Verzekeringsvraagje: wat te doen?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

baz84

Rookie
28 jul 2012
25
3
Dag forummers,

Op dit moment is mijn Yamaha Diversion XJ600 verzekerd bij Centraal Beheer. Die is echter reteduur en wil dus overstappen. Zowel Hema als Univé zijn een stuk goedkoper.

Nu weet ik alleen niet zeker of ik mijn motor WA of WA+ moet laten verzekeren. Het is maar een oud bakkie (1995), maar heeft voor mij best een grote waarde. Ik woon in het centrum van een middelgrote stad en door de vele berichten op het forum ben ik nu ook bang dat mijn motor een keertje gejat wordt! :N Ik studeer nog en heb echt geen geld om nu een nieuwe motor te moeten kopen. Maar misschien praat ik mezelf teveel angst aan! :?

Wat zouden jullie doen met zo'n oude motor? Wel of niet tegen diefstal laten verzekeren?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
Gr. baz
 
Een xj600 kost, eerlijk gezegd, niet veel... De kosten voor wa+ zijn op langere termijn meer dan de waarde van de motor. Een aantal verzekeraars zal je niet eens WA+ aan kunnen/willen bieden.
Maar dat is aan jou

Als je de motor echt nodig hebt, je geen ander vervoer hebt (ov? Of vaak midden in de nacht terug moeten Of geen auto kunnen lenen) dan is wa+ een optie.... Alleen zou ik het er zelf never nooit niet voor over hebben
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan