VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Wobbel; heb het net gevraagd aan Bolski en Noud's motorbazaar of zij aan die kit kunnen geraken
@Joep; hun ook gevraagd ivm die Barnett-clutch
 
Ahoi Olivier, alles content?

Ik heb de bike gereed om ermee te gaan rijden, als ik vakantie hebt of in de komende winter gaat de kuip eraf om complet hersteld te gaan worden,
Jammer dat hij er mee gevallen is maar komt goed, :]
 
Heb voor de liefhebber een Laser K2 4-1 voor de VF750F te koop.
Ding past niet onder m'n FE van '85 dus je moet wel een FD hebben.
 
Ahoi Olivier, alles content?

Ik heb de bike gereed om ermee te gaan rijden, als ik vakantie hebt of in de komende winter gaat de kuip eraf om complet hersteld te gaan worden,
Jammer dat hij er mee gevallen is maar komt goed, :]

Ja hoor, alles kits...
MEK (rondvragen bij garages, want wordt alleen in familypacks (grote hoeveelheid) verkocht, en dus veel te veel voor maar éne moto) wordt hier door de kenners aanbevolen om kuipen te herstellen, gaat niet met die matjes gaas en polyester, dacht ik, jaren '80 plastiek é
Mocht je es, nietsvermoedend per abuis, in Belgieland belanden, kom dan hier es je neus binnensteken (Gent), altijd welkom!
Met vanalles bezig, solliciteren enzo, nu al anderhalve week a t wachten op de beslissing van een bepaalde sollicitatie, ofwel zijn ze daar niet rap, ofwel is 't noppes, maar dan zou ik daar toch graag es van op de hoogte gebracht worden, als da nie tevele gevraagd is, zucht... B|
Er staat eindelijk nog es een Devil 4-in-1 te koop voor een VF1000, hopelijk heb ik nu wat meer geluk...duimen
 
Yup.. Prachtige brul komt er uit de Devil..

Vanavond ook weer wat.. Servicebeurtje aan een CBR klaar, dus laat ik ook eens voor mezelf zorgen en een rondje op Witje gaan rijden.. Dus hoesje eraf, sleutel om en starten.. Hij sprong gelijk aan, maar met een getik komend uit de richting van de achterste cylinderkop.. Het leek net een klep die bleef ratelen, ook in het ritme met het verhogen van het toerental, daarnaast begon ie ook beroerder te lopen..

Kleppen ?? Maar die heb ik net gesteld..Wacht eens even.. Zit de tank wel vol ?? Eventjes op reserve.. Hij begon gelijk beter te lopen. Ook verdween de tik die dus achteraf van een droog staande brandstofpomp kwam..

Kortom.. Ook Dutch heeft wel eens een flater.. Witje stond gewoon droog en dat vond ie niet fijn.. (Hij begint steeds meer op z'n baas te lijken)
 
Laatst bewerkt:
Witje stond gewoon droog en dat vond ie niet fijn.. (Hij begint steeds meer op z'n baas te lijken)

full
 
Yup.. Prachtige brul komt er uit de Devil..

Zie da wel goe zitten, met ne K&N luchtfilter erbij, nog wa meer en diepere V4-sound, de Devildemper ziet er wel niet zo goed meer uit maar daar zoek ik dan wel een oplossing voor
De 4-in-1 buis zou nog goed (dicht) zijn, kan je eigenlijk die 4-in-1-buizen behandelen met iets, soort coating of andere (extra) laag erop (met die hitte dat een uitlaat maakt) of kan alleen oplassen?

VF750F te koop, 500€, met Laser 4-in-1, 532D!km's, beetje veel, komma'tje vergeten precies
http://www.speurders.nl/overzicht/f...iculier/honda-vf750-105239303.html?q=Honda+VF

Ohja Wobbel en Joep, Noud en Bolski hebben al gereageerd, ze gaan er eerstdaags es voor kijken
 
Laatst bewerkt:
Die buizen kan je keramisch laten coaten. de demper misschien van een nieuwe pijp voorzien
Aha, wijs! Merci! Iets dat ik wel es begrijp, lol. Hé Smuiger ;) Alhoewel, is keramisch coaten iets anders dan je frame coaten? Dat keramisch heeft te zien met de hitte die die uitlaat moet aankunnen?
En de demper van een nieuwe buis voorzien is met pop-nagels ofzo zekers? En dat Devil-plakaatje ergens opsnorren of laten namaken ofzo?
Er zitten al 2 bieders op de 4-in-1, kga mij daar ne keer mee moeten gaan moeien, ze bieden al 16,05€, verdorie, wa 's me da nu...lol
 
Goedenmiddag luitjes,
Gisteren naar mijn werk op de bike geweest, vanmorgen brrr bijna bevroren vingers koud hoor was maar 2 graden en dampig,
Maar wat een lekkere motor om mee te rijden,

Alleen als ik het gas vol opentrek dan houdt hij in, ik denk dat er nieuwe rubbers in moeten van de carebateurs. :]
 
of gewoon ff goed afgesteld.
die rubbers kan je tjekken. bij lopende motor ff wat deo er rond spuiten. als de rubber lekken dan merk je dat aan veranderend toerental
 
of gewoon ff goed afgesteld.
die rubbers kan je tjekken. bij lopende motor ff wat deo er rond spuiten. als de rubber lekken dan merk je dat aan veranderend toerental

Oke doe ik,
Ik kreeg gister de opnemer niet los hoor, wel een andere kabel erop gedaan maar probleem nog het zelfde, dus ik denk toch de opnemer? of kan het ook aan de klok van de cokpit liggen?
Is geen rijden want je weet niet je exacte snelheid |(
 
Opkomst eerste V4 BBQ teleurstellend matig:

IMG_6443.jpg


Diggler was wel aanwezig maar gezien de geringe opkomst liet ook hij met grote deceptie het koppie met veel pijn hangen.. Toch was Dutch niet van zijn stuk te krijgen en ging de stoker toch aan:
IMG_6442.jpg


Met het gereedschap in de aanslag:
IMG_6444.jpg


Werden de eerste V4burgers gegaard:
IMG_6447.jpg


In ieder geval s Diggler veilig thuisgekomen en draait z'n VF weer goed..
 
Laatst bewerkt:
Opkomst eerste V4 BBQ teleurstellend matig:

[afbeelding]

Diggler was wel aanwezig maar gezien de geringe opkomst liet ook hij met grote deceptie het koppie met veel pijn hangen.. Toch was Dutch niet van zijn stuk te krijgen en ging de stoker toch aan:
[afbeelding]

Met het gereedschap in de aanslag:
[afbeelding]

Werden de eerste V4burgers gegaard:
[afbeelding]

In ieder geval s Diggler veilig thuisgekomen en draait z'n VF weer goed..

:9~ :9~ :9~ Hamburgers ala dutchy :9~ :9~ :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan