Voorjaar 23 maart: reparatie motor meet en greet 3e editie!

Heb ik weer:(

Lekt ook hard. Ga er dus niet meer mee rijden. Staat nu bij de garage. Laat meteen beide poten Service.

De auto wordt morgen vroeg om 8:15 door de garage opgehaald… nieuwe koplamp.

Ik heb dus geen vervoer. En er stopt geen trein bij Zwetje voor.. ik ga wel iets regelen natuurlijk.
Ah wat shit joh ! , een gemankeerd pk monster… de klus was te groot en te acuut voor de reparatiemeet natuurlijk
 
Ja dat was ik, als het op de route Amersfoort-Eck is (of in die buurt) dan moet het lukken.

Gisteren betaald trouwens.
Vriend van me haalt mij op:)

Dank voor je aanbod. Ede ligt er tussen toch?
Brug over bij Rhenen.

Tot morgen
 
Zelf ga ik dat niet redden. Wil namelijk de vrouw mee krijgen en die ga ik echt niet zo vroeg eruit krijgen, want dat houd voor ons in dat we om 07:15 toch echt wel op de weg moeten zijn al.

Moet zelf überhaupt kijken of ik kan komen. Weer lijkt nu sowieso prima te worden dus dat is geen factor, maar wellicht krijgen we vandaag een uitslag over een lid van een (schoon)familie wat niet zo best kan zijn. En als dat het geval is, kom ik sowieso morgen niet, want dan gaan we naar de familie toe.
Alleen dat weet ik pas aan het einde van de dag.
Heb mezelf even geciteerd.

Ga afzeggen, want de uitslag is niet positief. Niet in de stemming om gezellig een rondje te gaan rijden. Grote kans dat we morgen naar de familie gaan.
Hopelijk volgende keer wel aanwezig, want het blijft een leuk concept.
 
Alles zit in de marinade;)
Nu rustig wachten tot ik wordt opgehaald en de kooltjes warm zijn…
 

Bijlagen

  • IMG_3036.jpeg
    IMG_3036.jpeg
    349,5 KB · Weergaven: 0
  • IMG_3037.jpeg
    IMG_3037.jpeg
    539,5 KB · Weergaven: 0
Heb mezelf even geciteerd.

Ga afzeggen, want de uitslag is niet positief. Niet in de stemming om gezellig een rondje te gaan rijden. Grote kans dat we morgen naar de familie gaan.
Hopelijk volgende keer wel aanwezig, want het blijft een leuk concept.
Heel veel sterkte voor iedereen.
 
Heb mezelf even geciteerd.

Ga afzeggen, want de uitslag is niet positief. Niet in de stemming om gezellig een rondje te gaan rijden. Grote kans dat we morgen naar de familie gaan.
Hopelijk volgende keer wel aanwezig, want het blijft een leuk concept.
Heel veel sterkte! -O-
 
Bedankt allemaal,
Als het goed is moet het tamelijk goed te behandelen zijn, het is namelijk prostaatkanker, maar je gaat wel de molen in.
En soms heb je van die dagen dat motorrijden goed kan afleiden, maar heb een vermoeden dat het nu niet verstandig is.

Veel plezier allemaal en wellicht tot de volgende meeting :)
 
Ik heb ook betaald voor de sateetjes. Dus ik ben er definitief bij met de 1000sx morgen.
Leerpunten voor mij morgen zijn het stellen van de ketting en het kunnen controleren van de remblokken.
Ik neem ook een nieuwe Osco mee, als er nog tijd is probeer ik die te installeren.
Zal er rond 10.00 uur zijn, hoop ik.
 
Ja ehh, als beginner had ik niet echt nagedacht over gereedschap.
Ik zal het meebrengen morgen wat ik nodig heb voor het stellen van de ketting inbus 8mm en inbus 12mm samen met momentsleutel en ratel.

Maar een paddockstand krijg ik niet mee op de motor morgenochtend.
Ik hoop dat er een paddockstand voor het liften van het achterwiel met bobbins aanwezig is morgen...
 
Ja ehh, als beginner had ik niet echt nagedacht over gereedschap.
Ik zal het meebrengen morgen wat ik nodig heb voor het stellen van de ketting inbus 8mm en inbus 12mm samen met momentsleutel en ratel.

Maar een paddockstand krijg ik niet mee op de motor morgenochtend.
Ik hoop dat er een paddockstand voor het liften van het achterwiel met bobbins aanwezig is morgen...
Paddockstand is aanwezig ja.
 
Bij deze de rit (voorlopig) geannuleerd.
Tot iets na tienen. Ik heb een paar vragen over klussen, zonder er direct uitvoering aan te (hoeven) geven.

* Controle ketting spannen
* Het juiste moment voor nieuwe banden
* Reinigen ketting (en motor), simpele manier aub 😉
 
Heb mezelf even geciteerd.

Ga afzeggen, want de uitslag is niet positief. Niet in de stemming om gezellig een rondje te gaan rijden. Grote kans dat we morgen naar de familie gaan.
Hopelijk volgende keer wel aanwezig, want het blijft een leuk concept.

Sterkte en beterschap!
 
Is er trouwens nog gereedschap wat ik mee moet nemen of heeft iedereen alles zelf bij?
Ik heb geen gereedschap, heb enkel Engelse maten.

Wat ik wel mee kan nemen zijn inbus sleutels (metrisch en inch), torx sleutels, een setje inch maat steeksleutels en inch maat doppenset als dat nodig is.
Ik hoop dat ik van iemand wat kan lenen voor de vorken?
 
Bedankt allemaal,
Als het goed is moet het tamelijk goed te behandelen zijn, het is namelijk prostaatkanker, maar je gaat wel de molen in.
En soms heb je van die dagen dat motorrijden goed kan afleiden, maar heb een vermoeden dat het nu niet verstandig is.

Veel plezier allemaal en wellicht tot de volgende meeting :)
Sterkte
 
Ik heb geen gereedschap, heb enkel Engelse maten.
Dan zou ik sowieso eens eens gereedschap aanschaffen. Of wat van je engelse maten lenen.
Wat ik wel mee kan nemen zijn inbus sleutels (metrisch en inch), torx sleutels, een setje inch maat steeksleutels en inch maat doppenset als dat nodig is.
Ik hoop dat ik van iemand wat kan lenen voor de vorken?
Inch is niet heel nuttig. Volgens mij komen er geen Harleys.
 
Dan zou ik sowieso eens eens gereedschap aanschaffen. Of wat van je engelse maten lenen.
Haha ik zal het ze vragen.
Alles op zijn tijd, heb net mijn huis verbouwd waar een hoop gereedschap voor nodig was.
Gereedschap voor de motor staat nu hoog op het lijstje.:P

Inch is niet heel nuttig. Volgens mij komen er geen Harleys.
Dan neem ik volgend jaar de mijne mee, kom ik enkel voor de bbq en de rit.
 
Blijkbaar geen notificaties gehad van nieuwe berichten de laatste dagen, maar ik dacht nog even kijken of alles nog wel doorgaat voor ik morgenochtend vroeg uit mijn bed kom, en blijkbaar toch meerdere nieuwe paginas en de hele bbq opzet gemist.
Maar het gat allemaal gewoon door, en het weer zit zelfs mee! Dus ik vertrek morgen rond 9 uur vanaf Rotterdam richting het oosten

En nog een veeeel te late aanmelding voor bbq, waar je eigenlijk helemaal niks meer mee kan. Op is op en te laat is te laat, maar dat is een probleem voor morgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan