Ja, je kunt aan elke cilinderrij apart werken, zonder de ander te openen. Wel de koelvloeistof aflaten, omdat je een paar kopbouten los moet maken om de nokkenassen te kunnen vervangen. Dit levert dus in principe altijd risico op lekkende koppakking op. (kwam ik dus achter, omdat ik de vloeistof niet helemaal afgelaten had en bij de voorste kop een paar druppels vloeistof zag verschijnen toen de paar kopbouten los waren.)Vandaag een leuk pakketje binnen gekregen.... nu nog de moed vinden om de Sabre te opereren
Ik heb net even het WPH bekeken, maar kan iemand mij vertellen of ik ook de slepers en krukassen van de achterste cylinders kan vervangen zonder het deksel van de voorste cylinders open te maken?
Ik heb met mijn V65's nooit enig probleem gehad met de krukas.. ook niet na 120K aan km's.
Rustig aan laten opwarmen de eerste 10 km en daarna pas het gas erop doet ook veel mbt voorkomen van inwendige schade.
Ferde, mijn eerste reactie, plaats eerst eens verse remblokjes. Plus voordat je de blokjes monteert de remschijven goed schoonmaken met remmenreiniger. Dan een tijdje rijden en kijken hoe dan eea remt. Is het dan nog steeds "matig" dan eens verder kijken.
Staalomvlochten remleidingen
blokjes opgeschuurd
Dat ding onder je benzinekraan is als ik het goed heb ook niet een deel van de benzinekraan an sich, maar een brandstofpompje dat werkt op het motorvacuüm. En dan is dat slangetje "connected to air"
Dat ding onder je benzinekraan is als ik het goed heb ook niet een deel van de benzinekraan an sich, maar een brandstofpompje dat werkt op het motorvacuüm. En dan is dat slangetje "connected to air"