done-and-gone
MF veteraan
- 27 mei 2003
- 5.359
- 1.701
Wat versta je onder een EV trein of vrachtschip? Geen bovenleidingen of diesel-electric aub.
Voorbeelden van elektrische veerboten:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat versta je onder een EV trein of vrachtschip? Geen bovenleidingen of diesel-electric aub.
Ja en heeft een vast traject ook.Alphenaar: elektrisch en emissieloos over Gouwe en IJssel
Bierbrouwer Heineken behaalde afgelopen jaar, met in totaal bijna 234 miljoen hectoliter bier ten opzichte van 218 miljoen hectoliter in 2017, meer omzet. De verwachting is dat de bierbrouwer ook de komende jaren wereldwijd aanzienlijk meer bier zal weten te verkopen. Dat is goed nieuws voor...binnenvaartkrant.nl
Trein met bovenleiding is nog steeds een EV
Voor vrachtwagens en bussen is er het nodige op de markt en zie steeds meer langzaam gaan overstappen.
Wanneer de range van 350km naar 500-800km gaat zoals nu de fabrikanten beloven voor de nieuwe modellen, dan verwacht ik een snelle overstap.
Geen idee wat die zelfs is zónder caravan. Maar ik vermoed toch pakweg 500km.Wat is de reikwijdte van die E-tron als je er een caravan achter hangt eigenlijk?
Dat is geen caravan, dat is een hondehok op wielenCaravan of vouwwagen trekken met een elektrische auto | ANWB
Kun je een caravan of vouwwagen trekken met een elektrische auto? Jazeker! We zetten de opties op een rij.www.anwb.nl
Het is alvast kW afhankelijk, maar ben niet zeker of die tarieven gelijk lopen. Ik dacht het niet zelfs.Is dat voor motoren hetzelfde?
Mijn Energica heeft 107 kW dat zou dus 5000 eur inschrijving zijn
Flink "doortrappent" zal wel niet beteken braafjes 90km/u125km!? Dat vind ik enorm teleurstellend.
Ja wat dacht je? Dat die braaf 90 zou rijden?Leidt u daaruit af dat hij met zijn Model X met trailer te snel aan het rijden was?
persoonlijk vind ik van niet.Zelfs al reed ie te snel, 125km is gewoon beschamend.
Jawel. Maar voor grote vrachtwagens zouden om te beginnen de belangrijkste routes geëlektrificeerd moeten worden, dubbele bovenleiding, kan perfect.Voor vracht is een EV gewoon nog niet geschikt.
Het grootste voorbeeld zelfs. Immens wat die dingen kunnen trekken in tegenstelling tot hun diesel voorgangers.treinen zijn ook een vorm van een EV.
De Elektrische bussen op Brussels Airport zijn geschikt bevonden om buslijnen in Brussel en nabije omstreken te bedienen. Waarom dat nog niet gebeurt snapt niemand.Voor vrachtwagens en bussen is er het nodige op de markt en zie steeds meer langzaam gaan overstappen.
Later misschien ... nu weer werken in huisAls je wat tijd over hebt:
Marchel rijd wel door ik vermoed dat boomhauer het beschamend vind....
Ja wat dacht je? Dat die braaf 90 zou rijden?
Nee hoor, die rijden lekker door, 't is geen priverijder ook he, kosten tellen niet, maar prestige wel
..
Onverantwoord en nonchalant eerder.Marchel rijd wel door ik vermoed dat boomhauer het beschamend vind.
Sterker, ik weet het wel zeker
Ik heb genoeg kennis en weet daardoor dat het niks voor mij is. Als ik +900 km moet overbruggen ben ik met mijn diesel beter af dan met een elektrisch aangedreven auto. Zeker tijdens de vakantiemaanden wanneer er soms een file staat voor de laadpaal, maar niet voor de dieselpomp!Aan de reacties eronder te zien is het uiterst droevig gesteld met de kennis over elektrisch rijden bij de gemiddelde reageerder.
Niet de bestuurder….Vertel.
Bijzonder artikel.
Alsof laadinfrastructuur alleen voor de “rijken” is. Het is voor iedereen, want uiteindelijk gaan we het allemaal gebruiken.
Ze zouden eens wat waardering moeten hebben voor de mensen die het voortouw nemen, die vooroplopen in de investeringen; mensen die elektrische auto’s nu al kopen nu ze nog relatief duur zijn.
Ze zouden ook kunnen wachten, dan gaan we met z’n allen de kat uit de boom kijken, wachten tot iemand anders iets doet. En als het toch zo goedkoop is, waarom zijn er dan niet meer die ze kopen?
Iemand moet dat doen want als niemand het doet komt het nooit verder. Dan wordt er niets bedacht, niets ontworpen, niet mee gereden, dan wordt er niets verbeterd; niet aan de voertuigen en niet aan de laadinfrastructuur. Wees blij met de mensen die hun nek uitsteken.
Wat we nu zien is het prille begin en iemand moet dat doen, voor later als iedereen ineens een EV wil laden.
Okay, bij deze: je hebt de planeet en ons allemaal gered van de ondergang, dankdank
5000 gulden voor een 8088 met 2 floppy drives maar geen harddisk(De eerste PC's waren ook belachelijk duur bv, nu heeft iedereen ze)
Klopt hier ook betaald5000 gulden voor een 8088 met 2 floppy drives maar geen harddisk
Ja, daar had je toen van die losse brackets voor.En een hoop gepruts om van 5,25 naar 3,5 floppy te gaan want het OS zeg het allemaal niet goed
Geen onderbuik hoor, ik dacht dat dat (nog) zo was.Niet een EV van 10 jaar auto zoals je riep.
De verlaging van het bijtellingstarief vervalt na 5 jaar na eerste tenaamstelling en dan moet je de volle mep betalen. Idioot maar waar.
Dus geen onzin uit je onderbuik vertellen.
Ja, daar had je toen van die losse brackets voor.
Na de 8088 kwam er bij mij een 286.