Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat worden ze ook: premium brandstoffenAls additieven zo goed werken, waarom worden deze dan niet standaard door de brandstofproducenten toegevoegd?
Maar dan wel met ethanol??Dat worden ze ook: premium brandstoffen
Nee ik heb het over andere additieven zoals additieven tegen klepaanslag enzoMaar dan wel met ethanol??
Da's onzin. Dan voeg je eerst iets 'goeds' voor het milieu toe dat je direct weer ruimschoots ongedaan maakt. Dan is het slimmer om gewoon geen ethanol toe te voegen aan de premium, of mis ik nou iets? Dit topic heeft dan geen bestaansrecht meer en oudere voertuigen blijven ook heel.
LepensZeur. Ik stop als een van de laatsten met het rijden op een motor met verbrandingsmotor. Een e-motor leeft niet.
Maar dan wel met ethanol??
Da's onzin. Dan voeg je eerst iets 'goeds' voor het milieu toe dat je direct weer ruimschoots ongedaan maakt. Dan is het slimmer om gewoon geen ethanol toe te voegen aan de premium, of mis ik nou iets? Dit topic heeft dan geen bestaansrecht meer en oudere voertuigen blijven ook heel.
LepensZeur. Ik stop als een van de laatsten met het rijden op een motor met verbrandingsmotor. Een e-motor leeft niet.
Omdat dit een topic over E10 brandstof is, omdat die brandstof alleen in oudere voertuigen schadelijk is. Je hebt het hier niet tegen early adapters/ that,s why.Ik moet de eerste verbrandingsmotor nog tegenkomen die leeft, wat een onzin.
Ik vind het wel jammer dat jouw testrit op een elektrische motor niet is bevallen.
Ik stapte er best sceptisch op, maar na een stevige rit was ik aardig verkocht, heeft meer voordelen dan nadelen.
Oke met een Energica heb je maar 200nm koppel over het gehele toeren bereik dus blijft behelpen, en de actieradius is nog wat beperkter, en de laadtijd is veel te lang, thuis van helemaal leeg naar 100% in 3 uur en bij de snellader 15 tot 20 minuten.
Maar gezien je toch gaat stoppen met motorrijden zal ik je er niet over lastigvallen.
Ik ga ervan uit dat je ook geen elektrische auto wenst??
Je weet dat de scootmobiel geen ice is??????
Waarom zo,n weerstand tegen de toekomstige dingen?????
Ik moet de eerste verbrandingsmotor nog tegenkomen die leeft, wat een onzin.
Ik vind het wel jammer dat jouw testrit op een elektrische motor niet is bevallen.
Ik stapte er best sceptisch op, maar na een stevige rit was ik aardig verkocht, heeft meer voordelen dan nadelen.
Oke met een Energica heb je maar 200nm koppel over het gehele toeren bereik dus blijft behelpen, en de actieradius is nog wat beperkter, en de laadtijd is veel te lang, thuis van helemaal leeg naar 100% in 3 uur en bij de snellader 15 tot 20 minuten.
Maar gezien je toch gaat stoppen met motorrijden zal ik je er niet over lastigvallen.
Ik ga ervan uit dat je ook geen elektrische auto wenst??
Je weet dat de scootmobiel geen ice is??????
Waarom zo,n weerstand tegen de toekomstige dingen?????
Dan gooi je er gewoon Tolueen bij gaat het octaangehalte weer omhoog.Het nadeel van zelf de Ethanol uit E10 halen is dat het octaangetal omlaag gaat, onder de 95 dus.
Pure ethanol heeft een octaangetal rond de 110 dacht ik.
Dan gooi je er gewoon Tolueen bij gaat het octaangehalte weer omhoog.
Daar Kun je als particulier toch niet aankomen? Xyleen is nog wel zo te koop. Één methylgroep meer dan tolueen. Ik heb geen idee hoeveel kwaad dit kan. Tolueen ruikt iets lekkerder dan xyleen.
Ik heb nu een paar keer de tank leeg gereden met E10 en merk vooralsnog geen verschil in het lopen van de motor (CB500 1996) en het verbruik is ook nog hetzelfde.
Ik ga het meemakenEn voor je carb bij koud weer kan e10 nadelig zijn, wist ik niet.
BP Ultimate 98 is ethanolvrij. Ook al is het formeel E5 benzine. E5 is een specificatie die aangeeft dat er MAXIMAAL 5% bio-ethanol inzit.Maar dan wel met ethanol??
Da's onzin. Dan voeg je eerst iets 'goeds' voor het milieu toe dat je direct weer ruimschoots ongedaan maakt. Dan is het slimmer om gewoon geen ethanol toe te voegen aan de premium, of mis ik nou iets? Dit topic heeft dan geen bestaansrecht meer en oudere voertuigen blijven ook heel.
LepensZeur. Ik stop als een van de laatsten met het rijden op een motor met verbrandingsmotor. Een e-motor leeft niet.