Vmax going turbo

druk druk druk....... hij staat weer op de testbank........
full
 
je wil nie weten wat we allemaal meten................... :9
Nu wil ik het weten ook... :P

Ving al iets op over realtime drukmeting in de cilinder (:9~) Doe je dat eigenlijk met een aparte sensor of heb je daar zo'n hele mooie bougie voor?

Kan niet wachten totdat ik genoeg kennis/geld/mogelijkheden heb om ook van die leuke dingen te doen :9
 
Laatst bewerkt:
lagers binne niels?

Gais,
tis n diesel, piezo druksensor gaat via gloeiplug gat, voor benzinemoteren zijn er wel spec.bougies met druksensor maar werkt minder..... in dat geval word meestal gaatje in kop geboord.............

Measurement Systems and Sensors | Kistler
 
Laatst bewerkt:
lagers binne niels?

Gais,
tis n diesel, piezo druksensor gaat via gloeiplug gat, voor benzinemoteren zijn er wel spec.bougies met druksensor maar werkt minder..... in dat geval word meestal gaatje in kop geboord.............

Measurement Systems and Sensors | Kistler
-O-

Het zal eens wel mee zitten....

Lagers worden van de week pas besteld omdat de leverancier op vakantie was...
Brandstoffilter komt ook pas aankomende week want mn bestelling was laat binnen gekomen :?

BMW project maar verder aan het bouwen geweest en dat is helemaal bedraad en getest.
Nu nog wat laswerk en afwerking en dan kan er gestart worden. 8-)

Ik hou je op de hoogte.
 
Doet ik en het is idd een BMW turbo project 8-)


WIE HEEFT ER EEN 3/8" 12 kant dop voor mij te leen ????

Ik heb Carillo drijfstangen met een amerikaanse maat dop 12 kant 5/16" bouten en de kop is 3/8"
 
Doet ik en het is idd een BMW turbo project 8-)


WIE HEEFT ER EEN 3/8" 12 kant dop voor mij te leen ????

Ik heb Carillo drijfstangen met een amerikaanse maat dop 12 kant 5/16" bouten en de kop is 3/8"
Ik kan je er niet aan helpen, maar misschien dat je kans hebt bij een Harley zaak bijvoorbeeld?
 
Ik kijk morge ochtend nog wel ff of ik iets 12 kant metrisch mee kan nemen........
Mitutoyo's mee und hern stahlwille........... _O-
 
Dop besteld bij de Brezan.
Lagers opnieuw besteld want kreeg eerst de verkeerde en te weinig en nu weten we welke maat erin moet.

Moet je wel bekend voor komen he Max :X
Maar net besteld, dus morgen al in huis :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan