Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

VFR Topic 8 nothing beats a V4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar blijft die foto ?



 
helaas heb ik wel schaden maar rij nu normaal als het niet vrij is ook als een bejaarde toen kon ik effe los gaan, gaat het ook meteen mis ook
Ach ja leer momentje Dijkje is anders dan afrit
 
 
Laatst bewerkt:
En de andere kant...



Ik vind m stiekum wel wat hebben hoor
 
Laatst bewerkt:
Vandaag sleuteldagje gehad aan de vfr en jezus wat zit deze motor bizar in elkaar!
hoevaak ik niet gescholden heb bij de pogingen tot het verwijderen van de uitlaat! ongelofeloos.

Maar goed.
Ik heb iig wel mijn voor rem blokken kunnen vervangen, en mn uitlaat kunnen verwijderen.
Helaas is deze echt niet meer te redden dus nu ben ik opzoek naar een 'nieuwe' uitlaat voor het eerste type rc36.

Ik heb ook een goede poging gedaan om de ketting te vervangen alleen is mijn nieuwe ketting een endless chain. dus moet mn achterbrug eruit.

Heeft er iemand in de buurt van delft toevallig zo'n verrekte honda tool of aangepaste dop liggen die ik een middagje zou kunnen lenen?

groeten paul
 
Even een vraagje voor de VFR experts hier

Is dit nou te mooi om waar te zijn?

plaatje omdat de url nogal veel veranderd

Hoge kilometerstand, maar dat moet ie makkelijk kunnen hebben toch?
 
Laatst bewerkt:
Nee niet te mooi om waar te zijn want als ik het goed begrijp moet hier de BTW nog bij.
Staat bij dat het een BTW motor is, dus zakelijk gebruikt.
Qua kilometerstand is hij bijna ingereden.
 
Ik vind het ook verre van mooi. Goed bedoeld maar verkeerd uitgepakt.
 
Nee niet te mooi om waar te zijn want als ik het goed begrijp moet hier de BTW nog bij.
Staat bij dat het een BTW motor is, dus zakelijk gebruikt.
Qua kilometerstand is hij bijna ingereden.

Volgens mij zit de BTW al in de prijs verwerkt, en kun je de BTW terug vorderen als je ondernemer bent, terwijl dit met een "marge" motor niet kan.
 
Voor zover ik weet worden BTW artikelen altijd ex. BTW aangegeven maar het staat er inderdaad een beetje krom.
Laten we het zo stellen dat als het ex BTW is dat het reëel is en incl BTW te mooi om waar te zijn tenzij hij uit een faillissement teruggevorderd is en ze er snel vanaf willen, dan zou het nog wel kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.