VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan het ook anders doen Fozzie, als er een gaatje inzit dan met een kleine tapeind nieuw schroefdraad erin tappen, je hebt ook torx schroefjes met een puntje aan de onderkant, als je clipon goed zit even met een viltstift een puntje maken en dan met een klein boortje een heel klein gaatje opboren zodat je torx erin past, aandraaien en hoopla je clipon zit vast *O*
 
Laatst bewerkt:
@FozzieBear

Ik vertrouw die BT45's niet meer :X hoop dat jij er betere ervaringen mee hebt. Afgelopen BBQ ook nog 2 BT45s gezien maar die zagen er nog goed uit ;)
 
Kan toch ook gewoon zonder te klikken?

full
 
JFJ heeft toch even niks te doen ;)

Wat foto's net gemaakt vd velg/band/haakse ventielen en de clipons

full


full


full


full


full


full


full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
@Fozzie, pas je wel op met die haakse ventielen? Die zijn (volgens de duitse vrienden waar ik m'n banden haal) maar veilig tot een bepaalde snelheid (200 oid).
 
Toch maar eens reageren hier.

Die alu ventielen, zijn te kort zeker? Klopt? Ik had hetzelfde probleem met m'n PVMvelg.
Die rubberen haakse. Ook gehad. Tot dat die inscheurde en ik dus geen puf meer in mijn achterband had. Niet tof.
BT45? Prima band. Niets mis mee. Ik heb nu een setje Pirelli Sport Demon, maar dat voelt nie zo tof tov de BT45.
In 16" is genoeg sportief rubber te vinden, maar de voorvelgen van de VF zijn te smal. 2,5" en je moet dan minimaal 3" hebben. Dat heb ik dus ook in mijn racer. Achter moet je minimaal een 4" hebben zodat er een 160-18 op past. 3,5 kan net en dan kan er een 150'er Conti Sport Attack op. Al is die band eigenlijk bedoelt voor 4". En het klopt inderdaad dat je die band niet in de catalogus van Conti kunt vinden. Maar is makkelijk aan te komen. Die band wordt in Duitsland gebruikt in de Classic Superbikes.

Clipon? Efkes kijken in de sjop. Wordt denk ik wel morgen of woensdag.
 
Hoi, ik kom ook weer ns voorbij ;)

Zo te lezen hebben jullie wel een geslaagde bqq gehad, hopelijk kan ik r bij de volgende bij zijn :)

Ik heb sinds het laatste ritje wat ik 1,5 week geleden gemaakt heb last van een sputterende fiets.. 't begon op de snelweg, niet echt fijn ;)
Ineens begon ie in te houden als ik het gas te ver open draaide en hij klonk ook wat meer knetterend.. Toen een dag later nog een klein stukje gereden om eens te kijken hoe t nou precies zit, en het lijkt zich pas voor te doen als ik het gas aardig ver open draai..voorbij de helft ofzo.. jullie enig idee? vieze bougies? verstopte sproeiers?
 
Laatst bewerkt:
@ Koen, is het probleem nu opgelost met het uitwisselen van de cdi-unit ?, of heb je nog steeds de zelfde problemen.

Ik heb nog hetzelfde probleem, wel de unit verwisseld, in z'n 5 houdt hij heel erg in als ik het gas opendraai, stoterend.

Ben net terug van rondje Hoorn en ik hoorde een rare tik bij het achterwiel?
Wat kan dat nu weer zijn? :(
 
Ik heb nog hetzelfde probleem, wel de unit verwisseld, in z'n 5 houdt hij heel erg in als ik het gas opendraai, stoterend.

Ben net terug van rondje Hoorn en ik hoorde een rare tik bij het achterwiel?
Wat kan dat nu weer zijn? :(

Pick up spoel draadbreuk!!!!!!!
 
Rechterkant achter koppelingsdeksel,als daareen breuk in dekabel zit kan die raar gaan lopen.

Je bedoelt links daar zit de koppeling, rechts de ontstekingskap, ga ik morgen kijken is dat dat zwarte ronde dingetje tegen het vliegwiel? daar komt een kabel uit :]
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt links daar zit de koppeling, rechts de ontstekingskap, ga ik morgen kijken is dat dat zwarte ronde dingetje tegen het vliegwiel? daar komt een kabel uit :]

Nee, hij bedoelt rechts. Rechts van de koppeling zit de pick-up spoel.

Zal ff een plaatje voor je zoeken ;)

clutch_assembly2.JPG


Waar dat pijltje van de starter clutch overheen staat, dat is een pick-up spoel.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet (weer) zeggen dat mijn BT45's me toch bevallen, in alle weersomstandigheden.
Cuppen doen ze wel een beetje (voorband), maar misschien moet ik gewoon harder de bocht door...?

Volgens de garage ging ik juist te hard door de bochten :? de BT45 was meer een toer dan een sport bandje...maarja, als ik wilde toeren had ik wel een Shadow of een Harley gekocht :+

Ik merk dat mijn neutraallampje het niet meer zo goed doet, soms wel en soms niet ondanks dat hij wel in zijn vrij staat. Is dit makkelijk te verhelpen of niet?
En nog iets...net ff noodstoppies geoefend ( :+ ) maar ik merk dat bijna elke keer het olie lampje gaat branden, ondanks dat het pijl ruim voldoende is (bijna op MAX zeg maar)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan