Vlaardingen (en omstreken) *deeltje 4*

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedenmorgen :W :W

Ja die pekel is niet leuk. Ik hoop dat in feb betere dagen komen. Dat het niet meer zo koud word zodat ze moeten strooien.
Want ik ga natuurlijk wel als het droog is 28 feb met de motor naar de motorbeurs.
Wie gaan er nog meer naar de motorbeurs ik ga daar een nieuwe helm kopen als ze hem in mijn maat hebben. Een schuberth ga ik dan kopen.
 
Laatst bewerkt:
goedenmorgen :W :W

Ja die pekel is niet leuk. Ik hoop dat in feb betere dagen komen. Dat het niet meer zo koud word zodat ze moeten strooien.
Want ik ga natuurlijk wel als het droog is 28 feb met de motor naar de motorbeurs.
Wie gaan er nog meer naar de motorbeurs ik ga daar een nieuwe helm kopen als ze hem in mijn maat hebben. Een schuberth ga ik dan kopen.

misschien wel :Y
maar wel met het koekblik
 
:Y is goed als jij een leuke OP picture hebt mag dat :Y :9 ;)

Was de foto's vergeten te uploaden naar de site :+

Nieuwe foto dan:
monsterleonrp0.jpg


Heb helaas nog geen foto's van de Rizoma spiegels erop B|
 
Laatst bewerkt:
Zal vanavond als ik thuis ben een mooie Openingspost in elkaar zetten. Alle foto's verkleinen naar maximaal 500px en een vlaardingentopicopeningspostopeningsplaatje in elkaar flanzen :)



Dus niet teveel spammen, we hebben nog maar enkele tientallen berichten te gaan :+
 
Zal vanavond als ik thuis ben een mooie Openingspost in elkaar zetten. Alle foto's verkleinen naar maximaal 500px en een vlaardingentopicopeningspostopeningsplaatje in elkaar flanzen :)



Dus niet teveel spammen, we hebben nog maar enkele tientallen berichten te gaan :+

*O* *O*
 
Heb 't setje nu ook liggen voor de Z-et, nu effe wachten op wat warmer weer en nog ca. 700 km. te gaan voor dat ie er onder gaat

niet verkeerd 8-) 8-)

weer heel systeem of alleen de demper :P
als me demper binnen is hopelijk deze week dan ga ik dit weekend maar effe klussen kappen erop systeem eronder demper eronder en dan maar effe dealer bellen voor een beurtje en daarna lekker :] :]

heb er ook gelijk een ander filtertje bij gekocht als je toch bezig bent :9
 
Laatst bewerkt:
niet verkeerd 8-) 8-)

weer heel systeem of alleen de demper :P
als me demper binnen is hopelijk deze week dan ga ik dit weekend maar effe klussen kappen erop systeem eronder demper eronder en dan maar effe dealer bellen voor een beurtje en daarna lekker :] :]

heb er ook gelijk een ander filtertje bij gekocht als je toch bezig bent :9


Full-system tita })

Kan zelf de dna stage 2 filter van de oude Z-et nog overzetten dus na inrijden en montage wordt ie ook nog getuned
 
Laatst bewerkt:
heey mike.. over buurjongen!

ik zie zo vaak motoren voor je deur staan en dacht, die zal vast wel lid zijn van motor forum en ja hoor :)

Heb je al rijlessen of ben je nog geen 18???? :? mooie motor die zx6r die je op het oog heb..rij je niet mee voor lul 8-)


Spreek je binnekort wel. in de salon bijv. *D



Groeten die gozer van nummer 79 :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan