verzamelen van motor miniaturen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
een gewne kawa he geen motogp ofso
gewone kawa zx nog wat een groene.

ze mogen van mij wel keer een r1 uitbrengen *D

greetz
 
Volgens mij zijn het allemaal handgebouwde modellen en met onderdelen van tamiya modellen, het is echt minichamps. Maar heb zelf ook een rs250 99 gekocht van minichamps en ga die maken tot een gewone 99

het zijn handgebouwde modellen inderdaad....zogeheten transkits die komen van een japanse site af.
Die Japanners maken echt hele mooie modellen..meestal gebruiken ze Tamiya kits en modificeren ze deze met resin parts. EN de decals maken ze dan zelf ;)
Die RS250 uit 98 en 99 zijn inderdaad heel mooi..alleen die zijn duur
Als je via die site wilt bestellen moet je minimaal 200 euro besteden..dus
misschien een idee om met zn allen wat in te kopen?
Ik wil ze namelijk wel bestellen ;)

oh ja nog iets..diezelfde site heeft ook nog 1/12 helmen van o.a. de 2006 helm van Rossi!!!
 
het zijn handgebouwde modellen inderdaad....zogeheten transkits die komen van een japanse site af.
Die Japanners maken echt hele mooie modellen..meestal gebruiken ze Tamiya kits en modificeren ze deze met resin parts. EN de decals maken ze dan zelf ;)
Die RS250 uit 98 en 99 zijn inderdaad heel mooi..alleen die zijn duur
Als je via die site wilt bestellen moet je minimaal 200 euro besteden..dus
misschien een idee om met zn allen wat in te kopen?
Ik wil ze namelijk wel bestellen ;)

oh ja nog iets..diezelfde site heeft ook nog 1/12 helmen van o.a. de 2006 helm van Rossi!!!

slik 200 euro maar dan heb je ook wat, maar aan de andere kant er wordt ook ruil 200 euro betaald voor rossi test modellen die op ebay staan en die zijn lang nie zo mooi....
 
genoeg met all dat handelen en prijzen bieden en offereren.
Verzamelinben willen we zien.
hierro mijn met een nieuwe uitstelling om het sharemarket gedoe te breken.
[Imgatt]
full
 
genoeg met all dat handelen en prijzen bieden en offereren.
Verzamelinben willen we zien.
hierro mijn met een nieuwe uitstelling om het sharemarket gedoe te breken.
[Imgatt][afbeelding]

leuk aantal modellen ;)

en ik doe niet met met die kitjes, dat is mij echt te veel geld
 
het zijn handgebouwde modellen inderdaad....zogeheten transkits die komen van een japanse site af.
Die Japanners maken echt hele mooie modellen..meestal gebruiken ze Tamiya kits en modificeren ze deze met resin parts. EN de decals maken ze dan zelf ;)
Die RS250 uit 98 en 99 zijn inderdaad heel mooi..alleen die zijn duur
Als je via die site wilt bestellen moet je minimaal 200 euro besteden..dus
misschien een idee om met zn allen wat in te kopen?
Ik wil ze namelijk wel bestellen ;)

oh ja nog iets..diezelfde site heeft ook nog 1/12 helmen van o.a. de 2006 helm van Rossi!!!


wat is de site?
 
Heeft iemand tips om de modellen schoon te maken? want ik heb er 2 gekregen die waren nogal stoffig. Of heeft iedereen een stofdichte kast?
 
Zijn er trouwens hier mensen die originele decals van minichamps modellen verwijderen. Ik heb het gedaan met thinner, maar wat een klote werk om die dingen er af te krijgen zeg en dan is het nog lelijk ook. Die originele zitten onder de blanke lak, dus echt waardeloos. Zal foto van de capirossi 2002 met West hier neerzetten als die klaar is.
 
Zijn er trouwens hier mensen die originele decals van minichamps modellen verwijderen. Ik heb het gedaan met thinner, maar wat een klote werk om die dingen er af te krijgen zeg en dan is het nog lelijk ook. Die originele zitten onder de blanke lak, dus echt waardeloos. Zal foto van de capirossi 2002 met West hier neerzetten als die klaar is.

jah gaaf en zelf zou ik er niet aan beginnen.
alleen de camel stickers op de rossi plakken.

weet jij daar al meer van blade?
 
Laatst bewerkt:
Zijn er trouwens hier mensen die originele decals van minichamps modellen verwijderen. Ik heb het gedaan met thinner, maar wat een klote werk om die dingen er af te krijgen zeg en dan is het nog lelijk ook. Die originele zitten onder de blanke lak, dus echt waardeloos. Zal foto van de capirossi 2002 met West hier neerzetten als die klaar is.

kheb het ook gedaan met thinner om een ukawa 2002 om te bouwen naar een rossi test 2002, maar idd klote werk, dus heb alles in een potje met thinner geflikkerd en laten weken, maar zelf dan gaat nog klote eraf, dus is een malig dat ik dit doe.

En racekip: weet verder nog niks over die decals van camel, zodra ik meer weet meld ik het hier uiteraard
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen, ik heb zelf een bedrijfje waar ik rossi modellen ombouw en decals zelf maak. Advies voor het verwijderen van minichamps decals is om nagellakremover te gebruiken van de hema, hier zit geen aceton in en de verf blijft dus zitten, ik heb dit gebruikt op 10tallen 2005 modellen om ze om te bouwen naar gauloises. Alleen in wat latere producties heb ik gemerkt dat soms de decals steeds lastiger te verwijderen zijn. Minichamps zal waarschijnlijk wel een andere methode gebruiken of zo. Hetzelfde geld voor de rossi figuurtjes die ik ook allemaal omgebouwd heb naar gauloises.
Als iemand nog gauloises decals nodig heeft ik heb er nog genoeg.
Tevens breng ik aan het einde van de maand de rossi camel decals op waarop alle denkbare decals zit om elke variant van vorig jaar te maken, alle guido's staan erop, de rossi dude en ook de team en camel logo's helemaal, maar ook de startnr's zoals uit de testen voor het seizoen enz. Als die er is dan laat ik dat hier wel weten. Het is nu trouwens dankzij de blauwe vlakken een stuk makkelijker om een camelversie te maken gelukkig. Als het rossi figuurtje uitkomt gaat ik hier ook evens decals voor maken. En voor dit jaar staan eigenlijk alle rossi bikes en figuren op de planning, hopelijk lukt me dat ook. Hierbij nog een foto van mijn collectie
full
 
gave collectie Diehard

hoe heb jij die wheelie standaardjes eigelijk gemaakt
die zijn gaaf :}
 
heej bedankt, die wheelystandaartjes heb ik van een messing staafje gemaakt, heel makkelijk te buigen en dan zwart gespoten. Nu vallen mijn 1997 en 1999 tenminste ook niet meer om *D. Als je interesse in een wheelystand hebt kun je me altijd mailen, want ik verkoop ze gewoon, op ebay heb ik er op dit moment voor de valencia te koop staan, maar ik heb ze voor bijna alle bikes zoals te zien is, alleen de 2004 bike wil helaas nog niet echt lukken :(
 
heej bedankt, die wheelystandaartjes heb ik van een messing staafje gemaakt, heel makkelijk te buigen en dan zwart gespoten. Nu vallen mijn 1997 en 1999 tenminste ook niet meer om *D. Als je interesse in een wheelystand hebt kun je me altijd mailen, want ik verkoop ze gewoon, op ebay heb ik er op dit moment voor de valencia te koop staan, maar ik heb ze voor bijna alle bikes zoals te zien is, alleen de 2004 bike wil helaas nog niet echt lukken :(

you have mail ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan