VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2?S/R topic 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi opgelost, enkel heeft de vf niet zo een kroonplaat of stuur. En dat is net het probleem.

Zo kan het ook.

full


full


full
 
Neh.. JFJ ik heb geen kogelgaten in de kont en een blauw belastingrandje om de Bol D'or op de kuip hangen..

Verders mooi exemplaar... op de pinkers na is ie kakkie origineel.. En strak..
Edit... Spiegels..


Gefeliciteerd !!
 
Laatst bewerkt:
Het zal mij benieuwen of er nog meer van deze VF1000F2 rondrijden in Europa.
Als je ze allemaal bij elkaar kan krijgen dan heb je echt een compleet plaatje van deze monsters. :] :Y
 
Ik heb van Roukama de verkeerde nokkenaskettingen aangekregen (HyVo in plaats van de standaard kettingen), jammer genoeg kunnen ze de standaard kettingen enkel van Honda zelf leveren, en dan is het 122€ (excl BTW) per ketting :'(

Zijn er alternatieven van DID?
 
Laatst bewerkt:
Net het framenummer opgezocht op deze pagina in welke reeks die valt.

Het framenummer van mijn VF eindigt op 3820 en valt in de range van "Euro direct" onder Intended market.
Van de framenummers in ieder geval één van de laatste reeks.
Ga straks ook meteen maar even kijken wat het bloknummer is.

EDIT
Blocknummer is SC15E-2106484, en die valt buiten de genoemde bloknummer reeksen.
 
Laatst bewerkt:
Net het framenummer opgezocht op deze pagina in welke reeks die valt.

Het framenummer van mijn VF eindigt op 3820 en valt in de range van "Euro direct" onder Intended market.
Van de framenummers in ieder geval één van de laatste reeks.
Ga straks ook meteen maar even kijken wat het bloknummer is.

EDIT
Blocknummer is SC15E-2106484, en die valt buiten de genoemde bloknummer reeksen.
Heb ik ook bij mijn rode: frame SC15-4003745 en blok SC15E-2106363. Ik zie achter op het blok ook nog een nummer geschreven met stift of verf, geen idee of dat iets origineels af fabriek is, bijv. bij assemblage erop gezet of zo.

Volgens de RDW database zouden er vandaag de dag trouwens 123 "VF 1000 F2" (of "VF 1000 F (2)", "VF 1000 FII", "VF 1000F2", "VF1000F2", "VF 1000 F 2") op kenteken staan in Nederland (waarvan 18 niet geregistreerd als verzekerd). Ik heb gezien dat ook een aantal F2's als "F" geregistreerd staan, en er is (was?) ook nog één "SC15", op het forum gemeld als F2.

Soms is er een aansluitende reeks van kentekens voor hetzelfde model, die zullen dan (denk ik) als één batch op kenteken zijn gezet door importeur of dealer. Zo zou jouw F2 in dezelfde reeks als die van Koen moeten zitten - misschien ook frame- en bloknummers dicht bij elkaar?

In het algemeen lijkt het erop dat de oudere kentekens ("MG") grijze, en de nieuwere ("MH") rode F2's betreft. (Kleur bij kenteken heb ik voornamelijk uit advertenties, staat niet vermeld bij RDW.)
 
Laatst bewerkt:
Origineel Nederlands frame.. SC15-4002981. Van de 166 stuks was dit dat nr. 162

Bloknummer moet ik nakijken.. Wel staan de VD86E carbs er weer op.

MH kenteken afgegeven op 1 april 1987.. Dat is dus het grappigste kenteken in mijn collectie.. :+

Het kenteken van de andere F2 heb ik niet bij de hand.. Die is geschorst, maar is afgegeven met een eerste ten naamstelling in 1990.. Dus dat is echt een nakomert...
 
Origineel Nederlands frame.. SC15-4002981. Van de 166 stuks was dit dat nr. 162

Bloknummer moet ik nakijken.. Wel staan de VD86E carbs er weer op.

MH kenteken afgegeven op 1 april 1987.. Dat is dus het grappigste kenteken in mijn collectie.. :+

Het kenteken van de andere F2 heb ik niet bij de hand.. Die is geschorst, maar is afgegeven met een eerste ten naamstelling in 1990.. Dus dat is echt een nakomert...
(Er zit wel wat overlap tussen nummers van Nederland, Duitsland en Finland.) In ieder geval was woensdag 1 april een goede dag voor F2 kentekens: 4 stuks (3 in jouw MH serie, 1 andere en die is grijs - een MG), en dan nog 3 op donderdag en 5 op vrijdag - die nu nog steeds geregistreerd staan.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook bij mijn rode: frame SC15-4003745 en blok SC15E-2106363. Ik zie achter op het blok ook nog een nummer geschreven met stift of verf, geen idee of dat iets origineels af fabriek is, bijv. bij assemblage erop gezet of zo.

Volgens de RDW database zouden er vandaag de dag trouwens 123 "VF 1000 F2" (of "VF 1000 F (2)", "VF 1000 FII", "VF 1000F2", "VF1000F2", "VF 1000 F 2") op kenteken staan in Nederland (waarvan 18 niet geregistreerd als verzekerd). Ik heb gezien dat ook een aantal F2's als "F" geregistreerd staan, en er is (was?) ook nog één "SC15", op het forum gemeld als F2.

Soms is er een aansluitende reeks van kentekens voor hetzelfde model, die zullen dan (denk ik) als één batch op kenteken zijn gezet door importeur of dealer. Zo zou jouw F2 in dezelfde reeks als die van Koen moeten zitten - misschien ook frame- en bloknummers dicht bij elkaar?

In het algemeen lijkt het erop dat de oudere kentekens ("MG") grijze, en de nieuwere ("MH") rode F2's betreft. (Kleur bij kenteken heb ik voornamelijk uit advertenties, staat niet vermeld bij RDW.)

Ik weet iig mijn neef die er nog eentje rijdt, ook een rode. Volgens mij is die van '87 en in zijn bezit vanaf bijna nieuw (eerste eigenaar had na 3 maanden en 600km toch spijt van de aankoop, zodoende heeft mijn neef hem toen gekocht).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan