jahh zeker, het gewicht is zeker lekker afgenomen, en het geluid is fenomenaal! vooral in de tunnel heerlijk hahaha.
qua vermogen:
de motor loopt nu rijker door de verbeterde spoeling van de uitlaatbochten.
vooral bij gas loslaten merk je dat goed door dikke knallen uit de pijpop de testbank gaf ie mooie blauwe steekvlammen bij gasdicht de afstelling is nu dus wel aan de zeer rijke kant, echter geeft ie nu al 98pk op het achterwiel, en er zit nog veel meer in volgens mark, vooral aangezien ik me luchtfilter nog moet schoonmaken en moet synchroniseren dus ik hoop met een standaard blok rond de 105 achterwiel pk's uit te komen.
Mark van MADracing vond het een zeer mooi en goed uitlaat systeemloopt goed op de testbank iig
helaas heb ik wel schaden maar rij nu normaal als het niet vrij is ook als een bejaarde toen kon ik effe los gaan, gaat het ook meteen mis ookIk heb een rekje..... maar ben wel haast een bejaarde natuurlijk .
Geen geklooi met een tanktas , gewoon een tasje op mijn rekje.
Rij ook als een bejaarde by the way.( hoef ik ook niet te kijken bij hoeveel toeren ik mijn koppeling loslaat)
En ik hoef geen schade te posten hier
Snotbongel eh neus
Jij bent al aan de BMW toe dus
Mijn vrouw begon er ook al over ; .....op jouw leeftijd nog op een streetfighter .......
Hoezo midlife crisis haha
\Ik rijd altijd met 3 signaleringen op mijn motor:Ik heb een rekje..... maar ben wel haast een bejaarde natuurlijk
snotneus
bij mij is de rek er al 'n beetje uit
EEN REKJE:
voor als ik te ver omhoog kom bij een wheely (dan hoor ik het rekje schrapen over het asfalt).
LINKER KOFFER:
als ik (bijna) TE schuin ga in een linker bocht. Dan hoor ik mijn koffer schrapen op het asfalt.
RECHTER KOFFER:
voor de andere bocht.
Oh ja . . .(bijna vergeten)
Waar blijft die foto ?
Nee niet te mooi om waar te zijn want als ik het goed begrijp moet hier de BTW nog bij.
Staat bij dat het een BTW motor is, dus zakelijk gebruikt.
Qua kilometerstand is hij bijna ingereden.