Voor zover mijn eerste motor

Ik vind het best schappelijk dat je het volledige bedrag terugkrijgt. Ik zou zeggen: inruilen tegen het divje. Vertel eens wat over het divje: welk bouwjaar, hoeveel km's, prijs, etc...
 
Ik zou eens uitzoeken of die dealer net wist van dit "verborgen" gebrek.

Vraag eens na hoe lang deze dingen meegaan.

Indien je aan kunt tonen dat desbetreffende dealer hiervan wist is hij nat!
 
Lijkt mij een aardige dealer... sowieso al omdat ie je aanbiedt om de reparatiekosten te delen...

Sommige problemen kunnen zomaar opeens ontstaan en dan kan echt niemand het van te voren weten..

Ik zou zeggen, inruilen op die Div (tenzij hij iets beters heeft staan)
 
Ik vind het nog best fair dat 'ie het volledige aankoopbedrag terug wil geven. Als het een goede Div. is zou ik het zeker doen (of hij moet nog iets leukers hebben staan).
 
De CB inruilen lijkt me idd een goed aanbod, maar voor die financiering zou ik nog even 'de boer op gaan' als ik jou was. Als was het alleen maar even om de kosten tussen een plan en een eventuele lening o.i.d. bij een andere organisatie te vergelijken.
 
Nou jongens/meiden, hier het vervolg en de afsluiting van het verhaal.

Ik heb lang na zitten denken of ik de Div zou nemen (toch zeker 2 uur :P ).

Vanmorgen heb ik de dealer toch nog een ander voorstel gedaan.
We zouden de reparatie prijs nog steeds delen en mijn deel zou afgetrokken worden van de aanschafwaarde. De 1150 euro die daarna overbleef zou de dealer mij dan terug betalen. Hij was zo netjes geweest om voor te stellen de prijs te delen, dus wou ik ook niet lullig doen.

Na enig nadenken ging de dealer met deze constructie akkoord.
Toch niet gek voor een motor die zonder garantie was gekocht. :}

Ik ga ervan uit dat de dealer ook niks afwist van het probleem. (Misschien ben ik naief, maarja)

Ik heb dus nu geen motor, maar ook geen maandelijkse aflossing en ik zit niet vast aan die motor voor 2 jaar. Gewoon rustig verder sparen en dan gaan kijken naar een motor met garantie. (Div 900 *D ).

Wat betreft de toertocht, ik heb een CB900 kunnen huren (ja bij dezelfde dealer, en nee die dealer is niet Motor Eibergen) en kan dus Maandag toch mee :] 8-)
 
Ik vind dit een buikpijn verhaal. Voor hetzelfde geld zit ie nou effe de nokkenas ketting te spannen (5min werk) en istie de motor alweer aan 't verkopen met nog een keer de winst.

Maja, beetje vertrouwen in de mensheid en gedane zaken....

suuk6 met sparen en de volgende keer meer geluk gewenst.
 
Volgens mij zijn dit gewoon handige verkoperspraatjes. Voor je een andere aankoop doet zou ik toch eerst advies vragen bij een andere dealer.

En welke motorzaak geeft geen garantie bij de verkoop van een 2deH motor :?
 
Volgens mij is dat motoroost in rijssen, daar heb ik ook mijn eerste motor gekocht, een Honda cbr 1000F.

We have a winner!!!!!! ;)
Geen problemen gehad met de Honda?
 
Dat heb je best mooi weten te regelen...

Waarom wil je een Div900? Ik ben niet bepaald onder de indruk van een Div900: te duur, te mak en te ouderwets vergeleken met motoren in de zelfde categorie...
 
Dat heb je best mooi weten te regelen...

Waarom wil je een Div900? Ik ben niet bepaald onder de indruk van een Div900: te duur, te mak en te ouderwets vergeleken met motoren in de zelfde categorie...

De Div 900 is een optie, eigenlijk puur en alleen omdat ik bij die motor sta te :9~ :9~ :9~ .

Ik heb er zelf nog niet echt veel op gereden, ik ben ook nog lang niet aan kopen toe, dus ik heb nog tijd genoeg om ervaring op te doen met verschillende modellen,types e.d.

Dit weekend maar eens kijken hoe die CB900 bevalt.
 
Op vrijdag 29 maart 2002 21:45 schreef Sjoske het volgende:Dit weekend maar eens kijken hoe die CB900 bevalt.

ik denk zeer goed !!! ik rij zelf cb600 en dat rijd al perfect qua wegligging enz
:9~ :9~ 300 cc meer :9~ :9~
 
ik denk zeer goed !!! ik rij zelf cb600 en dat rijd al perfect qua wegligging enz
:9~ :9~ 300 cc meer :9~ :9~

Inderdaad zeer goed bevallen het afgelopen weekend. De wegligging was geweldig en hij ging werkelijk als de brandweer. Het was al met al een uitermate geslaagd weekend. *D 8-) :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan