Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zijn beide sporttourers, blackbird een peekaatje of 30 meer. Vind persoonlijk de VFR mooier maar uiteindelijk zou ik voor een ZX12 of Hayabusa gaan
ik wilde eens wat anders vandaar de blade en wat betreft het bochtenwerk dat is heel goed te doen op een vfr als je wil ken ik wel een foto neer zetten hoor t welja de laatste vfr nu, wat was je reden van je inruil
en wat inzake het bochtenwerk.
heel verhaal maar heb jij wel eens op een vfr800vtec gereden dan i.v.m.grondspelingOp woensdag 15 januari 2003 19:28 schreef maXXzz het volgende:. Als je voor grondspeling gaat moet je ook gee VFR nemen in mijn optiek...
Gewoon kopen welke JIJ de mooiste vindt en welke JIJ het lekkerste vindt rijden.... Eerlijk rij op allebei: ze zitten allebei in dezelfde hoek maar zijn toch heel verschillend.
Op woensdag 15 januari 2003 19:28 schreef maXXzz het volgende:Ahum... Blackbird peekaatje of 55 meer dacht ik zo....
Dream on...nog geen enkele BB heeft op de bank zijn vermogen op papier gehaald, meestal amper 145 PK tjes, en een VFR heeft toch ruim over de 100 PK
Dream on...nog geen enkele BB heeft op de bank zijn vermogen op papier gehaald, meestal amper 145 PK tjes, en een VFR heeft toch ruim over de 100 PK
Gewicht / Vermogen / Koppel
Blackbird : 223 kg / 112 kW (9500 tpm) / 119 Nm (7250 tpm)
VFR : 213 kg / 80 kW (8750 tpm) / 80 Nm (8750 tpm)
Niet helemaal eerlijk vergelijk.... Die 112Kw (152pk) die je voor de BB opgeeft is SAE vermogen. De 80Kw (109pk) van de VFR is het DIN vermogen..... Het DIN vermogen van de BB is 120Kw (164pk)