Bij de opbouw van een Japanse fiets (Yamaha sr)uit '78 kom ik het volgende tegen:
Voor en achterwiel staan niet in een lijn. De lijnen zijn wel evenwijdig maar ongeveer 1cm naast elkaar.
Bij een XT uit '76 die overigens perfect stuurt en goed met losse handen te rijden is doet zich het zelfde voor.
Ook een Honda uit de tachtiger jaren is behept met dezelfde afwijking, stuurt ook goed.
Uit de framebouw van fietsen is het gebruikelijk dat ze in een lijn staan, kan iemand mij vertellen hoe dat bij motoren zit?
Voor en achterwiel staan niet in een lijn. De lijnen zijn wel evenwijdig maar ongeveer 1cm naast elkaar.
Bij een XT uit '76 die overigens perfect stuurt en goed met losse handen te rijden is doet zich het zelfde voor.
Ook een Honda uit de tachtiger jaren is behept met dezelfde afwijking, stuurt ook goed.
Uit de framebouw van fietsen is het gebruikelijk dat ze in een lijn staan, kan iemand mij vertellen hoe dat bij motoren zit?