2002?
[afbeelding]

ja die is ook prachtig!

ik ben nog maar net begonnen met mijn verzameling, ik had al wat zelfbouw , die waren ook heel mooi! (de RGV 500 2001)
maar die minichamps: tja sprakeloos als je alle details erin zoekt :P

ghostrider; ik ben wel geintresseerd in die modellen, maar wat vraag je per stuk?

SP1KE: ik ben niet zo goed in biedingen, zeg maar gewoon je vraagprijs :)
 
Laatst bewerkt:
ja die is ook prachtig!

ik ben nog maar net begonnen met mijn verzameling, ik had al wat zelfbouw , die waren ook heel mooi! (de RGV 500 2001)
maar die minichamps: tja sprakeloos als je alle details erin zoekt :P

ghostrider; ik ben wel geintresseerd in die modellen, maar wat vraag je per stuk?

SP1KE: ik ben niet zo goed in biedingen, zeg maar gewoon je vraagprijs :)
zat aan een euro of 75 te denken,kan dr niet zoveel over vinden.weet niet hoe makkelijk er nog aan te komen is.hij hoeft niet perse weg,maar als we er samen uit kunnen komen
vind ik het goed
 
Laatst bewerkt:
die op ebay zag ik ook wel en het duurt nog ruim 4 dagen.
en dan moet jij eens kijken wat er in de soms nog laatste secondes geboden wordt.
ze tellen de secondes af en geven dan hun laatste bod nog.
en hij komt uit duitsland plus verzendkosten en hopen dat hij inderdaad in perfecte staat aankomt
 
die op ebay zag ik ook wel en het duurt nog ruim 4 dagen.
en dan moet jij eens kijken wat er in de soms nog laatste secondes geboden wordt.
ze tellen de secondes af en geven dan hun laatste bod nog.
en hij komt uit duitsland plus verzendkosten en hopen dat hij inderdaad in perfecte staat aankomt

ik zeg ook niet dat het model te duur is hoor... alleen voor mij op dit moment
 
nee snap ik ook wel en je hebt ook volkomen gelijk dat je daar kijkt want zo ben ik ook begonnen met mijn rossi collectie.pfff moest met een inhaalslag beginnen toen en heeft mij heel wat centjes en geduld gekost en dan ga je zeker overal kijken.
maar ik heb nu de hele collectie Rossi voor elkaar en een mannetje(zaakje) die het voor mij in de gaten houdt en het meteen besteld voor mij als het er is.
 
Laatst bewerkt:
de andere modellen ook die biaggi doe ik voor €50,- p/s weg excl.verzendkosten.

zit 1x Daijiro Kato bij uit 2003 toen hij ook verongelukt is op deze motor.
deze gaat voor €90,- weg.

Nogmaal,voor intresses,mail mij. yamaha-r6r@lycos.nl
 
de andere modellen ook die biaggi doe ik voor €50,- p/s weg excl.verzendkosten.

zit 1x Daijiro Kato bij uit 2003 toen hij ook verongelukt is op deze motor.
deze gaat voor €90,- weg.

Nogmaal,voor intresses,mail mij. yamaha-r6r@lycos.nl

allemaal 50 euro per stuk?

Doe mij die Melandri maar dan voor 50 euro :)


(editje:dit is vodkat op SP1KE account :Y )
 
Laatst bewerkt:
zat aan een euro of 75 te denken,kan dr niet zoveel over vinden.weet niet hoe makkelijk er nog aan te komen is.hij hoeft niet perse weg,maar als we er samen uit kunnen komen
vind ik het goed
ik heb het er ff met mn vriendin over gehad,die vindt het beter als ik hem laat staan.
sorry,maar ik hou hem dus zelf.
succes met je verzameling

klein tipje,dat rossi model wat je ertussen hebt staan,die komt binnenkort opnieuw uit,met een figuurtje erbij.als je die nieuw aanschaft hoef je er niet zoveel voor neer te leggen,het originele model uit 2000 kost namelijk wel een aantal knaken

greetz SP1KE
 
@ CapireXRS250

ik heb echt gezocht naar dat nr.. maar niet kunnen vinden..

en over die rossi rs modellen... die wil ik ook!! :Y :Y :Y
 
gaat nu via de mail al iemand over jou heen en biedt €65,-,dus hahaha,mensen....wie biedt er meer???

en graag via mijn mail mensen. yamaha-r6r@lycos.nl
 
daarom is de doos ook zo belangrijk en weet je dat je de eerste versie uitgave hebt en dus een echt collectesitem en geen heruitgave.
mooi voor diegene die zijn collectie compleet wilt hebben,maar als je kunt zeggen en laten zien dat dit DE eerste en nu zo zeldzame is,is natuurlijk wel uniek.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan